YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het erg voor je dat dit je eerste hs/hc feest is en het dan zo verdoet wordt door die organisatie man...

thanks buddy, gelukkig lijkt het nog wel mee te vallen hoor, we gaan er gewoon een leuk feest van maken en ik las al op pf dat andere DJ's juist extra goed willen draaien
Line up:
Area 1.
Inner Heat
Shockerz
Zany
Jack of Sound
Kevin Kaos
*Coone & Bass Modulators is niet zeker*
MC: Serra
Area 2.
Volledig present!
Iemand wel eens bij Reverze geweest!? Zo ja, is dat wat?

Iemand wel eens bij Reverze geweest!? Zo ja, is dat wat?
Vrienden van me wel, schijnt wel dik te zijn maar grootste probleem imo:
België = heel de avond heeeee hoooooo heeee hooooo
Kan weinig dingen bedenken die irritanter zijn dan dat op een feest.

Gewoon gaan ! Echt beste indoor feestIemand wel eens bij Reverze geweest!? Zo ja, is dat wat?

Vrienden van me wel, schijnt wel dik te zijn maar grootste probleem imo:
België = heel de avond heeeee hoooooo heeee hooooo
Kan weinig dingen bedenken die irritanter zijn dan dat op een feest.

, heb weer veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. We waren btw met 6e, 3 van ons waren nuchter en die vonden er erg weinig aan, wat ik ook wel snapte
. Al met al wel lache avondje maar geen hs/hc only feestjes meer voor mij.Hmm de muziek was niet zo mijn ding, vond ze best grof draaien. Naja toen halfje erin en 1.5 uur later was alles prima, heb weer veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. We waren btw met 6e, 3 van ons waren nuchter en die vonden er erg weinig aan, wat ik ook wel snapte
. Al met al wel lache avondje maar geen hs/hc only feestjes meer voor mij.
DJ's die niet komen omdat de organisatie ze niet betaalt enzo, het was nu gewoon een zaaltje met een beetje lokale DJ's.Van de mensen die ik sprak zeiden ze dat er gewoon goed werd gedraaid (het is toch niet zo dat bekende dj's opeens hele andere muziek tot hun beschikken hebben?). Ik denk dat het voor mij niet veel uitgemaakt zou hebben, 't enige is dat het denk een stuk drukker was geweest als de grotere namen kwamen.Van alle hs/hc feesten die er zijn heb je ook echt wel de meest dramatische uitgekozenDJ's die niet komen omdat de organisatie ze niet betaalt enzo, het was nu gewoon een zaaltje met een beetje lokale DJ's.
Van de mensen die ik sprak zeiden ze dat er gewoon goed werd gedraaid (het is toch niet zo dat bekende dj's opeens hele andere muziek tot hun beschikken hebben?). Ik denk dat het voor mij niet veel uitgemaakt zou hebben, 't enige is dat het denk een stuk drukker was geweest als de grotere namen kwamen.
Klopt het geluid stond niet heel hard (wat ik overigens niet erg vind, zelfs nu had ik nog oordoppen in omdat mijn oren niet tegen hard geluid kunnen). Half lege zaal klopt ook wel denk ik, maarja zoals ik al zei; het is gewoon niet mijn muziek. De mensen waren verder erg vriendelijk hoor heb me daardoor zeker wel vermaakt.Nouja een half lege zaal en lame ass geluid hoorde ik. Draagt allemaal niet bij aan de sfeer.

Die belgen lopen je wel altijd te ****en als je waus bent, niks irritanters als dat.