MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Enige feest waar ik heen wilde nog dit jaar sla ik ook maar over. Wat een t*fus line up voor freaqshow.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
:roflol:

Flink wat Thrillogy gangers, ik ook aanwezig! Sta vast ergens bezweet uit me plaat te gaan

Bijna thrillogy!! Adaro en partyraiser whoop whoop

Niet nog ergens meet vastleggen bij Thrillogy, vond ik altijd wel leuk in het festival seizoen :)

Mensen die willen meeten kunnen mij een pb sturen, stuur ik ze mijn whatsapp

Dat werkt voor mij meestal niet want ik ben al te los om nog de tijd in de gaten te houden. Tik me maar aan als je me ziet; Ik heb vast geen shirt aan haha, donkerblauwe spijkerbroek, pinda, geen tattoo's etc en waarschijnlijk erg van het padje af. Denk vooral te vinden in de HC tot een uur 4-5.

Mensen die willen meeten kunnen mij een pb sturen, stuur ik ze mijn whatsapp

vraag gewoon iedereen wat ie squat/bench/deadlift die ik tegenkom :p

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 18:34 ----------

Dat werkt voor mij meestal niet want ik ben al te los om nog de tijd in de gaten te houden. Tik me maar aan als je me ziet; Ik heb vast geen shirt aan haha, donkerblauwe spijkerbroek, pinda, geen tattoo's etc en waarschijnlijk erg van het padje af. Denk vooral te vinden in de HC tot een uur 4-5.

Owja en je bent huge, dus zal wel niet te missen zijn ;)

Draag zelf grijze jeans, geen tattoo's, donker grijze tanktop, maar waarschijnlijk shirtless en vanaf 3en sowieso zwaar vaag

• #1.373
Haha ik zeg gewoon meet bij de HC rechtsvoor om 01.00u..

Opa en Oma hebben iig een dutje gedaan :D

Yes yes vanaaf thrillogy mensen tot vanaaf!

Veel plezier jullie en lekker rondjes lopen :d

• #1.379
Ieder rondje is anders :eek:

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 00:51 ----------

GVD PARTYRAISER gaat gelijk VOLGAS! Wat een opening!! Rob jongen je mist weer es wat ouwe!!!

Terug
Naar boven