AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Het is voornamelijk hardstyle, maar boven in het kleine zaaltje ook hardcore laatste uurtjes. Kleine zaal is overigens een zaal met een wachtrij omdat je daar met een lift heen moet en hij is fckin klein. :o :o

Je bent echt gestoord, techno boven een bazen hardstyle line-up verkiezen:D

@ 2stronk
Thrillogy ook aanwezig ja!

Naja ging al naar Thrillogy en Superbash, vind afwisseling ook wel wat hebben ;)

vriendin koos voor chateau techno i.p.v. loudness ben gewoon een ****ing loser :o

Naja ging al naar Thrillogy en Superbash, vind afwisseling ook wel wat hebben ;)

vriendin koos voor chateau techno i.p.v. loudness ben gewoon een ****ing loser :o

jou had ik toch op decibel gezien :scratch: of was dat weer iemand anders

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.345
Het is voornamelijk hardstyle, maar boven in het kleine zaaltje ook hardcore laatste uurtjes. Kleine zaal is overigens een zaal met een wachtrij omdat je daar met een lift heen moet en hij is fckin klein. :o :o

Oh naja dan gewoon lekker hardstylen de hele nacht :D
Echt niet dat ik in de rij ga staan :o

Welke vette festivals gaan nog komen dit jaar? Iemand die een website heeft waar ze allemaal staan ofzo?

Hardcore XL, District One, Partyraiser & Peacock @ Zak , Loudness, iemand :o?

Aangezien ik weet dat er in dit topic regelmatig techno liefhebbers meelezen, ik kwam op vakantieveilingen de volgende deal tegen:

[Link niet meer beschikbaar]

Line-up
• Nic Fanciulli
• 2000 and One b2b Kaiserdisco
• Kolsch (live)
• Steve Rachmad
• ROD
• Man Zonder Schaduw (MwnS)
• Juan Sanchez

Misschien dat iemand zijn voordeel ermee kan doen :)

Nog mensen op Thrillogy te vinden? Kan trouwens beter topic veranderen van Festival naar een meer algemene naam.

• #1.354
Thrillogy Aanwezig

Thrillogy ook sowieso aanwezig ja

wilde we nog ergens meet houden?

• #1.356
Thrilogy ook aanwezig :D Voornamelijk Adaro stage en wss ook even partyraiser stage :)

Jaloers op thrillogy gangers. Veel pleZier alvast.

Terug
Naar boven