XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Als alles blijft gaan zoals het gaat ben ik aanwezig op:
• Nox at Koelhuis (9 juli)
• 18 Hours (31 juli)
• Rampage België outdoor free party (14-15 aug)
• Soenda (28 aug)
• Into The Woods (10 sep)
• Awakenings ADE x Adam Beyer pres. Drumcode (14 okt)
• Dockyard x Mystic garden (16 okt) || nog tickets kopen
• Subquake - Noisia (13 nov)
• Rampage België (10 dec)

:cheer:

Jaloers. Ga al 2 jaar naar ITTW, top feest!

Staat hier ook op de planning, ook dit is een toppertje!

Into the woods maar 1x geweest, was top! Woon op 15 min fietsen daar vanaf, dus dat is helemaal lekker.
Drumcode x Mystic Garden stond op de planning vorig jaar, dus nu even goed herkansen :D

Als alles blijft gaan zoals het gaat ben ik aanwezig op:
• Nox at Koelhuis (9 juli)
• 18 Hours (31 juli)
• Rampage België outdoor free party (14-15 aug)
• Soenda (28 aug)
• Into The Woods (10 sep)
• Awakenings ADE x Adam Beyer pres. Drumcode (14 okt)
• Dockyard x Mystic garden (16 okt) || nog tickets kopen
• Subquake - Noisia (13 nov)
• Rampage België (10 dec)

:cheer:
heeey ik ga ook naar dockyard

• Like
Waarderingen: Onit
Ook aanwezig bij FOA: Reinier Zonneveld x Amelie Lens, groetjes

Hier Reinier met awake. Hoop dat hij een beetje leuk door draait. Als ik zo z'n insta postst kijkt ziet het er wel leuk uit, maar z'n setjes zijn vaak wel slappe hap.
Kijk met name uit naar Amelie Lens, die heb ik nog nooit gezien & Reinier nu tweemaal. Dus snap wel wat je bedoelt.
Denk dat de sfeer top gaat zijn :D

Ziggo dome met ADE zal wel packed zijn

Into the Woods ook aanwazig die zaterdag.
Schijnt voor Amersfoorters place2be te zijn dus moet eens kijke watsgaande daarzo.
Freefestival en moh word echte werk😊.
Hardkoorlinksvoorjeweet.

Hier Reinier met awake. Hoop dat hij een beetje leuk door draait. Als ik zo z'n insta postst kijkt ziet het er wel leuk uit, maar z'n setjes zijn vaak wel slappe hap.
Ligt er maar net aan waar die staat. Als hij op de main staat draait die gewoon wat minder. Maar dat geldt voor elke dj though. Dit is wel een banger setje van hem
Listen to Reinier Zonneveld LIVE @ Back To Live 20 - 03 - 2021 (NL) by Reinier Zonneveld on #SoundCloud

Ook tickets voor Resonate binnen. Millenium hardcore blijft de beste hardcore ooit gemaakt. :heart: Kan niet wachten om Incomming mee te schreeuwen tijdens het setje van bozevuist.
1624964092402.png

Denk wel top 3 beste hardcore nummers ooit gemaakt dit, echt zwaar hyped.

Nog lui die overigens Ground Zero gaan? Ik twijfel want heb nog niet echt een hardcore buiten festival.

Momenteel Secret forest over twee weken, ASOT vrijdag en zaterdag, Smeerboel en Resonate. Zou ook Paradigm maar kaarten zijn verzet naar volgend jaar. ;(

Nog lui die overigens Ground Zero gaan? Ik twijfel want heb nog niet echt een hardcore buiten festival.

Momenteel Secret forest over twee weken, ASOT vrijdag en zaterdag, Smeerboel en Resonate. Zou ook Paradigm maar kaarten zijn verzet naar volgend jaar. ;(
Jammer Hox :(

Ground Zero staat bij mij op de misschien lijst. Is wel mooi dichtbij voor mij en van 21.00 tot 07.00. Is beter dan ASOT van 22.00 tot 06.00 :o

Nou geregeld, dan hebben we iig samen een fissa dit jaar. Nu kaarten halen?

Je krigjt nog wel een keer de kans om Zyzz IRL te bewonderen. ;)
Hahahahah zou me wel vaag lijken loop je daar komt er een gast op je aflopen helemaal ripped. Hey rippedmeeuw!!

Terug
Naar boven