MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Haha
Waarderingen: Vonk
Qlubtempo in de hemkade was altijd goeie!
Daarna nog al wat feestjes bijgewoond van qdance en waren allemaal top 👍
Daarna veel feestjes gehad van qdance o.a. in de toenmalige Heineken Music Hall.
Weet niet hoe het nu is (misschien was mdma toen beter 😉)
Was in de tijd van Luna, Lady Dana, the prophet, technoboy en nog velen. Leuke tijden toen iig😎
1695708780733.png

Iemand ervaring met Supremacy?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ik ga sowieso wel eentje meepakken tijdens ADE, suggesties zijn welkom. (Psy)trance en drum 'n bass hebben de voorkeur, maar kan op hardstyle of whatever ook heel goed gaan :D

Nog mensen naar b.i.t.c.h. 7 okt? :D

Ik dacht ook ga maar eens langs maar het feest zelf was helemaal kut :roflol:
Goh ja, ik amuseer me overal wel, daar niet van. Maar we waren er echt al om 12h30 ofzo en toen was het zo goed als enkel van die kut Hollandse muziek en muziek die uitviel. Toen heb ik maar snel grote hoeveelheden van alles naar binnen gewerkt en heb ik me tot het einde wel redelijk geamuseerd :roflol:

Goh ja, ik amuseer me overal wel, daar niet van. Maar we waren er echt al om 12h30 ofzo en toen was het zo goed als enkel van die kut Hollandse muziek en muziek die uitviel. Toen heb ik maar snel grote hoeveelheden van alles naar binnen gewerkt en heb ik me tot het einde wel redelijk geamuseerd :roflol:
Ja voor een groot venue als GelreDome was de geluidinstallatie echt afschuwelijk. Ik was met leuk groeppie en genoeg drugs dus verder top maar niet voor herhaling.

Iemand nog tips voor ADE donderdag?

Ja voor een groot venue als GelreDome was de geluidinstallatie echt afschuwelijk. Ik was met leuk groeppie en genoeg drugs dus verder top maar niet voor herhaling.

Iemand nog tips voor ADE donderdag?
Ja voor mij ook eerste en laatste keer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.034
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.036
Ken ik ook niemand van :') maten van me zijn er overlaatst ook geweest met Charlie Sparks, wel een vette locatie lijkt me? Ben er zelf nog niet geweest

Locatie is prima idd, altijd leuk om m'n roots op te zoeken, en net zo fijn om die multiculturele stad weer achter me te laten na een nachtje ouderwets techno treinen.
Charlie Sparks All Night Long was van Rotterdam Rave dacht ik, deze organisatie (stichting events) ken ik helemaal niet. Maar de aftermovies klinken in elk geval lekker rauw en gezien het genre van de DJ's die komen verwacht ik wel het wat betere stampwerk qua tempo ook, in elk geval de tweede helft van de nacht.

Gaan er nog mensen van hier na resonate 21 oktober?

Iemand ADE verknipt x blackworks zaterdag?

Terug
Naar boven