XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf het marketingtechnisch een bijzondere keuze vinden om hier dawah te doen

Ga ik mee akkoord killy, het internet is nu eenmaal waar onzin komt te sterven en wordt blootgelegd omdat alles maar een klikje weg is.

Preken in doelgroepen waar lage opleiding, anti-intellectualisme en obscurantisme heersen gaat pakken beter. Maar dat moet ik aan jou niet uitleggen want daar weet jij alles van.
 
Laatst bewerkt:
jongens killy is het gewoon met ons eens dat thedeen hier niet moet posten

dat moeten we alleen maar aanmoedigen
 
beetje hypocriet van killy aangezien hij waarschijnlijk op eenzelfde achterlijke manier overtuigd is door een of ander moslim vriendje.

het is niet alsof je ineens tot de logische conclusie komt dat al die onzin de enige echte waarheid is.
 
je hoeft het woord achterlijk hier niet te gebruiken dat is al topid-wide implied
 
http://nos.nl/artikel/2041362-marokkaanse-imams-op-nederlandse-tournee-tegen-radicalisering.html

Kijk dit zorgt voor verpreiding islam, Nederland anno 2015:

Vierentwintig Marokkaanse imams zijn aan het begin van de avond op Schiphol geland. De komende weken, tijdens de ramadan, maken zij een toer langs Nederlandse moskeeën. Ze zullen de lokale imam bijstaan in de drukke periode, maar ook praten over radicalisering. Dat is het thema van dit bezoek.

In totaal komen er 53 Marokkaanse imams naar Nederland. De overige 29 komen dinsdag.

Saoedi Arabië gefinancierde imams en moskeeën contra Marokkaanse imam binnengehaald door NL.
 
Geloof jij in het bestaan van 'Djinns' TheDeen?
 
Ik dacht altijd dat dat killy gedoe een troll was totdat ik hem een jaar of anderhalf geleden zag lopen in amsterdam. Hij zag er echt uit als iemand die nu in syrië voor een of andere schimmige groepering wat met messen loopt te zwaaien
 
http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...iddelburg-mag-oproepen-tot-gebed#.Vb-fRvAw_IU

De Yildirim Beyazit Moskee aan de Nieuwe Vlissingseweg in Middelburg mag van de gemeente op proef drie maanden lang de oproep tot gebed laten horen. De moskee mag van de gemeente nu al beginnen met de proef, maar de moskee stelt het uit omdat nog niet alle omwonenden op de hoogte waren gebracht.

Vanaf september weerklinkt iedere vrijdag de oproep tot gebed op het moment dat de zon op het hoogste punt staat. Dat is afhankelijk van het jaargetijde rond de 13:00 uur of rond de 14:00 uur. De imam doet de oproep in het Arabisch en dat duurt zo'n vijf minuten.

Allah zag dat het goed was...
 
Problem+Solved.jpg
 
Een terrorist van de Somalische beweging al-Shabaab heeft zichzelf per ongeluk thuis in de hoofdstad Mogadishu opgeblazen. De bomgordel van de zeventienjarige jongen ging te vroeg af. Dat meldden de Somalische autoriteiten.
:roflol:
 
Jammer, mocht die jongen wel.
 
Fucking commies
You're right he Russian sovjet revolution had been executed by jews
communist-jews-1927-stalin-big.jpg

but communism has a large support within the islamic world too "all Muslims are equal in the sight of Allah"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven