Fitness Seller

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet meer bij bij wel incident dit gebeurde:

Hulpdiensten (ambulance) die bekogeld werden met stenen,vinger over de keel tekens. Dit kwam zo heel effe in het nieuws. Werd voor de rest zoveel mogelijk doodgezwegen.
 
Hulpdiensten (ambulance) die bekogeld werden met stenen,vinger over de keel tekens.
Wekelijkse kost voor ambulancebroeders die de maakbare samenleving in de grote steden willen helpen.
 
#Deugterroristen.
 
Ik weet niet meer bij bij wel incident dit gebeurde:

Hulpdiensten (ambulance) die bekogeld werden met stenen,vinger over de keel tekens. Dit kwam zo heel effe in het nieuws. Werd voor de rest zoveel mogelijk doodgezwegen.
Wsl de politieacties in Molenbeek na de arrestatie van Abdeslam?

Was wel politie en journalisten die aangevallen werden.
 
Wsl de politieacties in Molenbeek na de arrestatie van Abdeslam?

Was wel politie en journalisten die aangevallen werden.

Nu ja maakt ook niet uit. Ambulanciers bekogelen is sowieso zeer laag bij de grond.
 
Nu ja maakt ook niet uit. Ambulanciers bekogelen is sowieso zeer laag bij de grond.


als Moslims ergens om bekend staan is het wel hysterisch roedel gedrag als het eigen familie betreft die dringend hulp nodig heeft in het ziekenhuis
 
Islam, Not Christianity, is Saturating Europe

  • Jihadists seem to be leading an assault against freedom and against secular democracies.

  • Sunni Islam's most prominent preacher, Yusuf al Qaradawi, declared that the day will come when, like Constantinople, Rome will be Islamized.

  • It is Islam, not Christianity, that now saturates Europe's landscape and imagination.
 

Wel, er klopt vrijwel niks van wat hij zegt. M-103 is geen wet. Een motie heeft geen enkel legaal gevolg. Onze 'cultuurwetenschapper' zou beter eens een basiscursus rechtsbronnen volgen.

Malle gekkies van ferm-rechts en hun paniekgezaai met 'alternatieve feiten'...

Nu, er is wel een groot probleem met de motie, gewoon het feit dat islamofobie er niet in gedefineerd wordt.
 
Laatst bewerkt:

Ja, en die circlejerkers weten niet dat een motie geen rechtsbron is. De HP is een waardeloze nieuwssite. Nergens is er iets dat ook maar rechterlijk stelt dat 'kritiek op Islam' verboden is. Nergens is er ook maar sprake van een decreet dat een of ander beleid over 'islamophobia' heeft uitgestippeld.

Wat er nu mogelijk gaat gebeuren(het is niet eens bindend) is dat het onderwerp op de agenda komt. Heel het uitzoeken en het debat moeten nog op gang komen.
 
Laatst bewerkt:
Het is vooralsnog niet meer dan een signalering, een symbool. Ik vind de hele manier van doen retarded.
 
Het is vooralsnog niet meer dan een signalering, een symbool. Ik vind de hele manier van doen retarded.

Een symbool van wat?
De motie werd opgesteld en op gestemd ivm die aanslag op die moskee en heel die shit na trump. Je moet dit in die context plaatsen. Dat men vaag blijft vind ik onrustwekkend, maar dat gaat men als men dit op de agenda plaatst niet kunnen blijven doen.
 
Laatst bewerkt:
De motie is vooralsnog tandenloos, dan zie ik het meer als een symbool. Om tegemoet te komen aan gevoelens van onrust.
 
Stageplekken waren zeker wéééér op
Syrian refugees in the northern German city of Peine started a street fight with other migrants on Saturday night, as the two groups pelted each with stones while chanting “Allahu Akbar” before police moved in to stop the riot.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven