MuscleMeat

Het grote 500mg Test E resultaten topic

1-4 winstrol 40 mg ED
1-10 test enth 500 mg EW
12-15 tamoxifen 20 mg ED

Leeftijd: begin 20
Lengte: 1m85
Gewicht start: 78 kg @ 8%
Gewicht eind: 93 kg @ 6-7%
Gewicht 2 maanden na nakuur: 90 kg @ 6-7%.

Training: 8/10
Voeding: Eerste 2 maanden tijdens de kuur was ok (8/10?), daarna echt k*t :roflol: Zo zonde, want het was gruwelijk om te zien.

• Topic Starter Topic Starter
1-4 winstrol 40 mg ED
1-10 test enth 500 mg EW
12-15 tamoxifen 20 mg ED

Voeding: Eerste 2 maanden tijdens de kuur was ok (8/10?), daarna echt k*t :roflol: Zo zonde, want het was gruwelijk om te zien.
bedankt, toegevoegd:)

1-4 winstrol 40 mg ED
1-10 test enth 500 mg EW
12-15 tamoxifen 20 mg ED

wow nice gains bruh

1-4 winstrol 40 mg ED
1-10 test enth 500 mg EW
12-15 tamoxifen 20 mg ED

Eerst zien, dan geloven. 15-16 kilo spiermassa in 10 weken, zelfs met vocht etc is een kilo spier per week :roflol:

1-4 winstrol 40 mg ED
1-10 test enth 500 mg EW
12-15 tamoxifen 20 mg ED

Wtf.. heel je lichaam dan gelijk vol met striemen of niet? Die stats zijn wel extreem haha

Er zijn maar 3 met test only en maar 1 die stats maanden na de kuur aangeeft (enigste die dat aangeeft heeft 3,8kg winst). Dus niet echt bruikbaar.

Direct na de nakuur (tot 1 a 2 maand erna) is behouden nog makkelijk. Plus zijn alle vet% metingen met een huidplooimeter gebeurd? Met een weegschaal is geheel niet betrouwbaar.

Laatst bewerkt:
Er zijn maar 3 met test only en maar 1 die stats maanden na de kuur aangeeft (enigste die dat aangeeft heeft 3,8kg winst). Dus niet echt bruikbaar.

Direct na de nakuur (tot 1 maand erna) is behouden nog makkelijk. Plus zijn alle vet% metingen met een huidplooimeter gebeurd? Met een weegschaal is geheel niet betrouwbaar.

dit topic staat los van mijn discussie met jou, dus wat kom je melken? Voor velen zijn net die kuurtjes met de winny kickstart interessanter dan gewoon test-only. Daarenboven is dit topic ook nog lang niet "af":eyes:

Mijn 1e kuur was ook test e 500 met dianabol.

Voeding lang niet optimaal en trainen ook niet.

Denk 10/12 kilo maar vp ook 3/4% omhoog.

En wat vocht

Kon ik het maar overdoen :D

Mijn 1e kuur was ook test e 500 met dianabol.

Voeding lang niet optimaal en trainen ook niet.

Denk 10/12 kilo maar vp ook 3/4% omhoog.

En wat vocht

Kon ik het maar overdoen :D

Kan je nog een beetje meer info geven? bv duur vd kuur en (dosering) kickstart? begingewicht? beginvetpercentage? en eventueel leeftijd?

dit topic staat los van mijn discussie met jou, dus wat kom je melken? Voor velen zijn net die kuurtjes met de winny kickstart interessanter dan gewoon test-only. Daarenboven is dit topic ook nog lang niet "af":eyes:

Dus jij komt in mijn topic discussiëren over de resultaten en ik mag dit niet :p

Als je een topic zoals dit maakt moet je het ook goed doen ;). Anders geef je een verkeerd beeld. Denk dat mijn opmerkingen terecht zijn.

Als je het niet correct doet moet je ook niet hiermee afkomen in mijn topic.

Vraag de resultaten van alle kuren maar eens op maanden na de nakuur (en hoe vet% gemeten is).

Euh
12 week test en 4 week Diana 50
Nakuur 4 week Nolva 20
(Geen hcg want ik was dom:p )

Gewicht weet ik niet

Dus jij komt in mijn topic discussiëren over de resultaten en ik mag dit niet :p

Als je een topic zoals dit maakt moet je het ook goed doen ;). Anders geef je een verkeerd beeld. Denk dat mijn opmerkingen terecht zijn.

Vraag de resultaten van alle kuren maar eens op maanden na de nakuur.
bij degenen waar het niet duidelijk is staat er ook geen sectie 'maanden na nakuur', bij degenen waar dit wel het geval is wel.
Daarnaast staat er bij de eerste groep "winst: xkg LBM (=spier + vocht)" en bij de 2de groep "winst: xkg pure spiermassa"

Dus nee "Cools", ik geef geen verkeerd beeld;)

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 23:06 ----------

Euh
12 week test en 4 week Diana 50
Nakuur 4 week Nolva 20
(Geen hcg want ik was dom:p )

Gewicht weet ik niet

ruwe schatting? (ook van VP?)

bij degenen waar het niet duidelijk is staat er ook geen sectie 'maanden na nakuur', bij degenen waar dit wel het geval is wel.
Daarnaast staat er bij de eerste groep "winst: xkg LBM (=spier + vocht)" en bij de 2de groep "winst: xkg pure spiermassa"

Dus nee "Cools", ik geef geen verkeerd beeld;)

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 23:06 ----------

ruwe schatting? (ook van VP?)

Klopt, daarom geeft het een verkeerd beeld. Mensen zouden kunnen denken dat de onvolledige resultaten te behouden zijn. Het gaat niet om wat je even hebt, maar kan behouden.

Zoals ik zei, enigste die aangeeft maanden na de kuur heeft 3,8kg winst.

Het is een kleine moeite aan de personen in kwestie dit te vragen. Dan hoor je me niet meer klagen. Ook hoe vet% gemeten heeft is handig. Met weegschaal zal je dan de resultaten moeten aanpassen (geen idee hoe).

Laatst bewerkt:
Klopt, daarom geeft het een verkeerd beeld. Mensen zouden kunnen denken dat de onvolledige resultaten te behouden zijn.

Zoals ik zei, enigste die aangeeft maanden na de kuur heeft 3,8kg winst.

Het is een kleine moeite aan de personen in kwestie dit te vragen.

beter eerst eens lezen vooraleer je domme uitspraken maakt;)

- roid log meneer is nog geen 3 dagen geleden klaar met zn nakuur. (bij zijn update update ik dit topic:rolleyes:)
- die freak van getxxl was result van maanden na zn nakuur
- anoniem 1 was resultaat van maanden na zn nakuur
- anoniem 2 begon 4 weken na zn kuur al aan zn 2de kuur dus data is niet beschikbaar (staat bij Misc sectie aangegeven:rolleyes:)
- eattillyoudrop gaf het al aan zoals je zei
- markie13 heeft het in dit topic gepost:rolleyes:

beter eerst eens lezen vooraleer je domme uitspraken maakt;)

- roid log meneer is nog geen 3 dagen geleden klaar met zn nakuur. (bij zijn update update ik dit topic:rolleyes:)
- die freak van getxxl was maanden na zn nakuur
- anoniem 1 was resultaat van maanden na zn nakuur
- anoniem 2 begon 4 weken na zn kuur al aan zn 2de kuur dus data is niet beschikbaar
- eattillyoudrop gaf het al aan zoals je zei
- markie13 heeft het in dit topic gepost:rolleyes:

-roid log is dus afwachten (maar geef het aan voor later)
-freak van GetXXL was na 2 maanden.
-annoniem 1 staat nergens bij maanden na kuur.
-annoniem 2 is dan niet echt bruikbaar ivm behoud
-markie13 zullen we ook zien dan.

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 23:16 ----------

1-4 winstrol 40 mg ED
1-10 test enth 500 mg EW
12-15 tamoxifen 20 mg ED

deze

Laatst bewerkt:
-roid log is dus afwachten (maar geef het aan voor later)
-freak van GetXXL was na 2 maanden.
wat is je punt? Staat letterlijk in de OP "Stats 2 maanden na nakuur":eyes:

-annoniem 1 zo eens checken (maar geen test only, die kickstart is gewoon kuur van 4 weken erbij)
-annoniem 2 is dan niet echt bruikbaar ivm behoud
-markie13 zullen we ook zien dan.
welk deel van deze post heb je niet begrepen?

wat anoniem 2 betreft... is nog steeds een indicatie als er later meer data beschikbaar komt van mensen die wel volledig zijn. Als je ziet wat er gemiddeld afgaat enkele maanden na de nakuur is zelfs data over net na je nakuur nog nuttig:)

wat is je punt? Staat letterlijk in de OP "Stats 2 maanden na nakuur":eyes:

welk deel van deze post heb je niet begrepen?

wat anoniem 2 betreft... is nog steeds een indicatie als er later meer data beschikbaar komt van mensen die wel volledig zijn. Als je ziet wat er gemiddeld afgaat enkele maanden na de nakuur is zelfs data over net na je nakuur nog nuttig:)

Mijn point is dat ik aangeef dat behouden van gewonnen massa makkelijk is de eerste 2 maanden. Dit kan iedereen bevestigen. 3 tot 6 maanden na gebruik wil ik wel eens zien.

Het topic gaat over test only, maar nu ga je kickstart toevoegen. 40mg gemiddeld per dag is 280mg/week extra gedurende 4 weken.

Jou data geeft alleen na de nakuur tot max 2 maanden aan. En 1 persoon geef je aan maanden (geen 1 of 2 maanden) en die heeft 3,8kg over.

ik zie trouwens dat we anoniem 1 en freak van getxxl door elkaar aan het halen zijn:roflol:

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 23:23 ----------

Mijn point is dat ik aangeef dat behouden van gewonnen massa makkelijk is de eerste 2 maanden. Dit kan iedereen bevestigen. 3 tot 6 maanden na gebruik wil ik wel eens zien.

in jouw topic zei je net dat 2 maanden na nakuur voldoende zou zijn:roflol:

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 23:28 ----------

Jou data geeft alleen na de nakuur tot max 2 maanden aan. En 1 persoon geef je aan maanden (geen 1 of 2 maanden) en die heeft 3,8kg over.

en DIE persoon heeft ook aangegeven dat hij niet op zn eten lette, en na de kuur het al helemaal liet hangen, dus dat is helemaal niet representatief:eyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven