Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ouwe lul :D
Je moet bewegen man, zooi eruit zweten. En bij voorkeur iets in de buitenlucht ondernemen. Ik kijk er ook altijd ENORM tegenop, nergens zin in, helemaal gesloopt fysiek en mentaal. Toch helpt het je herstel te versnellen, ondanks dat je een ouwe lul bent :D

Ja ben geen 18 meer :( Maar je hebt wel gelijk idd, ga vanmiddag ff fitnessen en daarna buiten fietsen denk ik. Misschien daarvoor me auto nog even wassen. Heb verder weinig te zoeken buiten op een grauwe maandagmorgen. Achja misschien ga ik zo de kippenren maar even omspitten ofzo :o

Waren er nog mensen naar beachclub vroeger gisteren? Aardig wat buffels gezien Daar:-p

Mooi feestje gehad @ decibel, niet veel van mijn planning terecht gekomen zoals ik al had voorspeld.

Waren flinke vechtpartijen geweest bij de pussylounge had ik gehoord. Iemand hiervan iets meegekregen?

Mooi feestje gehad @ decibel, niet veel van mijn planning terecht gekomen zoals ik al had voorspeld.

Waren flinke vechtpartijen geweest bij de pussylounge had ik gehoord. Iemand hiervan iets meegekregen?

Zie vorige pagina.

Echt zonde die vechtpartijen op feesten. Zo sfeer dodend, ook al ben je er zelf niet bij betrokken.

Zie vorige pagina.

Echt zonde die vechtpartijen op feesten. Zo sfeer dodend, ook al ben je er zelf niet bij betrokken.

Had er nog niet over gehoord, maar verbaasd me niks dat het bij p*ssy lounge was. Wat een k*t volk loopt daar..

Echt genoten op decibel. Vond de pre party en after nog het best eigenlijk, leukste sfeer en mensen. Veeeeel teveel moeten lopen zaterdag, plus ik was ook nog helemaal naar de klote van vrijdagavond.

Laatst bewerkt:
Ik ben die hele k*t p*ssy lounge niet heen geweest. Een en al sossers en 020 en 010 aanhang die elkaar de ogen willen uitsteken. Zet mij maar lekker op de HC4Life, primaa!!!

Ik ben die hele k*t p*ssy lounge niet heen geweest. Een en al sossers en 020 en 010 aanhang die elkaar de ogen willen uitsteken. Zet mij maar lekker op de HC4Life, primaa!!!

SOSSERS?! Was decibel niet zerotolerance dan?!

:D:D

Geweldig feest, vandaag nergens last van gehad met 't trainen ondanks dat ik zaterdag aardig erop ging,
kater zal morge wel komen :rolleyes: en idd beetje jammer van de vechtpartij..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.070
PL ook niet geweest, uberhaupt veel te druk. We hebben 1 poging gewaagd, maar de sfeer was daar idd het meest agressief.
Meest in Euphoria geweest, daarna H4L en Remember. Oja en een beetje Reactor haha :D

Thrillogy ben ik bij met een maat van me (cardiogenetics van het forum) ;)

• #1.072
Ik heb nu ff geen geld om tickets te scoren, maar wil er denk ik wel naartoe! Dus hopelijk zijn er eind september nog tickets..!

En p*ssy Lounge XXL?

Genoeg te doen de komende tijd :D

• #1.074
En p*ssy Lounge XXL?

Genoeg te doen de komende tijd :D

Moeilijk..! Ik vond PL 1 van de mindere area's op Decibel eerlijk gezegd..
Misschien moet ik het indoor een keer een kans geven :)

Iemand nog een voorstel voor de meet zaterdag @ ML? Tijd/Locatie?

Iemand Q-base?

Jep!

Wat een afgang was Reactor trouwens op Decibel.. Stonden welgeteld 10 mensen bij Perc :P . Locatie vond ik ook slecht, beetje weg gepropt. Techno doet het alles behalve goed op Decibel. Agja, op de camping zat Schranz en zelfs deep house gedraaid, of de mensen het nou leuk vonden of niet :D

Wat een afgang was Reactor trouwens op Decibel.. Stonden welgeteld 10 mensen bij Perc :P . Locatie vond ik ook slecht, beetje weg gepropt. Techno doet het alles behalve goed op Decibel. Agja, op de camping zat Schranz en zelfs deep house gedraaid, of de mensen het nou leuk vonden of niet :D

decibel is ook een harderstyles festival

Refuse was anders echt wel druk. Maar Miss Djax draaide ook gewoon hardcore daar :D

Terug
Naar boven