chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Kaartverkoop loopt al een tijdje en zijn nog steeds beschikbaar dus valt wel mee geloof ik![]()
Wanneer zien wij elkaar een keer op een feesie ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaartverkoop loopt al een tijdje en zijn nog steeds beschikbaar dus valt wel mee geloof ik![]()
Ik ben erbij! Gister line-up bekend gemaakt, ikke blijDit weekend kaartje halen voor Emporium! Meer mensen 31 mei te vinden in Wijchen?

In bij emporium en freshtivalTwijfel nog.
Heb de week ervoor Megabase in Zwolle en de week erop Fantasy Island en Freshtival achter elkaar.
![]()
must resist..............

Hmm slecht plan dus. Als ik nog ga ga ik wel met een bus van event travel.Je kunt daar echt niet zomaar gaan wild kamperen man, die hele buurt is dik afgezet/bewaakt tijdens TML, alleen op de camping en hotels in de buurt kan je pitten. Je word ook als je die richting op rijd door barricades ervan weerhouden om ergens anders dan de festival parking op te rijden, tenzij je een pas hebt dat je een inwoner oid van die buurt bent.
Misschien, word ff kijken of ik wat vrienden mee krijg.
Zijn die kaartjes meestal snel uitverkocht dat jij weet?
Wijchen is maar 20 minuten met de auto voor mij, dus zou wel mooi zijn![]()

Ik ben erbij! Gister line-up bekend gemaakt, ikke blij
In bij emporium en freshtival
Hmm slecht plan dus. Als ik nog ga ga ik wel met een bus van event travel.
Vorig jaar was het geloof begin mei uitverkocht. Paar dagen voor emporium waren de weersvoorspellingen super slecht dus werden er veel kaarten op marktplaats aangeboden. Hem toen een kaartje gekocht nog voor €35,- terwijl een vriend van me die week ervoor (toen het dus ook al uitverkocht was) er een voor €90,- had gekocht![]()
, al moet ik mn vrienden ook even overtuigen om met z'n alle dezelfde te halen maar als ze quiten dan ben ik de enige 
Yoo, je kunt mij herkennen aan m'n masker, al moet ik mn vrienden ook even overtuigen om met z'n alle dezelfde te halen maar als ze quiten dan ben ik de enige
![]()
Zeker herkenbaar als er ook nog een paar flinke armen onder hangenYoo, je kunt mij herkennen aan m'n masker, al moet ik mn vrienden ook even overtuigen om met z'n alle dezelfde te halen maar als ze quiten dan ben ik de enige
![]()

Is het een gewoonte om daar rond te lopen met een masker oid dan?![]()
Nee maar ik ben zo lelijk dat die bishes anders meteen weg lopen
not srs

Yoo, je kunt mij herkennen aan m'n masker, al moet ik mn vrienden ook even overtuigen om met z'n alle dezelfde te halen maar als ze quiten dan ben ik de enige
![]()
Approved
Wel nice masker, handig als er bekende zijn en je flink wilt stampen in je blote bast![]()

Bruut!Zeker herkenbaar als er ook nog een paar flinke armen onder hangen
Was lachen je x gezien te hebben afgelopem weekend maat! Haha

Ging hier vertellen dat kaartje AwakeFest in de pocket is....deja-vu!
Heb ik gvd voor de tweede keer een kaartje gekocht.![]()
Ben nooit echt op de hoogte van die kaartverkopen aangezien ik niet vaak bij festivals aanwezig ben
Ben jij bij emporium dan / heb je ervaring met emporium?
Wel weer een risico vanwege het weer, baal daar altijd van haha.

Ik ga dit jaar voor het eerst eporium dus geen ervaring mee nog, leuke line up in ieder geval!
Voor het weer ben ik ook en beetje bang, maarja dat is met al die buiten festivals jammer genoeg![]()

Zeker! Zal je vast ook nog wel op een feest tegen komen dit jaar![]()

je was dus vergeten dat je al een kaartje had en je hebt er nu een te veel? Raak je wel kwijt dan.