Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.982
Prioriteiten pik. En weer een graadje of 10 te warm :roflol:
Veel plezier, doe een dansje, een snuifje en een dopje voor mij aub.
Ja wordt wel warm, had op defqon gewoon medelijden met mensen die tegen me aanliepen. Was gewoon een waterval:roflol:

En die snuifjes en dopjes komen goed :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.984
Ja niet te doen toch. Ik herinner me nog een Awake van ruim 34 graden. Een tent binnenlopen was zomaar 45 graden of warmer. Liep toen helemaal leeg en goot mezelf weer helemaal vol. Goed verbrand ook toen.
Anyway, ooit ben ik ook weer van de partij :emo:

Balen

Technofestival Awakenings en Bluesrockfestival Bospop gaan zondag niet door. Dat maken de organisaties bekend. Beide evenementen gelasten af vanwege het verwachte noodweer.

Denk dat ik zaterdag teveel zweet achtergelaten heb, konden ze niet op tijd wegwerken.

Ik ga dit jaar enkel naar de frietfeesten:

• Like
Waarderingen: Boca
Mensen Dominator zaterdag?

Ik zou zelf eerder naar een frietfeest gaan dan naar die kakofonieën.
Snap ik, op die festivals wordt je constant lastig gevallen door de knappe zwarte dames die je in de jungle ergens in Afrika met je blote handen uit een leeuwenmuil hebt gered waarna je dagenlang de liefde hebt bedreven met hen en ze jou niet meer kunnen vergeten. Ik ken het probleem compadre, liever rustig een frietje steken dan.

Snap ik, op die festivals wordt je constant lastig gevallen door de knappe zwarte dames die je in de jungle ergens in Afrika met je blote handen uit een leeuwenmuil hebt gered waarna je dagenlang de liefde hebt bedreven met hen en ze jou niet meer kunnen vergeten. Ik ken het probleem compadre, liever rustig een frietje steken dan.
Op mijn werk heb er daar ook veel last van, maar kunnen jullie niet gewoon eens naar goede muziek proberen te luisteren?

Ik gebruik in principe geen drugs meer, dan is aan zo'n festival weinig aan. Dan ga ik op de frietfeesten liever er eens stevig over met vreten !!

Laatst bewerkt:
Ik gebruik in principe geen drugs meer, dan is aan zo'n festival weinig aan. Dan ga ok op de frietfeesten liever er eens stevig over met vreten !!
Zonder is idd niks meer aan als je het wel deed. Heb laatst Defqon zonder gedaan. Zonde van het geld.

Zonder is idd niks meer aan als je het wel deed. Heb laatst Defqon zonder gedaan. Zonde van het geld.
Daar heb ik nu geen last van tbh. Ik ga soms nog wel eens weg of naar een festival zonder drugs en drank op. Kan me nog altijd amuseren tbh

• Like
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven