- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
In een sauna?Je krigjt nog wel een keer de kans om Zyzz IRL te bewonderen.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een sauna?Je krigjt nog wel een keer de kans om Zyzz IRL te bewonderen.![]()

Ik doe geen coke of trenbolone.

Ik wacht nog even af :$Nou geregeld, dan hebben we iig samen een fissa dit jaar. Nu kaarten halen?
Je krigjt nog wel een keer de kans om Zyzz IRL te bewonderen.![]()
Tot over 2 weken danNog lui die overigens Ground Zero gaan? Ik twijfel want heb nog niet echt een hardcore buiten festival.
Momenteel Secret forest over twee weken, ASOT vrijdag en zaterdag, Smeerboel en Resonate. Zou ook Paradigm maar kaarten zijn verzet naar volgend jaar. ;(

Nee joh ga je ook!? Lachen man. Niet echt een festival met dikke muziek maar veel bekenden dus wordt vast gezellig. @Furryx94 ook?
Vuile homo
Aight, lachen. Ik kan lekker op het fietsje naar een festival voor het eerst.
Ja die Lens is tof!Kijk met name uit naar Amelie Lens, die heb ik nog nooit gezien & Reinier nu tweemaal. Dus snap wel wat je bedoelt.
Denk dat de sfeer top gaat zijn
Ziggo dome met ADE zal wel packed zijn
Amelie😍
Nice. Vrienden dichtbij wonen?Aight, lachen. Ik kan lekker op het fietsje naar een festival voor het eerst.
Ga je rijden onder invloed?
Schoonouders in stadskanaal.
Welke invloed?🤔
toch?Nope staat niet op de planning.
Nog lui die overigens Ground Zero gaan? Ik twijfel want heb nog niet echt een hardcore buiten festival.
Momenteel Secret forest over twee weken, ASOT vrijdag en zaterdag, Smeerboel en Resonate. Zou ook Paradigm maar kaarten zijn verzet naar volgend jaar. ;(

Das dichtbij