- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja niet mijn ding
Maar alsnog wel grote naam
Maar een J. Cole of een Dave bijv. kan je echt geen mumble rap noemen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja niet mijn ding
Welk feestje ga jij heen in groningen?Nee bedankt, kutste feest waar ik ooit geweest ben. Zelfs twee keer.Al was de laatste keer gratis.
Gevaarlijk? Dat publiek wat erop af komt is gevaarlijker denk ik...Woo Hah line up is gevaarlijk
Maar zitten waarschijnlijk weinig hiphop fans hier
Ik ga niet oud worden denk ik, en ik ken er ook nul.
oei die is ook wel erg lekker!Ik ook vorige week Rotterdam Rave tickets op 13 maart gescoord. Verder heb ik eigenlijk geen idee meer waar ik de afgelopen 3 jaar tickets voor heb gekocht en ik allemaal nog naartoe zou kunnen gaan dit jaar![]()
Is als zwemmen, verleer je niet zo snel. Wordt mss wel wat stroever, piepjes en kraakjes enz.Ik hoop dat ik het nog kan en niet verleerd ben inmiddels, beetje raven enzo![]()
Oehhh HarmonyIk heb nog kaartjes voor kingsday en harmony 2020...hopen dat het dit jaar weer allemaal doorgaat

Ik moet het ook eens goed uit zoeken. Volgen mij heb ik echt nog ergens tussen de 5-10 tickets liggen.Ik ook vorige week Rotterdam Rave tickets op 13 maart gescoord. Verder heb ik eigenlijk geen idee meer waar ik de afgelopen 3 jaar tickets voor heb gekocht en ik allemaal nog naartoe zou kunnen gaan dit jaar![]()
Ik ook harmonyIk heb nog kaartjes voor kingsday en harmony 2020...hopen dat het dit jaar weer allemaal doorgaat