- Waardering
- 8.521
Jammer dat jullie elkaar niet kunnen meeten dan!!!!Ziek man heb er mega veel zin in heb zondag tickets.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat jullie elkaar niet kunnen meeten dan!!!!Ziek man heb er mega veel zin in heb zondag tickets.
HelaasJammer dat jullie elkaar niet kunnen meeten dan!!!!
Meeten zou toch onmogelijk worden door de LSD.Jammer dat jullie elkaar niet kunnen meeten dan!!!!

Sick ga je gwn acid doen daar?
Jup. 100mcg, niet zo heel veel dus. Ideale setting imo, beetje zweverige techno of trance ga ik indien het niet heel grimmig is voor lsd.
Onze tickets zijn naar 2022 gezet he, of heb jij de jouwe ingewisseld voor dit jaar?Jup. 100mcg, niet zo heel veel dus. Ideale setting imo, beetje zweverige techno of trance ga ik indien het niet heel grimmig is voor lsd.
Wut.Onze tickets zijn naar 2022 gezet he, of heb jij de jouwe ingewisseld voor dit jaar?

Oja dat is ook zo🤣 dat is fktopOnze tickets zijn naar 2022 gezet he, of heb jij de jouwe ingewisseld voor dit jaar?
Ik ga flink aan de XJup. 100mcg, niet zo heel veel dus. Ideale setting imo, beetje zweverige techno of trance ga ik indien het niet heel grimmig is voor lsd.
Buiten setting is ideaal voor acid. Maar binnen word het te grimmig denk ik de techno fabriek is ook open.Jup. 100mcg, niet zo heel veel dus. Ideale setting imo, beetje zweverige techno of trance ga ik indien het niet heel grimmig is voor lsd.
Ik heb een keer op Soenda 150ug gedaan, was buiten en was veel te veel. Op a state of trance vorig jaar 100ug gedaan wat binnen was, en dat was de perfecte dosering. Helder zat met flink bak euforie en klein beetje visuals.Buiten setting is ideaal voor acid. Maar binnen word het te grimmig denk ik de techno fabriek is ook open.
Ziek ja met acid kan je heel snel veranderen qua mood. Heb 1x acid gedaan halve zegel en ik ging door allemaal tunnels heen weet niet hoe sterk die zegel was maar had het gevoel dat ik uit me lichaam trad. Zag allemaal neon visuals.Ik heb een keer op Soenda 150ug gedaan, was buiten en was veel te veel. Op a state of trance vorig jaar 100ug gedaan wat binnen was, en dat was de perfecte dosering. Helder zat met flink bak euforie en klein beetje visuals.
Had je de Verknipt tickets al, of had je die afgelopen vrijdag gekocht? Stond moeilijk lang in de wacht en vervolgens geen kaarten meerTickets voor:
Verknipt zaterdag
Matrixx at the park zondag
Flow at the park
Summerlake
Gaan nog wel wat festivals bijkomen verwacht ik![]()

Een maat van me had via Ticketswap een kaart voor me gekocht.Had je de Verknipt tickets al, of had je die afgelopen vrijdag gekocht? Stond moeilijk lang in de wacht en vervolgens geen kaarten meer![]()
Lieve maat heb jeEen maat van me had via Ticketswap een kaart voor me gekocht.
Tickets voor:
Verknipt zaterdag
Matrixx at the park zondag
Flow at the park
Summerlake
Gaan nog wel wat festivals bijkomen verwacht ik![]()