Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel eens bij een trance feest geweest?
Ik heb na zaterdag ASOT m'n mening over trance sterk bijgesteld.
Overigens, TOMORROW****INGLAND tweede weekend, zaterdags. In for meet.
Jep.... En met hun handjes staan te zwaaien.. Op naar harmony of hardcoreDaar wordt wel geragttt...
Precies ze kijken je gaar aan , als je helemaal los gaat. Althans dat kon alleen een beetje op 't einde op de raw hardstyle los gaan. Heb het gehad met indoor hardstyle feestjes.. Gelukkig waren we met een grote groep(50 man ) dus dat scheelde wel.

pff dat is ook niks steeds naar huis rijden nee.
Misschien kan je een chick scoren die in een hotel slaapt daarin de buurt ^^

Toen ik aan het afrekenen was voor zaterdags eerste weekend werd ik teruggestuurd en kon ik nog alleen sle voor tweede weekend kopen
Zit wel te twijfelen of we nog gaan. Kan die tickets voor €200,- per stuk kwijt op Marktplaats, easy 360 profit.
Daarbij weet ik niet hoe we moeten gaan of waar we eventueel kunnen slapen ofzo. Iemand hier ervaring mee? De betaalbare hotels in de buurt van TML zijn allemaal al volgeboekt. 200km naar huis rijden na TML zie ik ook niet echt zitten. Zat te denken aan een caravannetje te regelen, deze ergens in de buurt van TML neerzetten en dan lopens naar het terrein te gaan, en dan snachts pitten en volgende dag terug. Of een tentje bij iemand in de tuin zetten o.i.d. Hmm lastig.
Ik heb in Antwerpen een hotel geboekt. Iets meer als een kwartiertje rijden vanaf het terrein (wachten op parkeerplaats niet meegerekend natuurlijk).
Wat kost dat voor jou per persoon dan?

Twijfel nog.Dit weekend kaartje halen voor Emporium! Meer mensen 31 mei te vinden in Wijchen?
Toen ik aan het afrekenen was voor zaterdags eerste weekend werd ik teruggestuurd en kon ik nog alleen sle voor tweede weekend kopen
Zit wel te twijfelen of we nog gaan. Kan die tickets voor €200,- per stuk kwijt op Marktplaats, easy 360 profit.
Daarbij weet ik niet hoe we moeten gaan of waar we eventueel kunnen slapen ofzo. Iemand hier ervaring mee? De betaalbare hotels in de buurt van TML zijn allemaal al volgeboekt. 200km naar huis rijden na TML zie ik ook niet echt zitten. Zat te denken aan een caravannetje te regelen, deze ergens in de buurt van TML neerzetten en dan lopens naar het terrein te gaan, en dan snachts pitten en volgende dag terug. Of een tentje bij iemand in de tuin zetten o.i.d. Hmm lastig.
Dit weekend kaartje halen voor Emporium! Meer mensen 31 mei te vinden in Wijchen?

Misschien, word ff kijken of ik wat vrienden mee krijg.
Zijn die kaartjes meestal snel uitverkocht dat jij weet?
Wijchen is maar 20 minuten met de auto voor mij, dus zou wel mooi zijn![]()

Kaartverkoop loopt al een tijdje en zijn nog steeds beschikbaar dus valt wel mee geloof ik![]()