XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

A state of trance, beste feest uit Nederland is me helaas ontnomen maar het tweede beste feest heeft groen licht. :cool: Betere hardcore krijg je niet.
1631641846324.png
Sinds wanneer luisteren hardcoreliefhebbers trance? :eek!:

Lekker hoor! Heb vorige maand zo'n aanbetaling gedaan van een 10tje voor als het doorgaat je dan direct de rest kunt afbetalen, heb jij dat ook gedaan? En al bericht gehad verder? Want zie op de site staan dat je nu wel al de "normale" tickets kunt halen, maar heb nog niks gehoord verder?
Ik heb die aanbetaling ook gedaan maar heb inderdaad verder nog niks vernomen.
Sinds wanneer luisteren hardcoreliefhebbers trance? :eek!:
Niks gaat boven oldschool trance. ;)

Verder ben ik overal wel voor te porren. Trance, techno, hardcore, de toppers, abba, iron maiden, hatebreed... Als ik eigenlijk iets wel niet luister in m'n prive is het hardcore of hardstyle. :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
3 oktober! 3 oktober! Gaat er nog iemand 3 oktober Bieren? Vieren? Leiden eindelijk bevrijd Van de Spanjaarden! Dat mag gevierd worden!
3 Oktober!

Kaartjes voor Toffler in Rotterdam morgen maar twijfel nog om te gaan…

Iemand ADE Verknipt dag 2?

Wie gaat paradigm 16oktober?

Iemand een kaart nodig voor Dockyard morgen? Heb er 1 over.

Nog dbb´ers bij crazyland(als het doorgaat met die homo van een Hugo)?

Iemand al een vet feestje voor NYE op het oog?

In b4 thuis op de bank want avondklok huehueheu

Iemand ticket voor snakepit over? :’(

Gister Resonate. Muziek wise echt een van de beste fissas ooit alleen wat een volk kwam er op af zeg. Srs 50% Italianen, Franzosen of Spanjaarden en de rest Nederlanders. Waarvan 25% teveel g op leken te hebben en als mong*len bewogen. Srs een paar keer voor gekomen dat ik ergens zat te chillen en er wat meiden tegen me begonnen te praten in het engels en we er na vijf minuten pas achter kwamen dat we beide uit Nederland kwamen omdat iedereen die je aanspreekt niet Nederlands kon.

Setje van Partyraiser is van alle feesten denk ik wel het dikste wat ik ooit gehoord heb. Partyraiser draait op een main altijd gaar, sowieso omdat de huidige hardcore kut is. Maar de "uptempo/terror" vanuit 2005-2016 is echt gestoord hard, door merg en been.

Timestamp/38:45 was Partyraiser gister. Die track is zo verschrikkelijk dik met voor iedereen wel aardig wat nostalgie denk ik. In de zaal dreunde die diepe kicks echt door je hele lichaam.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven