AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ultrasonic regende ook ppenstelen voordat wij aankwamen. De grond was kurkdroog. Het is NU ook kurkdroog. Ik denk niet dat het heel zompig zal zijn tenzij het echt 2 dagen aan een stuk regent hoor. We gaan gewoon een topfeestje tegemoet!

Precies! Op het terrein van Dreamfields stond vlak voor de opbouw nog een halve meter water (door overstroming van de Ijssel). Op de dag zelf was daar helemaal niks meer van te zien of merken, terrein zal er gewoon mooi bij liggen verwacht ik! Ik kom met Unstoppable om 15:00 wel even in de technotent kijken :)

Nog mensen naar Dreamfields 14 September?

• Topic Starter Topic Starter
Tweede dreamfields?
Maar dan ben ik @ Kreta dus sws niet bij..

Uhmm ik ben er niet echt bij vandaag... Het is Dream Village haha

Nog mensen naar Dreamfields 14 September?

Als er een tweede Dreamfields kwam dit jaar, was ik er sowieso:D. Ben je niet in de war met Dancefields? :) Ik ga 14 sept iig naar Welle Village, ook leuk: [Link niet meer beschikbaar]

Wit jurkje trouwens! Mocht iemand me omstreeks 15.00 zien verdwalen ;)

Shortje en (knal)roze top morgen.
K ga uitkijken naar groene broeken, chickshirt en verdwalend wit jurkje ;)

Gaat helemaal goed komen dit :thumbs:
Altijd leuk die meets, vind het keer op keer super :D
Sowieso zijn de mensen van het forum stuk voor stuk relaxed die ik heb ontmoet irl :)

Vergeet mijn zalmroze korte broekje niet :roflol:
Oh en vrouwlief heeft een heel kort spijkerbroekje met kant aan, met daarop een zwart doorschijnend shirtje en daaronder een knaloranje BH.. Kan niet missen :p

Veel plezier morgen =) Niet teveel spacen!

Wit jurkje trouwens! Mocht iemand me omstreeks 15.00 zien verdwalen ;)

Gaat helemaal goed komen dit :thumbs:
Altijd leuk die meets, vind het keer op keer super :D
Sowieso zijn de mensen van het forum stuk voor stuk relaxed die ik heb ontmoet irl :)

Vergeet mijn zalmroze korte broekje niet :roflol:
Oh en vrouwlief heeft een heel kort spijkerbroekje met kant aan, met daarop een zwart doorschijnend shirtje en daaronder een knaloranje BH.. Kan niet missen :p

Khaki cargo kortebroek met een zwarte wifebeater (t-shirt zonder mouwen). Je kan me niet missen want er staat een knalgroot wit Punisher schedel op. Kan wel zijn dat je me verwart met een opgezette beer. If im blocking your sun, give a hollah ;)

Khaki cargo kortebroek met een zwarte wifebeater (t-shirt zonder mouwen). Je kan me niet missen want er staat een knalgroot wit Punisher schedel op. Kan wel zijn dat je me verwart met een opgezette beer. If im blocking your sun, give a hollah ;)

Hehehe, moet goed komen!
Je lijkt me namelijk sowieso echt niet te missen hehe :P

Ik draag morgen een blauw geruite korte broek met daarop een knalrood strak v-halsje denk ik (en geel tasje op m'n rug)

Terug
Naar boven