XXL Nutrition

Het grote 500mg Test E resultaten topic

ik zie trouwens dat we anoniem 1 en freak van getxxl door elkaar aan het halen zijn:roflol:

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 23:23 ----------

in jouw topic zei je net dat 2 maanden na nakuur voldoende zou zijn:roflol:

Lol, ja zag het al. Zet er eens annoniem 1,2 en 3 bij :p

Mijn kuur ligt anders, onderdrukking en vochtopbouw is minder. Als ik dat gezegd heb pas ik het aan tot 3 a 4 maanden na de nakuur.

God je bent wel een type om mee te discussieren. Gisteren ruzie met men vriendin zelfs gehad door opgekropte frustratie (krijgt niemand buiten jou klaar hier).

K*tte is dat ik even lang als jou blijf doorgaan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lol, ja zag het al. Zet er eens annoniem 1,2 en 3 bij :p

Mijn kuur ligt anders, onderdrukking en vochtopbouw is minder. Als ik dat gezegd heb pas ik het aan tot 3 a 4 maanden na de nakuur.

God je bent wel een type om mee te discussieren. Gisteren ruzie met men vriendin zelfs gehad door opgekropte frustratie (krijgt niemand buiten jou klaar hier).

K*tte is dat ik even lang als jou blijf doorgaan.

:roflol::roflol:

Ja lach maar :p Kan de volgende dagen alleen slapen, lol. Wat wil zeggen, maar tijd voor dbb!

'God je bent wel een type om mee te discussieren' niet bij in je handtekening :p

Laatst bewerkt:
IN, mooi overzichtelijk op deze manier :)

Dat ik de data van 2 maanden na de nakuur vermeldde was bewust, knul z'n bloedwaarden waren toen 28 nmol/l totaal T en 4 IU/l LH en begon notabene al ongeveer te groeien rond die tijd. Heeft vervolgens nog enkele maanden getraind maar moest toen stoppen door omstandigheden voor ruim 'n half jaar (hij had de 93 kg destijds alweer aangetikt).

Huidplooimetingen zijn bij lage vetpercentages nogal onbetrouwbaar wanneer je absolute waarden wilt door de grotere relatieve error. Notabene is de intra-individuele error bij huidplooimetingen al in de orde van hele procenten mocht je 'n absoluut getal willen. Huidplooimetingen zijn vooral handig als relatieve metingen aan elkaar, mits uitgevoerd door dezelfde (ervaren) persoon.

kben zelf mss van plan eens een test ony te doen op 1000 mg ew, gewoon es om te zien wat het geeft ,meestal doe ik 500 test met wat deca/bold /primo er naast...
Gebruik wel wat femara ernaast (gyno gevoelig)..;

Ervaren kuurder al ervaring met test only op een gram per week?

Dat ik de data van 2 maanden na de nakuur vermeldde was bewust, knul z'n bloedwaarden waren toen 28 nmol/l totaal T en 4 IU/l LH en begon notabene al ongeveer te groeien rond die tijd. Heeft vervolgens nog enkele maanden getraind maar moest toen stoppen door omstandigheden voor ruim 'n half jaar (hij had de 93 kg destijds alweer aangetikt).

Huidplooimetingen zijn bij lage vetpercentages nogal onbetrouwbaar wanneer je absolute waarden wilt door de grotere relatieve error. Notabene is de intra-individuele error bij huidplooimetingen al in de orde van hele procenten mocht je 'n absoluut getal willen. Huidplooimetingen zijn vooral handig als relatieve metingen aan elkaar, mits uitgevoerd door dezelfde (ervaren) persoon.
Heeft verschil in vocht onder de huid ivm nakuur ook nog invloed op de betrouwbaarheid van huidplooimetingen?

Trouwens veel discussie over een "freak" die begon met 78kg bij 1m85. Zeker mooie gains maar lijkt me qua netto kilo's niet representatief voor verwachtingen bij deze kuur met iemand die al goed op weg is en bijvoorbeeld 85 kg weegt bij die lengte en vet%. Zitten gewoon noobgains bij die ook zonder kuur wel snel te halen waren, toch?

Laatst bewerkt:
Iemand nog updates?

Ik zal tzt ook posten

Ik lees heel veel verschillende gains. sommige komen heel veel vet aan en anderen eindigen met minder. is dit puur voeding of aanleg oid.
Als je bijna alleen maar eiwitten eet tijdens een kuur lijkt mij het beste?

Ik lees heel veel verschillende gains. sommige komen heel veel vet aan en anderen eindigen met minder. is dit puur voeding of aanleg oid.
Als je bijna alleen maar eiwitten eet tijdens een kuur lijkt mij het beste?

Ik denk dat 3/4 gram proteïne per kilogram lichaamsgewicht wel belangrijk is tijdens een kuur.
Aanleg speelt wel degelijk een rol, maar het doel van de kuur en de manier van trainen zijn ook hele belangrijke factoren.

Als iemand zijn laatste herhalingen niet door de pijngrens heen gaat zal dat persoon in mijn beleving nooit maximale gains behalen in die spierrgoep.
Aanleg is in mijn beleving vaak spiergroep specifiek, sommige mensen hebben van nature hele sterke/grote kuiten en andere hele grote/sterke bovenarmen.
Ieder mens heeft vaak sterkere spiergroepen en minder sterke spiergroepen.

De verhouding van langzame en snelle spiervezels is tevens een belangrijke factor genetisch gezien, tevens als iemand weinig myostatin enzymen aanmaakt van nature zal dat persoon ook weer veel sneller groeien. Er zijn dus kort gezegd talloze factoren die bepalen hoeveel iemand wint per trainingssessie.

Laatst bewerkt:
Aankomen in vet is komt voor 99,9% aan het eten inderdaad. Er zijn er een hoop die 700+ boven hun onderhoud gaan eten als ze on zijn.
Ik houd het rond de 400-500 en zet geen zichtbare vetmassa aan, nu 4,2kg in 4 weken.

volgen

Nog steeds bezig, 6,5kg en zit in week 7 nu.

7e week ingegaan, +11kg
circa 300kcals boven onderhoud

winny als kicker

Veel vocht?

Terug
Naar boven