Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zijn hier nog meer mensen die hardbass echt een k*t feest vonden? Veel te druk, niemand staat te hakken. Alleen wat met hun handjes te zwaaien. Ik ben je 3 jaar geleden geweest, toen was het echt een stuk beter. Veel meer ruimte enzo.
Waren zeker ook van de idioten die de hele avond met een groepje HEEEEEEEE HOOOOOOOO staan te roepen.
Zijn hier nog meer mensen die hardbass echt een k*t feest vonden? Veel te druk, niemand staat te hakken. Alleen wat met hun handjes te zwaaien. Ik ben je 3 jaar geleden geweest, toen was het echt een stuk beter. Veel meer ruimte enzo.

Niet geweest maar ik herken je probleem.
Als je staat te hakken krijg je vaak een blik van WTF??
Al die mooiboys vinden t vies als ze zweten of zo
Gelukkig zijn er nog wel lekkere feestjes waar je los kan gaan en je de ruimte hebt

Niet geweest maar ik herken je probleem.
Gelukkig zijn er nog wel lekkere feestjes waar je los kan gaan en je de ruimte hebt
Waren zeker ook van de idioten die de hele avond met een groepje HEEEEEEEE HOOOOOOOO staan te roepen.
Daar wordt wel geragttt... Niet geweest maar ik herken je probleem.
[/QUOTE][/QUOTE]Is de hardcore/hardstyle scene ook zo veranderd de laatste jaren? Technoscene wordt ook compleet naar de getver geholpen

Gozer staat alleen in zn handjes te klappen de hele tijd. Irriteer me altijd mateloos aan hem zeg