AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je reactie.

1. Ik zie een aanname in je vraag. Iedereen is gelijk maar niet hetzelfde. Een varken is geen mens een man is geen vrouw, etc.

Moslims mogen net als joden en veel christenen geen varkensvlees eten, omdat het vlees onrein is lees mijn eerdere reactie hier. (Bron: Christenen over varkensvlees Bron: http://www.youtube.com/watch?v=mDmNcGloewg de bijbel zegt zelf dat je ook geen varkensvlees mag eten.)

Luister naar een dokter:
http://articles.mercola.com/sites/ar...ting-pork.aspx

Kijk naar het bewijs:
[Link niet meer beschikbaar]

Oordeel zelf.

2. Je maakt een onjuiste aanname je claimt iets dat niet klopt. In de koran staat niet wat jij zegt. Laat maar zien dat ik ongelijk heb. (hier een interresant filmpje voor je: http://www.youtube.com/watch?v=hoGNu-tEY3U&list=PL091E5036428108B2)

3. Je hebt teveel aannames over moslims. Hier een filmpje die ingaat over ISIS vanuit islamitisch perspectief. (de overgrote meerderheid van de moslims deelt deze mening http://www.youtube.com/watch?v=ozxC1TbGZQ0

ISIS is dit:

Ik vind het jammer dat je met links en videos afkomt en niet zelf kan reageren.

In het oude testament staat het dat niet mag ja maar in de nieuwe sinds Jezus veranderde dat, Jezus zei : "‘Niet wat de mond in gaat maakt een mens onrein, maar wat de mond uit komt, dat maakt een mens onrein.’"

Je kan wel aankomen met dat het ongezond is en dat dokters dat ook zeggen
En al die gedoe maar is : waterpijp gezond? Nee..

Dit gedrag is compleet in strijd met de Islam.
Als ex-moslim en overtuigd atheist kan ik enkel vaststellen dat al deze mensen schuldig zijn aan moord. De Afghaanse overheid zou de te identificeren mensen oppakken en veroordelen voor moord.

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Ik vind het jammer dat je met links en videos afkomt en niet zelf kan reageren.

In het oude testament staat het dat niet mag ja maar in de nieuwe sinds Jezus veranderde dat, Jezus zei : "‘Niet wat de mond in gaat maakt een mens onrein, maar wat de mond uit komt, dat maakt een mens onrein.’"

Je kan wel aankomen met dat het ongezond is en dat dokters dat ook zeggen
En al die gedoe maar is : waterpijp gezond? Nee..

Vind je het niet vreemd dat God zo om de duizend jaar de regels aanpast?

Dit gedrag is compleet in strijd met de islam.
Als ex-moslim en overtuigd atheist kan ik enkel vaststellen dat al deze mensen schuldig zijn aan moord. De Afghaanse overheid zou de te identificeren mensen oppakken en veroordelen voor moord.

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Vind je het niet vreemd dat God zo om de duizend jaar de regels aanpast?

Nee vind ik niet,
De mens mens moet leven zoals Jezus deed, God had in die jaren nog geen 'voorbeeld-figuur' laten zien tot Jezus. Jezus liet zien hoe je moest/moet leven.

Enkel dat samenhokken met 12 venten wil ik wel volgen.

Iemand nog een moderator gezien?

Nee vind ik niet,
De mens mens moet leven zoals Jezus deed, God had in die jaren nog geen 'voorbeeld-figuur' laten zien tot Jezus. Jezus liet zien hoe je moest/moet leven.

hoezo? En de eerste profeet dan? Abraham, en de andere profeten, zoals Mozes,... die kwamen met een andere boodschap. Dus god past dus wel degelijk de regels iedere keer weer aan. Dit is toch niet logisch?

Je zegt dat de mens moet leven zoals Jezus deed?!!
Heb je het nieuwe testament gelezen?
Daar roept hij de apostelen op hun familie, vrouw en kinderen in de steek te laten om hem te volgen!

Mattheus 5 :17:17 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen, om die te ontbinden, maar te vervullen

Dus Jezus bevestigt de verplichtingen uit het oude testament!

.

Laatst bewerkt:
hoezo? En de eerste profeet dan? Abraham, en de andere profeten, zoals Mozes,... die kwamen met een andere boodschap. Dus god past dus wel degelijk de regels iedere keer weer aan. Dit is toch niet logisch?

Je zegt dat de mens moet leven zoals Jezus deed?!!
Heb je het nieuwe testament gelezen?
Daar roept hij de apostelen op hun familie, vrouw en kinderen in de steek te laten om hem te volgen!

Mattheus 5 :17:17 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen, om die te ontbinden, maar te vervullen

Dus Jezus bevestigt de verplichtingen uit het oude testament!

"Al laat iedereen U in de steek, ik nooit," wierp Petrus tegen. "Ik verzeker je, Petrus," antwoordde Jezus, "in deze nacht, nog vóór de haan kraait, zul je driemaal beweren dat je mij niet kent." Maar Petrus zei: "Ik zal nooit beweren dat ik u niet ken, ook al moet ik met u sterven!" Dat zeiden ook alle andere leerlingen.

En dat waren zijn vrienden.

Gij kent de
geboden: Gij zult niet doodslaan, gij zult niet echtbreken, gij zult niet stelen, gij zult
geen vals getuigenis geven, gij zult niet ontvreemden, eer uw vader en moeder. 20 Hij
zeide tot Hem: Meester, dat alles heb ik in acht genomen van mijn jeugd af. 21 En Jezus,
hem aanziende, kreeg hem lief en zeide tot hem: Eén ding ontbreekt u, ga heen,
verkoop al wat gij hebt en geef het aan de armen, en gij zult een schat in de hemel
hebben, en kom hier, volg Mij.

"Al laat iedereen U in de steek, ik nooit," wierp Petrus tegen. "Ik verzeker je, Petrus," antwoordde Jezus, "in deze nacht, nog vóór de haan kraait, zul je driemaal beweren dat je mij niet kent." Maar Petrus zei: "Ik zal nooit beweren dat ik u niet ken, ook al moet ik met u sterven!" Dat zeiden ook alle andere leerlingen.

En dat waren zijn vrienden.

Gij kent de
geboden: Gij zult niet doodslaan, gij zult niet echtbreken, gij zult niet stelen, gij zult
geen vals getuigenis geven, gij zult niet ontvreemden, eer uw vader en moeder. 20 Hij
zeide tot Hem: Meester, dat alles heb ik in acht genomen van mijn jeugd af. 21 En Jezus,
hem aanziende, kreeg hem lief en zeide tot hem: Eén ding ontbreekt u, ga heen,
verkoop al wat gij hebt en geef het aan de armen, en gij zult een schat in de hemel
hebben, en kom hier, volg Mij.

En daarmee wil je aantonen dat...???

Deed Jezus ook altijd mensen bedreigen en uitschelden op het internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven