- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
jezus was een redelijk goede strongman
zn beste event was de crucifix hold
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus god past dus wel degelijk de regels iedere keer weer aan. Dit is toch niet logisch?

En vergeet onverschilligheid niet. Het valt me op hoe gelovigen het gedrag van hun god goed praten. Zelf wil ik die god gewoon met een riotwapen te lijf gaan.Dawkins in "the god delusion": “The God of the Old Testament is arguably the most unpleasant character in all fiction: jealous and proud of it; a petty, unjust, unforgiving control-freak; a vindictive, bloodthirsty ethnic cleanser; a misogynistic, homophobic, racist, infanticidal, genocidal, filicidal, pestilential, megalomaniacal, sadomasochistic, capriciously malevolent bully.”
En een DJ.
---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------
Dawkins in "the god delusion":
“The God of the Old Testament is arguably the most unpleasant character in all fiction: jealous and proud of it; a petty, unjust, unforgiving control-freak; a vindictive, bloodthirsty ethnic cleanser; a misogynistic, homophobic, racist, infanticidal, genocidal, filicidal, pestilential, megalomaniacal, sadomasochistic, capriciously malevolent bully.”
Luister naar een dokter:
http://articles.mercola.com/sites/ar...ting-pork.aspx

Ik vind het jammer dat je met links en videos afkomt en niet zelf kan reageren.
In het oude testament staat het dat niet mag ja maar in de nieuwe sinds Jezus veranderde dat, Jezus zei : "‘Niet wat de mond in gaat maakt een mens onrein, maar wat de mond uit komt, dat maakt een mens onrein.’"
Je kan wel aankomen met dat het ongezond is en dat dokters dat ook zeggen
En al die gedoe maar is : waterpijp gezond? Nee..
Post hij Mercola
Mercola is een osteopaat, snap je dat dit geen echte M.D.'s zijn? Je kan jezelf een dokter in anusvingeren noemen, maakt je dat een echte arts? Snap je ook waarom deze mensen, net zoals jouw vriend Naik, puur hun pseudo-doctoraat gebruiken om hun onzin geloofwaardigheid te geven?
Ik vraag me echt af of jij echt ook maar 1 argument hebt dat niet onzin als lijm gebruikt.
TheDeen, als varken verboden is voor gezondheidsredenen waarom zijn andere ongezonde producten dan wel toegestaan?
Transvet is niet verboden door de islam, terwijl het gewoon ongezond is
Roken is nou niet bepaald gezond te verklaren
Tonijn zou dan ook moeten worden verboden door de islam door hoeveelheden kwik
zwart (aangebakken) vlees dient ook verboden te worden door de islam
Come on men !?!? Geef mij die laatste woord man. Zie je andere topic, ik verwijs naar mijn visioen. Het is een complot, de grote zwarte spleet heeft alles geschapen. Wauw, weet je wat dit betekent ? Dit is een zware doorbraak. Hier zit de wereld op te wachten !!
Come on men !?!? Geef mij die laatste woord man. Zie je andere topic, ik verwijs naar mijn visioen. Het is een complot, de grote zwarte spleet heeft alles geschapen. Wauw, weet je wat dit betekent ? Dit is een zware doorbraak. Hier zit de wereld op te wachten !! ---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ---------- Prijs de grote zwarte spleet !!!
Ik duw je alleen in de goede richting als het ware.
Iedereen kan jouw van alles wat wijsmaken. Ik wil dat je zelf naar het bewijs kijkt en die bestudeerd.