AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Dit weekend kaartje halen voor Emporium! Meer mensen 31 mei te vinden in Wijchen?
Ik ben erbij! Gister line-up bekend gemaakt, ikke blij :D
Twijfel nog.
Heb de week ervoor Megabase in Zwolle en de week erop Fantasy Island en Freshtival achter elkaar.

21j67op.jpg

must resist..............
In bij emporium en freshtival :cool:
Je kunt daar echt niet zomaar gaan wild kamperen man, die hele buurt is dik afgezet/bewaakt tijdens TML, alleen op de camping en hotels in de buurt kan je pitten. Je word ook als je die richting op rijd door barricades ervan weerhouden om ergens anders dan de festival parking op te rijden, tenzij je een pas hebt dat je een inwoner oid van die buurt bent.
Hmm slecht plan dus. Als ik nog ga ga ik wel met een bus van event travel.
Misschien, word ff kijken of ik wat vrienden mee krijg.
Zijn die kaartjes meestal snel uitverkocht dat jij weet?

Wijchen is maar 20 minuten met de auto voor mij, dus zou wel mooi zijn :)

Vorig jaar was het geloof begin mei uitverkocht. Paar dagen voor emporium waren de weersvoorspellingen super slecht dus werden er veel kaarten op marktplaats aangeboden. Hem toen een kaartje gekocht nog voor €35,- terwijl een vriend van me die week ervoor (toen het dus ook al uitverkocht was) er een voor €90,- had gekocht :o

Ik ben erbij! Gister line-up bekend gemaakt, ikke blij :D

In bij emporium en freshtival :cool:

Hmm slecht plan dus. Als ik nog ga ga ik wel met een bus van event travel.

Vorig jaar was het geloof begin mei uitverkocht. Paar dagen voor emporium waren de weersvoorspellingen super slecht dus werden er veel kaarten op marktplaats aangeboden. Hem toen een kaartje gekocht nog voor €35,- terwijl een vriend van me die week ervoor (toen het dus ook al uitverkocht was) er een voor €90,- had gekocht :o

Yoo, je kunt mij herkennen aan m'n masker :D, al moet ik mn vrienden ook even overtuigen om met z'n alle dezelfde te halen maar als ze quiten dan ben ik de enige :cool:

ayt85i.jpg

Yoo, je kunt mij herkennen aan m'n masker :D, al moet ik mn vrienden ook even overtuigen om met z'n alle dezelfde te halen maar als ze quiten dan ben ik de enige :cool:

ayt85i.jpg

Bruut! :D Zeker herkenbaar als er ook nog een paar flinke armen onder hangen

• Like
Waarderingen: YOGI

Is het een gewoonte om daar rond te lopen met een masker oid dan? :P

ayt85i.jpg

Cool man masker kost ook niks zie ik!

OT: mensen naar Pandemonium?

Approved ;)
Wel nice masker, handig als er bekende zijn en je flink wilt stampen in je blote bast :rolleyes:

Hehe naja ik vind het gewoon lachen en in het donker zie je die blauwe ogen echt goed, en ik hoop dus dat mijn vrienden mee doen en dan komt er opeens een groep van 8-10 iron mans aan lopen, dat gaan spacers echt zwaar relaxt vinden :D:D

Wat een baas!

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Wanneer zien wij elkaar een keer op een feesie ?

Kerel kan je ook nog wel eens iets nuttigs posten ? :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Bruut! :D Zeker herkenbaar als er ook nog een paar flinke armen onder hangen

Was lachen je x gezien te hebben afgelopem weekend maat! Haha

Ging hier vertellen dat kaartje AwakeFest in de pocket is....deja-vu!
Heb ik gvd voor de tweede keer een kaartje gekocht. :o

Wanneer zien wij elkaar een keer op een feesie ?

Gast je bent echt zo desperate. Megatriest. Groei een paar testikels en stop met forumchicks na te jagen in elk topic.

OT: Zal eens polsen bij mn betere helft of ze 7 juni naar Fantasy Island wil. Ik wil zelf ook naar Emporium maar geen idee of de agenda´s het toelaten. Wijchen is voor mij ook maar 20 minuten weg, ideaal.

Ben nooit echt op de hoogte van die kaartverkopen aangezien ik niet vaak bij festivals aanwezig ben :o
Ben jij bij emporium dan / heb je ervaring met emporium?
Wel weer een risico vanwege het weer, baal daar altijd van haha.

Ik ga dit jaar voor het eerst eporium dus geen ervaring mee nog, leuke line up in ieder geval!
Voor het weer ben ik ook en beetje bang, maarja dat is met al die buiten festivals jammer genoeg :(

Ik ga dit jaar voor het eerst eporium dus geen ervaring mee nog, leuke line up in ieder geval!
Voor het weer ben ik ook en beetje bang, maarja dat is met al die buiten festivals jammer genoeg :(

Mocht ik gaan dan word het voor mij ook de eerste keer, ben benieuwd :)
Ken er niet zoveel van de line-up, maar een dag later weet ik toch al nooit meer wat voor muziek er gedraaid werd :roflol:
Lekker dichtbij is een groot voordeel t.o.v andere feestjes aan de randstad en dergelijke, dus voel me bijna verplicht om te gaan haha.

Terug
Naar boven