MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We moeten beginnen met een DBB meet te regelen, grote kans dat veel van m'n vrienden niet 'in' zijn voor reverze, dan kom ik wel alleen als ik 100% zeker ben van een meet![]()

idd, regel ook dat je vrienden meekomen man, wat een f**gots als ze niet in zijn voor reverze![]()
)Enige feest waar ik heen wilde nog dit jaar sla ik ook maar over. Wat een t*fus line up voor freaqshow.

We moeten beginnen met een DBB meet te regelen, grote kans dat veel van m'n vrienden niet 'in' zijn voor reverze, dan kom ik wel alleen als ik 100% zeker ben van een meet![]()
True, gaat vet worden man. Wij komen wss met z'n 2, jij?
Vertel mij wat.. keek ik echt wel naar uit krijg je zo'n line up.. Zit nu te twijfelen aan bass events NYE zelfs.. :')
Joh line up kan me niet schelen ik ga dr zowiezo zwaar uit me pan
In voor meet!
Vertel mij wat.. keek ik echt wel naar uit krijg je zo'n line up.. Zit nu te twijfelen aan bass events NYE zelfs.. :')
!
Ik kan wel zeiken op de line up maar 9/10 keer heb ik ook niet door wie er nu staat te draaien.Wij komen met 3 normaal, die 2 jongens van reverze van vorig jaar. Die van sunrise gaat er niet bij kunnen zijn spijtig genoeg
ik ben ook in voor meet op reverze en op nocturnal natuurlijk ook
Geloof dat Nergal ook naar nocturnal zou komen, eens kijken waar we gaan meeten

Wij gaan toch maar Freaqshow. Hier is namelijk geen zak te doen op het dorp en ben met leuk groepje. Overdag lekker de stad in en zuipen op de wallen en s'avonds knallend het nieuwe jaar inIk kan wel zeiken op de line up maar 9/10 keer heb ik ook niet door wie er nu staat te draaien.

Nou wij komen met 2, anders gewoon hele nacht weer samen maaien net als op sunrise?![]()

Wij komen met 3 normaal, die 2 jongens van reverze van vorig jaar. Die van sunrise gaat er niet bij kunnen zijn spijtig genoeg
ik ben ook in voor meet op reverze en op nocturnal natuurlijk ook
Geloof dat Nergal ook naar nocturnal zou komen, eens kijken waar we gaan meeten

Out...
Al 3 dagen mijn darmen aan het uitschijten en maag aan het uitkotsen![]()
Zo ik leef weerKon mij 3-4 dagen in de cast van The Walking Dead zetten omg. Ook geen Nirvana of Noise voor mij.. weer even focus op trainen haha
![]()

Al even nergens heen geweest. Begint toch te kriebelen. Nog aanraders de komende tijd?
Zaterdag misschien ff in Factory10 bij 300mph kijken.

Haha zoveel meer energie op zo'n feest. Toen die chick met rode haren alles naar de klote erop knalde.. Damn
---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
Amada was het![]()
Haha, ik was me toch een partij blij dat ik de maandag vrij had genomen
Jammer dat ik je niet heb gezien, heb tot half 4 alleen maar bij Partyraiser voorin gestaan
Voor mij geen techno meer, ik ben bekeerd![]()