Fouxlala
Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 72kg
Present! Beide dagen
beetje magertjes dit jaar, helaas geen lekker ramfeestje in de planning, nog Lowlands in augustus en dat is t dan wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Present! Beide dagen

Jaloers. Ga al 2 jaar naar ITTW, top feest!
Staat hier ook op de planning, ook dit is een toppertje!Dockyard x Mystic garden (16 okt) || nog tickets kopen
Jaloers. Ga al 2 jaar naar ITTW, top feest!
Staat hier ook op de planning, ook dit is een toppertje!

heeey ik ga ook naar dockyardAls alles blijft gaan zoals het gaat ben ik aanwezig op:
• Nox at Koelhuis (9 juli)
• 18 Hours (31 juli)
• Rampage België outdoor free party (14-15 aug)
• Soenda (28 aug)
• Into The Woods (10 sep)
• Awakenings ADE x Adam Beyer pres. Drumcode (14 okt)
• Dockyard x Mystic garden (16 okt) || nog tickets kopen
• Subquake - Noisia (13 nov)
• Rampage België (10 dec)
![]()
Ga dit jaar niet, tenzij ik nog kaarten kan krijgen via TicketSwap. Volgend jaar aanwezig bij de after @ProudPizza
Feestje
Gezellige (beesten)boel!
Zijn vaak nog wel tickets te krijgen, maar nu wordt het wellicht wel lastig met iedereen die hongerig voor kaartjes is...Ga dit jaar niet, tenzij ik nog kaarten kan krijgen via TicketSwap. Volgend jaar aanwezig bij de after @ProudPizza
Feestje
Hier Reinier met awake. Hoop dat hij een beetje leuk door draait. Als ik zo z'n insta postst kijkt ziet het er wel leuk uit, maar z'n setjes zijn vaak wel slappe hap.Ook aanwezig bij FOA: Reinier Zonneveld x Amelie Lens, groetjes
Kijk met name uit naar Amelie Lens, die heb ik nog nooit gezien & Reinier nu tweemaal. Dus snap wel wat je bedoelt.Hier Reinier met awake. Hoop dat hij een beetje leuk door draait. Als ik zo z'n insta postst kijkt ziet het er wel leuk uit, maar z'n setjes zijn vaak wel slappe hap.

Ligt er maar net aan waar die staat. Als hij op de main staat draait die gewoon wat minder. Maar dat geldt voor elke dj though. Dit is wel een banger setje van hemHier Reinier met awake. Hoop dat hij een beetje leuk door draait. Als ik zo z'n insta postst kijkt ziet het er wel leuk uit, maar z'n setjes zijn vaak wel slappe hap.
Jammer HoxNog lui die overigens Ground Zero gaan? Ik twijfel want heb nog niet echt een hardcore buiten festival.
Momenteel Secret forest over twee weken, ASOT vrijdag en zaterdag, Smeerboel en Resonate. Zou ook Paradigm maar kaarten zijn verzet naar volgend jaar. ;(

Ground Zero staat bij mij op de misschien lijst. Is wel mooi dichtbij voor mij en van 21.00 tot 07.00. Is beter dan ASOT van 22.00 tot 06.00Nog lui die overigens Ground Zero gaan? Ik twijfel want heb nog niet echt een hardcore buiten festival.
Momenteel Secret forest over twee weken, ASOT vrijdag en zaterdag, Smeerboel en Resonate. Zou ook Paradigm maar kaarten zijn verzet naar volgend jaar. ;(

Nou geregeld, dan hebben we iig samen een fissa dit jaar. Nu kaarten halen?Ground Zero staat bij mij op de misschien lijst. Is wel mooi dichtbij voor mij en van 21.00 tot 07.00. Is beter dan ASOT van 22.00 tot 06.00![]()
Je krigjt nog wel een keer de kans om Zyzz IRL te bewonderen.

Hahahahah zou me wel vaag lijken loop je daar komt er een gast op je aflopen helemaal ripped. Hey rippedmeeuw!!Nou geregeld, dan hebben we iig samen een fissa dit jaar. Nu kaarten halen?
Je krigjt nog wel een keer de kans om Zyzz IRL te bewonderen.![]()