- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privè DJ’sTickets voor Thuishaven binnen thanks to @Onit. Feestje met max 750, aint much maar heb er wel zin in.![]()

Liever ook wat meer ja, maar ik teken na twee jaar zelfs nog voor de plaatselijke disco.
Gaan die prive?
Hoorde op Slam dat een aantal festivals in BE ook ter plaatste testen aanbieden.![]()
Festivals met 75.000 mensen vanaf vrijdag weer mogelijk: hoe werkt het?
Paradise City en Alcatraz bijten dit weekend de spits af. Het zijn de eerste festivals die mogen doorgaan met tienduizenden bezoekers. Onmisbaar voor een zorgeloze festivalervaring blijft het Covid Safe Ticket (CST).m.standaard.be
Ik denk de meeste wel maar enkel als je QR-code niet werkt oid. Wij hadden het dit weekend voor, een van mijn maten zijn QR-code was niet geldig om de een of andere reden en dan mocht die wel een test gaan doen ter plekke.Hoorde op Slam dat een aantal festivals in BE ook ter plaatste testen aanbieden.
Do want. Met hoeveel mensen mag dit plaats gaan vinden?A state of trance, beste feest uit Nederland is me helaas ontnomen maar het tweede beste feest heeft groen licht.Betere hardcore krijg je niet.
![]()
Geen idee, 75% capaciteit neem ik aan maar afgelopen edities waren aardig afgeladen. Genoeg mensen in ieder geval, tickets zijn nu nog te koop. https://resonatehc.nl/ticketsDo want. Met hoeveel mensen mag dit plaats gaan vinden?
Pik jij me ff op moat? Ligt wel op de route toch :$

75% van de capaciteit heeft bij een niet geplaceerd evenement toch helemaal geen zin?Geen idee, 75% capaciteit neem ik aan maar afgelopen edities waren aardig afgeladen. Genoeg mensen in ieder geval, tickets zijn nu nog te koop. https://resonatehc.nl/tickets
En nee, ik slaap bij vinnie dus hoef niet te rijden.![]()

Boeiend of het zin heeft, we kunnen weer naar sommige feestjes.75% van de capaciteit heeft bij een niet geplaceerd evenement toch helemaal geen zin?
Ow chill dan slaap ik wel bij de vriendin van Vinnie :$
Lekker hoor! Heb vorige maand zo'n aanbetaling gedaan van een 10tje voor als het doorgaat je dan direct de rest kunt afbetalen, heb jij dat ook gedaan? En al bericht gehad verder? Want zie op de site staan dat je nu wel al de "normale" tickets kunt halen, maar heb nog niks gehoord verder?A state of trance, beste feest uit Nederland is me helaas ontnomen maar het tweede beste feest heeft groen licht.Betere hardcore krijg je niet.
![]()