AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

6383CEEE-EDF3-4328-800D-5B9E419328FF.jpeg

Wie gaat

Nee bedankt, kutste feest waar ik ooit geweest ben. Zelfs twee keer. :emo: Al was de laatste keer gratis.

Mensen rotterdamse rave?

Zo gisteren toch tickets gehaald voor hospital 5 maart nadat naar buiten gekomen is dat vanaf 25 feb 1g beleid zal worden toegepast voor evenementen

I believeeeeeeeee can´t fucking wait

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.709
Ik ook vorige week Rotterdam Rave tickets op 13 maart gescoord. Verder heb ik eigenlijk geen idee meer waar ik de afgelopen 3 jaar tickets voor heb gekocht en ik allemaal nog naartoe zou kunnen gaan dit jaar :roflol:

Ik ook vorige week Rotterdam Rave tickets op 13 maart gescoord. Verder heb ik eigenlijk geen idee meer waar ik de afgelopen 3 jaar tickets voor heb gekocht en ik allemaal nog naartoe zou kunnen gaan dit jaar :roflol:
oei die is ook wel erg lekker!

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.711
Ik hoop dat ik het nog kan en niet verleerd ben inmiddels, beetje raven enzo :haha:

Ik heb nog kaartjes voor kingsday en harmony 2020...hopen dat het dit jaar weer allemaal doorgaat

Ik moet het ook eens goed uit zoeken. Volgen mij heb ik echt nog ergens tussen de 5-10 tickets liggen. :roflol:

Begin van de pandemie misde ik het wel, maar heb niet echt meer cravings naar elke maand een of twee feestjes tbh.

Ik ben daar ook haha

Terug
Naar boven