AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Milennium hardcore is sowieso het vetste subgenre imo. Heb kaartjes voor Thunderdome. Nu maar hopen dat het doorgaat.
 
Gister Resonate. Muziek wise echt een van de beste fissas ooit alleen wat een volk kwam er op af zeg. Srs 50% Italianen, Franzosen of Spanjaarden en de rest Nederlanders. Waarvan 25% teveel g op leken te hebben en als mongolen bewogen. Srs een paar keer voor gekomen dat ik ergens zat te chillen en er wat meiden tegen me begonnen te praten in het engels en we er na vijf minuten pas achter kwamen dat we beide uit Nederland kwamen omdat iedereen die je aanspreekt niet Nederlands kon.

Setje van Partyraiser is van alle feesten denk ik wel het dikste wat ik ooit gehoord heb. Partyraiser draait op een main altijd gaar, sowieso omdat de huidige hardcore kut is. Maar de "uptempo/terror" vanuit 2005-2016 is echt gestoord hard, door merg en been.

Timestamp/38:45 was Partyraiser gister. Die track is zo verschrikkelijk dik met voor iedereen wel aardig wat nostalgie denk ik. In de zaal dreunde die diepe kicks echt door je hele lichaam.
Was inderdaad wel een leuk feestje verder maar wat was het bagger met dat recycle muntje zeg! Vertikte het telkens het bekertje in te leveren maar dan word het wel knap duur 4.50 voor een biertje! Vond het ook wel goed volstaan bij de stage en het was niet uitverkocht toch?
 
Was inderdaad wel een leuk feestje verder maar wat was het bagger met dat recycle muntje zeg! Vertikte het telkens het bekertje in te leveren maar dan word het wel knap duur 4.50 voor een biertje! Vond het ook wel goed volstaan bij de stage en het was niet uitverkocht toch?
Jup dat systeem zuigt, maar zal wel het nieuwe normaal worden want heb het al op meer feestjes gezien. Geen idee of het uitverkocht was maar was inderdaad volle bak. Achterin overal wel prima de ruimte tho.
 
Was inderdaad wel een leuk feestje verder maar wat was het bagger met dat recycle muntje zeg! Vertikte het telkens het bekertje in te leveren maar dan word het wel knap duur 4.50 voor een biertje! Vond het ook wel goed volstaan bij de stage en het was niet uitverkocht toch?
Hadden ze ook bij ploegendienst
Was nog geen 5 seconde binnen en had al ruzie met een bar medewerker omdat ik dat muntje kwijt was geraakt :roflol:
Fucking irritant idd
 
Jup dat systeem zuigt, maar zal wel het nieuwe normaal worden want heb het al op meer feestjes gezien. Geen idee of het uitverkocht was maar was inderdaad volle bak. Achterin overal wel prima de ruimte tho.
Was er al bang voor maar had dit nooit eerder meegemaakt laatste feestje was ground zero alweer 2 jaar terug. maar toen was dat daar nog niet. Klopt achterin ging nog wel en boven was ook nog goed te doen. Maar om ff naar het midden lopen werd je er nog wel ff druk mee zegma. Achja al met al wel een geslaagd feestje! on tho the next! Zit zelf nog aan pandemonium te denken?
 
Hadden ze ook bij ploegendienst
Was nog geen 5 seconde binnen en had al ruzie met een bar medewerker omdat ik dat muntje kwijt was geraakt :roflol:
Fucking irritant idd
Haha ja that sucks, hier koste je dat een halve munt extra als je uhm kwijt was, maar kwam er op het laatst achter dat je ook je beker kon inleveren en dan die munt weer kreeg maarja ga daar ook niet voor in de rij staan wachten:dunno:
 
Was er al bang voor maar had dit nooit eerder meegemaakt laatste feestje was ground zero alweer 2 jaar terug. maar toen was dat daar nog niet. Klopt achterin ging nog wel en boven was ook nog goed te doen. Maar om ff naar het midden lopen werd je er nog wel ff druk mee zegma. Achja al met al wel een geslaagd feestje! on tho the next! Zit zelf nog aan pandemonium te denken?
Pandemonium wil ik altijd al een keer naar toe maar komt er nooit van. Zou eerst snakepit maar die cancel ik, heb dan allen Thunderdome nog. Thunderdome is aardig kort op Pandemonium dus dan kies ik lekker voor tonderdom.
 
Pandemonium wil ik altijd al een keer naar toe maar komt er nooit van. Zou eerst snakepit maar die cancel ik, heb dan allen Thunderdome nog. Thunderdome is aardig kort op Pandemonium dus dan kies ik lekker voor tonderdom.
Pandemonium vind ik zelf persoonlijk een super dik feest, sfeer en muziek is top daar:cool: thunderdome ben ik dan weer nooit geweest moet ook zeggen dat het me niet zo trekt omdat het me aardig 'commercieel' geworden lijkt. Nu kan ik het helemaal mis hebben maar ben ook ooit bij MOH geweest, dat was tevens ook de laatste x voor mij. Vond het een grimmige sfeer daar en ook heel veel buitenlanders waarvan ik de indruk had dat ze voor wat anders dan het feest kwamen:o
 
Thunderdome een aantal jaar terug was zeker vet en ook prima sfeer. Staat dit jaar ook op de planning, althans, als het allemaal door mag gaan :rolleyes:
 
Ik vind MOH juist een van de vetste hardcorefeesten. Makkelijk te bereiken, goede line-up, nooit trammelant met anderen (integendeel). En ja wel aardig wat Italianen en Fransen, die niet met drugs kunnen omgaan. Maar die liggen doorgaans al om 00:00u voor Pampus tegen een of andere paal. Kan ik dan weer mooi om lachen.
 
Ik denk dat er geen feestjes meer zijn na volgende week
 
Vind zelf de grotere hardcore feesten juist stuk minder. Eerste twee edities van resonate waren erg vet qua sfeer, feestjes zoals Terrordrang ook. Thunderdome, MOH, Snakepit enzo komen echt absurd veel tokkies, buitenlanders en mensen die de muziek niet kunnen waarderen. Niet dat ik er zoveel last van heb, maar kleinschalige feestjes met dj's die uit passie draaien vind ik een stuk leuker dan zo'n dertien in een dozijn dj als Deadlyguns die al sinds begin van z'n carriere dezelfde kut kick recycled. Niet dat hij zelf produceert, maar z'n ghostproducer dan. :emo:
 
Ik vind MOH juist een van de vetste hardcorefeesten. Makkelijk te bereiken, goede line-up, nooit trammelant met anderen (integendeel). En ja wel aardig wat Italianen en Fransen, die niet met drugs kunnen omgaan. Maar die liggen doorgaans al om 00:00u voor Pampus tegen een of andere paal. Kan ik dan weer mooi om lachen.
Heb er verder ook geen trammelant gehad, maar had wel sterk de indruk dat sommigen erop zaten te wachten. Heb verder ook niks tegen buitenlanders ook niet als ze daar een overdosis aan shit nemen, maar was wel bang dat ze elk moment me mobiel of portemonnee uit me zakken wouden roven. Dit was natuurlijk mijn ervaring daar, heb dat gevoel nooit ergens anders meegemaakt ook niet bij andere grote feesten.
 
Vind zelf de grotere hardcore feesten juist stuk minder. Eerste twee edities van resonate waren erg vet qua sfeer, feestjes zoals Terrordrang ook. Thunderdome, MOH, Snakepit enzo komen echt absurd veel tokkies, buitenlanders en mensen die de muziek niet kunnen waarderen. Niet dat ik er zoveel last van heb, maar kleinschalige feestjes met dj's die uit passie draaien vind ik een stuk leuker dan zo'n dertien in een dozijn dj als Deadlyguns die al sinds begin van z'n carriere dezelfde kut kick recycled. Niet dat hij zelf produceert, maar z'n ghostproducer dan. :emo:

Daar zit ook wel weer wat in. Ben ooit voor een tientje op een random zaterdag naar een bovenverdieping ergens in Groningen naar Noize Suppressor geweest. Dat was goede shit haha. Ook een keer daar een klein festival meegepakt met Noize Suppressor, Korsakoff, G-Town Madness en volgens mij ook The Viper draaiden in een of andere voetbalkantine. Mooie sfeer wel!
 
Daar zit ook wel weer wat in. Ben ooit voor een tientje op een random zaterdag naar een bovenverdieping ergens in Groningen naar Noize Suppressor geweest. Dat was goede shit haha. Ook een keer daar een klein festival meegepakt met Noize Suppressor, Korsakoff, G-Town Madness en volgens mij ook The Viper draaiden in een of andere voetbalkantine. Mooie sfeer wel!
Er zijn ook mooie locaties in Groningen voor zulke feesten
 
Vind zelf de grotere hardcore feesten juist stuk minder. Eerste twee edities van resonate waren erg vet qua sfeer, feestjes zoals Terrordrang ook. Thunderdome, MOH, Snakepit enzo komen echt absurd veel tokkies, buitenlanders en mensen die de muziek niet kunnen waarderen. Niet dat ik er zoveel last van heb, maar kleinschalige feestjes met dj's die uit passie draaien vind ik een stuk leuker dan zo'n dertien in een dozijn dj als Deadlyguns die al sinds begin van z'n carriere dezelfde kut kick recycled. Niet dat hij zelf produceert, maar z'n ghostproducer dan. :emo:
Sowieso komen er op hardcore feest absurd veel tokkies af :roflol:
 
Iemand die weet of Valhalla iets is?

Ben er 2 keer geweest, alleen geen idee meer hoe het was :emo:
 
Denken jullie echt dat er na volgende week nog feesten zijn 😂
 
Back
Naar boven