- Waardering
- 3.845
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien pak ik die ook nog wel mee🤗
🤣🤣 ja ofniet
Ik weet wel dat ik eind november naar wasteland ga🤪🤗
Als het in september is kom ik ook 💃
Weet ik niets vanIk weet wel dat ik eind november naar wasteland ga🤪🤗
Kijk maat, doet je naam eer aan;
Ken haar niet.
Ik denk dan te bulken dus dan compenseer ik het door een dikkerdje te zijn!🤝Pffff als het tot September of November duurt dan ben ik een scharminkel.....wel lekker droog maar wel weer fucking lightweight!!!
En dat is onderdeel van de reis, heb ik me laten vertellen. Momenteel 96.7kg op 23% , mijn vermoeden is dat ik tussen de 80 en 85kg uit ga komen als ik die 10-12% behaal.
Maar dat was niet de vraag.
Dus als die meet er komt ben ik benieuwd waar en wanneer.
Boeien haha dan ben je denk ik niet de enige, ik ben ook bijna klaar met mijn cut van 115kg naar 100💪🏽 tegen die tijd weer aan het bulken gok ikIk denk dan te bulken dus dan compenseer ik het door een dikkerdje te zijn!🤝
Lekker bezig, hoe lang nog?Boeien haha dan ben je denk ik niet de enige, ik ben ook bijna klaar met mijn cut van 115kg naar 100💪🏽 tegen die tijd weer aan het bulken gok ik
Ik was voor mijn eerste wedstrijd van 100kg naar 80kg moeten cutten om shredded te worden. 33 weken over gedaan, waarvan laatste 12 weken 1600 kcal 🫠Pffff als het tot September of November duurt dan ben ik een scharminkel.....wel lekker droog maar wel weer fucking lightweight!!!
En dat is onderdeel van de reis, heb ik me laten vertellen. Momenteel 96.7kg op 23% , mijn vermoeden is dat ik tussen de 80 en 85kg uit ga komen als ik die 10-12% behaal.
Maar dat was niet de vraag.
Dus als die meet er komt ben ik benieuwd waar en wanneer.
En op hoeveel bf zat je uiteindelijk?Ik was voor mijn eerste wedstrijd van 100kg naar 80kg moeten cutten om shredded te worden. 33 weken over gedaan, waarvan laatste 12 weken 1600 kcal 🫠
Mijn begin shape 100kg was niet eens heel rond en vermoed 18/19% bf.
Kon denk geen gram meer vanaf, want was al kilo te zwaar met inwegen dus moest echt uren lang hard wandelen bepakt met vuilniszakken, maar niet joggen en constant spugen om het te halen.
Woooww check dat, je ziet ook echt alle details man.Kon denk geen gram meer vanaf, want was al kilo te zwaar met inwegen dus moest echt uren lang hard wandelen bepakt met vuilniszakken, maar niet joggen en constant spugen om het te halen.
Of het nu 4/5/6% bf is geen idee, maar iig wel stuk dieper als een normale cut of wat abs zoals ik nu heb. Me gezicht was ook zwaar ingevallen alsof ik anorexia had en zag er allemaal niet meer zo fraai uit.
![]()
Schuld vd rabobank uiteraard 🤌
Goeie eetstoornis ontwikkeldWoooww check dat, je ziet ook echt alle details man.
Had je toen gewonnen?
Op zo'n percentage voel je je ook totaal niet prettig lijkt me, dat hou je niet een paar maand vol om zo droog te zijn.
Hoe voelde je je toen?