MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

ik denk dat er zat zijn die de g63 verkiezen boven de 370z, en niet vanwege de prijs maar qua bruutheid en stijl.

tja...

(Stijl en die merc in één zin?)

Mja, ben niet objectief ik heb een zwak voor mooie coupés. Natuurlijk is die Merc wel praktischer.
 
tja...

(Stijl en die merc in één zin?)

Mja, ben niet objectief ik heb een zwak voor mooie coupés. Natuurlijk is die Merc wel praktischer.

+1

Die G klasse vind ik zo'n verschrikkelijk ding.
 
Wat vind jij een mooie auto dan?

Vind genoeg mooi, maar ik een hekel aan die afgrijselijke aso bakken als een panamera of G klasse.
 
Ik blijf een hele grote fan van de Maserati Gran Turismo S, als ik veel geld heb koop ik deze meteen :o

112_0808_08z+2008_maserati_GranTurismo_s+front_three_quarters_view.jpg


112_0808_06z+2008_maserati_GranTurismo_s+rear_three_quarters_view.jpg

Mmmm ja.
Lijkt veel op de aston series
 
Mmmm ja.
Lijkt veel op de aston series

Jaa dat wel, heb deze qua looks liever als een DB9 imo.

De voorkant van de Maserati is bruut
 
tja weet niet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maserati is schitterend. Ook zonder dak. En tsja, de neus heeft ietsjes weg van een aston, maar hij lijkt er niet op hoor... Echt kenmerkend maserati die gapende smoel met die drie tanden :D

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 17:56 ----------

tja weet niet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-Aston-Martin-Vanquish-1.jpg


Zaliggg
(Dit is een vanquish)
 
Prachtig die Aston Martins.
 
Boom! 2.9 seconden naar de honderd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
+1

Die G klasse vind ik zo'n verschrikkelijk ding.

+1
Ik denk dat de gemiddelde vrouw en niet kenner van de zij en achterkant denkt dat het een jaren '80 auto is.
 
Speciaal op bestelling

G 65 AMG Cabrio
Mercedes-G65-AMG-Cabrio-big.jpg


Tja, smaken verschillen maar dit is toch fantastisch
 
ik vind die cabrio niet zo...

image_07.jpg


deze een x voorbij zien gaan, bloedgeil geluid, en die klauwen zijn wel apart
 
Groen .... Getver ziet et niet uit
Maar smaken verschillen
 
Het is maar goed smaken verschillen..

Wat ook hilarisch aan die G65 AMG. Als je die op Nederlands kenteken zet ben je 104.000 euro aan BPM kwijt :o Gewoon puur show off dat ding. Ziet er niet uit, ongelofelijk prijzig (bijna 400.000).
 
Die AMG's klinken geniaal. Bij de F1 rijden ze met o.a. een SLS en een C63 AMG rond, op spa klinkt dat zo lekker tussen die heuvels...
 
Het is maar goed smaken verschillen..

Wat ook hilarisch aan die G65 AMG. Als je die op Nederlands kenteken zet ben je 104.000 euro aan BPM kwijt :o Gewoon puur show off dat ding. Ziet er niet uit, ongelofelijk prijzig (bijna 400.000).

wat vind jij een mooie auto dan? je zit het meeste al af te zeiken(panamera, g65 etc)
 
Het is maar goed smaken verschillen..

Wat ook hilarisch aan die G65 AMG. Als je die op Nederlands kenteken zet ben je 104.000 euro aan BPM kwijt :o Gewoon puur show off dat ding. Ziet er niet uit, ongelofelijk prijzig (bijna 400.000).

Co2 heffing bedoel je
 
wat vind jij een mooie auto dan? je zit het meeste al af te zeiken(panamera, g65 etc)

Vind zoveel mooi zoals eerder gezegd. Ben sowieso een autoliefhebber. Ik kan genieten van een Fiat 500 twinair, ding heeft 2 cilinder en rijdt zo ongelofelijk lekker. Kwijl loopt uit mn bek bij de vooruitzichten op de nieuwe ferrari f70. Vind die Mercedes CLS Shooting Break wel een mooi ding. Bloedsnel, praktisch, aparte looks. Zijn echt niet veel auto's waar ik een hekel aan heb..

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 23:13 ----------

Co2 heffing bedoel je

Nee BPM
 
Back
Naar boven