XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Okee ja jongens was te verwachten :o. Is zowat het enige decent festival waar ik heen kan op mijn leeftijd... Zal ook alleen aanwezig zijn voor de Adaro area :p

Iemand met carnaval nog in de zweetrixx te vinden ? :roflol: (Xxlerator carnaval)

Zijn hier nog meer mensen die hardbass echt een k*t feest vonden? Veel te druk, niemand staat te hakken. Alleen wat met hun handjes te zwaaien. Ik ben je 3 jaar geleden geweest, toen was het echt een stuk beter. Veel meer ruimte enzo.

Zijn hier nog meer mensen die hardbass echt een k*t feest vonden? Veel te druk, niemand staat te hakken. Alleen wat met hun handjes te zwaaien. Ik ben je 3 jaar geleden geweest, toen was het echt een stuk beter. Veel meer ruimte enzo.

Waren zeker ook van de idioten die de hele avond met een groepje HEEEEEEEE HOOOOOOOO staan te roepen.

Is de hardcore/hardstyle scene ook zo veranderd de laatste jaren? Technoscene wordt ook compleet naar de getver geholpen :(

Niet geweest maar ik herken je probleem.
Als je staat te hakken krijg je vaak een blik van WTF??
Al die mooiboys vinden t vies als ze zweten of zo:D
Gelukkig zijn er nog wel lekkere feestjes waar je los kan gaan en je de ruimte hebt

1 maart s in damsco technoen. Dekmantel, is dat wat?!

Gelukkig zijn er nog wel lekkere feestjes waar je los kan gaan en je de ruimte hebt

Haha idd van die mafkezen met scheiding in de haren :roflol:

---------- Toegevoegd om 06:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

En de ruimte is er voor mij wel of ze gaan aan de kant of ik maak wel ff ruimte door een keer te hakke haha

Waren zeker ook van de idioten die de hele avond met een groepje HEEEEEEEE HOOOOOOOO staan te roepen.

Jep.... En met hun handjes staan te zwaaien.. Op naar harmony of hardcore:D Daar wordt wel geragttt...

Al die mooiboys vinden t vies als ze zweten of zo

Precies ze kijken je gaar aan , als je helemaal los gaat. Althans dat kon alleen een beetje op 't einde op de raw hardstyle los gaan. Heb het gehad met indoor hardstyle feestjes.. Gelukkig waren we met een grote groep(50 man ) dus dat scheelde wel.

Is de hardcore/hardstyle scene ook zo veranderd de laatste jaren? Technoscene wordt ook compleet naar de getver geholpen
[/QUOTE][/QUOTE]

Hardcore scene valt nog wel mee. Maar de hardstyle feestjes worden echt begaffeld door dagjes mensen. Wat opzich niet zo erg is. Alleen mis ik de sfeer echt als 90% stil staat.???

Gister naar A state of trance geweest. Ik ga normaal altijd naar house feesten, maar wat was ASOT ziek zeg! Echt van genoten, mooie locatie ook de jaarbeurs. Ook tof om Armin eindelijk eens live te zien.

Gozer staat alleen in zn handjes te klappen de hele tijd. Irriteer me altijd mateloos aan hem zeg

Nog andere naar Hardcore4Life?

Yep ik ben er

Wie weet er nog vette trance feesten ?

Vette en trance past niet in één zin

Terug
Naar boven