MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zo te zien gaat dit jaar Dominator ook weer door
Wel fucking gay dat ze de raw stage even groot als de main hebben gemaakt
Ze hadden die kut raw gewoon lekker weg moeten laten

• Like
Waarderingen: Pren
31 augustus stop de boot en 14 augustus amelie lens @ atomium. Enige tickets die ik reeds heb voor dit jaar :')

in b4 niks gaat meer door

Zo te zien gaat dit jaar Dominator ook weer door
Wel fucking gay dat ze de raw stage even groot als de main hebben gemaakt
Ze hadden die kut raw gewoon lekker weg moeten laten
Die zou sowieso al niet doorgaan.

En wat voor last heb je van die raw stage? Daar hoef je toch niet te komen? Stel je niet zo aan.

• Like
Waarderingen: LM
Die zou sowieso al niet doorgaan.

En wat voor last heb je van die raw stage? Daar hoef je toch niet te komen? Stel je niet zo aan.
Jawel want dat gaat ten koste van de andere tenten
Weet niet of je vorige keer de tent hebt gezien waar terror werd gedraaid maar dat was gewoon weg zielig

Daarbij is Dominator het *hardcore* festival
Niet hardstyle of raw

Weet niet of je vorige keer de tent hebt gezien waar terror werd gedraaid maar dat was gewoon weg zielig
Vind de HKV tent wel prima formaat. Je kan de terror wel op het strand plaatsen maar dan is het toch maar 10% vol.

Ik zou even de persconferentie van Mark en Hugo vanavond om 19:00 afwachten. Misschien valt er voorlopig wel niks meer te meeten op festivals...

'Ten koste van andere tenten' er zijn daar 7 dikke volwaardige stages, dus vind echt dat je je aanstelt. Ben in 2019 een uur in de terrortent geweest, zelfs in de regen was die tent niet vol, dus groter maken is onnodig.

This is the reason we can't have nice things

Eigen schuld denk ik dan, blame die gappies die het met nep QR’s voor al die andere verpest hebben, blijkbaar te veel verantwoordelijkheid gevraagd.

Terug
Naar boven