MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand hier die naar Loveland gaat?

Jup. 100mcg, niet zo heel veel dus. Ideale setting imo, beetje zweverige techno of trance ga ik indien het niet heel grimmig is voor lsd.
Onze tickets zijn naar 2022 gezet he, of heb jij de jouwe ingewisseld voor dit jaar?

Jup. 100mcg, niet zo heel veel dus. Ideale setting imo, beetje zweverige techno of trance ga ik indien het niet heel grimmig is voor lsd.
Buiten setting is ideaal voor acid. Maar binnen word het te grimmig denk ik de techno fabriek is ook open.

Buiten setting is ideaal voor acid. Maar binnen word het te grimmig denk ik de techno fabriek is ook open.
Ik heb een keer op Soenda 150ug gedaan, was buiten en was veel te veel. Op a state of trance vorig jaar 100ug gedaan wat binnen was, en dat was de perfecte dosering. Helder zat met flink bak euforie en klein beetje visuals.

Ik heb een keer op Soenda 150ug gedaan, was buiten en was veel te veel. Op a state of trance vorig jaar 100ug gedaan wat binnen was, en dat was de perfecte dosering. Helder zat met flink bak euforie en klein beetje visuals.
Ziek ja met acid kan je heel snel veranderen qua mood. Heb 1x acid gedaan halve zegel en ik ging door allemaal tunnels heen weet niet hoe sterk die zegel was maar had het gevoel dat ik uit me lichaam trad. Zag allemaal neon visuals.

Kaartjes voor ploegendienst kunnen scoren hoppaa

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.515
Rotterdam Rave en Onder de Radar sofar.

Tickets voor:

Verknipt zaterdag
Matrixx at the park zondag
Flow at the park
Summerlake

Gaan nog wel wat festivals bijkomen verwacht ik :D

• Like
Waarderingen: Onit
Tickets voor:

Verknipt zaterdag
Matrixx at the park zondag
Flow at the park
Summerlake

Gaan nog wel wat festivals bijkomen verwacht ik :D
Had je de Verknipt tickets al, of had je die afgelopen vrijdag gekocht? Stond moeilijk lang in de wacht en vervolgens geen kaarten meer :emo:

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven