AndroidHealthClinic

Het grote 500mg Test E resultaten topic

Nice

Wat zijn jullie ervaringen qua bijwerkingen? Voornamelijk haarverlies ben ik benieuwd naar..

Zo goed als geen sides, eerste weken erg warm en snel zweten en ben de laatste paar weken wat achterdochtig naar m'n vriendin toe. Totaal onterecht denk ik

Test only 500mg per week is overrated. Je wint gemakkelijk gewicht maar je verliest er ook veel van na je kuur en je libido is minstens 2 maanden naar de knoppen. 500mg test per week moet gestacked worden met een ander product. Je winst is ook vooral vocht.

Test only 500mg per week is overrated. Je wint gemakkelijk gewicht maar je verliest er ook veel van na je kuur en je libido is minstens 2 maanden naar de knoppen. 500mg test per week moet gestacked worden met een ander product. Je winst is ook vooral vocht.

Hey Skydirk.

Is dat advies ook voor een eerste kuur aan te raden?

Alvast bedankt voor je reply

:suicide:

Hey Skydirk.

Is dat advies ook voor een eerste kuur aan te raden?

Alvast bedankt voor je reply

Ik kan maar over mijn eigen ervaring spreken. 500mg test only waren plezante kuurtjes tijdens de kuur maar veel winst heb ik er nooit aan overgehouden. Is misschien anders bij jonge gasten. Na de kuur verlies je onmiddellijk het vocht uit je spieren en heb je de indruk dat je leegloopt. Ik heb nochtans nooit een vochtkop of pijnlijke tepels gehad. Ik ben van oordeel dat je er op zijn minst iets moet bijnemen om minder oestrogeenvorming te hebben.

Ik kan maar over mijn eigen ervaring spreken. 500mg test only waren plezante kuurtjes tijdens de kuur maar veel winst heb ik er nooit aan overgehouden. Is misschien anders bij jonge gasten. Na de kuur verlies je onmiddellijk het vocht uit je spieren en heb je de indruk dat je leegloopt. Ik heb nochtans nooit een vochtkop of pijnlijke tepels gehad. Ik ben van oordeel dat je er op zijn minst iets moet bijnemen om minder oestrogeenvorming te hebben.
en de voeding is 100% in orde? want dit klinkt eerder als het verhaal van iemand wiens voeding niet optimaal is

Waarom?

Wat Skydirk hier uitkraamt vind ik wel onzin van grote klasse.. Eerste kuur test-e 500mg is gewoon super. Beste optie voor ieders eerste kuur in my opinion.

Nee man, 250/200 test primo, nooit iets anders nemen dan dat.

Cools kuurtje, misschien volgende keer proberen.
Ook wel prima om op te cutten toch?

Wat Skydirk hier uitkraamt vind ik wel onzin van grote klasse.. Eerste kuur test-e 500mg is gewoon super. Beste optie voor ieders eerste kuur in my opinion.

Kan zijn. Ik spreek enkel uit eigen ervaring. Ik heb niet gezegd dat dit de waarheid is. Ik heb overlaatst met testgel en epistane gedurende 6 weken meer winst gemaakt dan 500mg testosteron enanthaat. En geen vocht. En 500mg test enanthaat met 50mg winny erbij was voor mij ook veel beter op alle gebied dan testosteron only. Misschien dat ouderen daar anders op reageren. Je moet niet uitkramen dat ik onzin uitkraam. Ik zeg enkel wat het bij mij deed.

Laatst bewerkt:
Niet moet mij niet uitkramikramen vriend!

ik vind het zot dat jongens hier beweren 8 tot 10 kilo met 500 mg test per week te gainen, ik zit nu 15 weken op test e op 500 mg en verder niets en ben maar 2 kilo aangekomen, daar in tegen is me kracht enorm gestegen en me libido is sky high.

eerste 4 weken wel dbol gebruikt en wel 5 kilo aangekome maar alles verloren helaas. Binnenkort begin ik met bold en anadrol en tegen de zomer met tren en mast

ik vind het zot dat jongens hier beweren 8 tot 10 kilo met 500 mg test per week te gainen, ik zit nu 15 weken op test e op 500 mg en verder niets en ben maar 2 kilo aangekomen, daar in tegen is me kracht enorm gestegen en me libido is sky high.

eerste 4 weken wel dbol gebruikt en wel 5 kilo aangekome maar alles verloren helaas. Binnenkort begin ik met bold en anadrol en tegen de zomer met tren en mast

15 weken en 2 kilo? jij eet zeker als een 10-jarig meisje..?

ps: gister laatste inject gezet. 12 kilo aangekomen tot nu toe. (12 weken testo)

12 kilo in 12 weken waarvan 11 kilo vocht

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

no way dat je in 12 weken 12 kilo keiharde spier kan aanzetten

Terug
Naar boven