AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

  • G klasse niets vinden en dan aan komen kakken met een ****ing Hyundai. Aparte smaak hebben sommigen.

    Is gewoon een leuke coupe, itt tot een auto die er uitziet als een logge zeecontainer en zo veel kost als het appartement waar ik in woon. Of is het enkel omdat er geen duits merknaam en een prijskaartje met 5 nullen aanplakt dat het bij voorbaat is afgeschreven? Wil wel eens zien welke coupe of muscle car je vindt voor die prijs die je hetzelfde geeft.

    http://www.torquenews.com/1084/2013-hyundai-genesis-coupe-smokes-competition
     
    Laatst bewerkt:
    G klasse niets vinden en dan aan komen kakken met een ****ing Hyundai. Aparte smaak hebben sommigen.


    Dus Hyundai is bij voorbaat pauper, en mercedes is een goed merk dus iedereen zou mercedes mooi moeten vinden? Ik krijg echt kots neigingen als ik te lang naar die G klasse kijk. Hyundai maakt leuke auto's tegenwoordig.

    @Shreddebrah, dammnn mooi ding man. Mirin :cool:

    Nieuwe Lamborghini Gallardo:

    lamborghini-gallardo_2013.jpg


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Vind hm kwa design niet mooier geworden met die rare driehoeken.. Even wennen.
     
    Over smaak valt te twisten. Ok, jongens. Maar een hyundai sportwagen? Kom op!
     
    @Kraft, ik snap niet wat je bedoeld met je post.. Maar ik kan er wel uit opmaken dat je niet echt een auto kenner/liefhebber bent. Niet hatelijk bedoeld.
     
    @Kraft, ik snap niet wat je bedoeld met je post.. Maar ik kan er wel uit opmaken dat je niet echt een auto kenner/liefhebber bent. Niet hatelijk bedoeld.

    Omdat jij een g klasse niks vindt en ik een hyundai sportwagen helemaal niks vind?
     
    Pagani :eek::D
    2vshtlz.jpg


    minder fan want iets meer chenkie maar kunnen wel zijn vet van die getunede bakken...


    25663pf.jpg


    Was er nog iemand bij City race rotterdam geweest dit jaar?
     
    Laatst bewerkt:
    Omdat jij een g klasse niks vindt en ik een hyundai sportwagen helemaal niks vind?

    Nee helemaal niet.

    Maar je spreekt over een ''Hyundai sportwagen'' alsof het een of ander pauper merk is dat bij voorbaat geen sportieve coupe's kan maken. Dit terwijl zij toch al jaren in dit segment prima meedoen. De Genesis is een gaaf ding en kan met zijn prestaties (0-100 in 5sec voor de 3.8 V6) prima mee met bijvoorbeeld een 370z. Maar ook omdat ik al heel lang de term ''sportwagen'' niet voorbij heb zien komen :p :D

    Maargoed, die G klasse.. Hate it or love it.
     
    Nee helemaal niet.

    Maar je spreekt over een ''Hyundai sportwagen'' alsof het een of ander pauper merk is dat bij voorbaat geen sportieve coupe's kan maken. Dit terwijl zij toch al jaren in dit segment prima meedoen. De Genesis is een gaaf ding en kan met zijn prestaties (0-100 in 5sec voor de 3.8 V6) prima mee met bijvoorbeeld een 370z. Maar ook omdat ik al heel lang de term ''sportwagen'' niet voorbij heb zien komen :p :D

    Maargoed, die G klasse.. Hate it or love it.

    Akkoord, die Genesis doet trouwens naar de honderd in 6.5 seconden wat een substantieel verschil is met de 5 seconden waar jij het over hebt. 6.5 seconden is niet bezonder voor een auto met 300+ pk. Enige voordeel is zijn prijs. Nog net betaalbaar voor een kapper bijv.
     
    Akkoord, die Genesis doet trouwens naar de honderd in 6.5 seconden wat een substantieel verschil is met de 5 seconden waar jij het over hebt. 6.5 seconden is niet bezonder voor een auto met 300+ pk. Enige voordeel is zijn prijs. Nog net betaalbaar voor een kapper bijv.

    De 2013 genesis met 3.8 liter sprint in zo'n 5.2-5.5 sec naar de 100. Sneller als het 2011 model, herkenbaar aan de luchtroosters op de motorkap.

    http://www.edmunds.com/hyundai/genesis-coupe/2013/road-test.html

    Prijs is inderdaad geniaal. Kapper kan zo instappen in zn coupe inderdaad haha:D
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    1988_ferrari_testarossa-pic-36301.jpg


    porsche-930-turbo-(3).jpg



    Deze zullen imo niet overtroffen worden, stuk voor stuk klassiekers die nooit vergeten worden en over 50 jaar nog iedereen kent.
     
    He hoe denken jullie over hoge kilometerstanden? Ik ben namelijk op zoek naar een stationwagon voor max 8.000 euro. Als ik bij het zoeken de km stand onder de 80k houdt dan kom ik eigenlijk alleen Renault Megane's en Opel Astra's tegen. Als ik echter kijk naar hogere km standen zie ik veel meer interessants voor dat bedrag.

    Vroeger was bij een benzine auto 120k toch wel een redelijk hoge km stand... maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Of kunnen de auto's tegenwoordig wat meer hebben?
     
    porsche-930-turbo-(3).jpg



    Deze zullen imo niet overtroffen worden, stuk voor stuk klassiekers die nooit vergeten worden en over 50 jaar nog iedereen kent.

    Dit omdat die 911 nog steeds gemaakt worden.

    Imo is de mooiste klassieke porsche: de ruff yellowbird 911..

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    He hoe denken jullie over hoge kilometerstanden? Ik ben namelijk op zoek naar een stationwagon voor max 8.000 euro. Als ik bij het zoeken de km stand onder de 80k houdt dan kom ik eigenlijk alleen Renault Megane's en Opel Astra's tegen. Als ik echter kijk naar hogere km standen zie ik veel meer interessants voor dat bedrag.

    Vroeger was bij een benzine auto 120k toch wel een redelijk hoge km stand... maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Of kunnen de auto's tegenwoordig wat meer hebben?

    Auto's kunnen zat hebben, vroeger ook (1990-2005). 2ton is ook prima haalbaar voor een benzine. Pech kun je natuurlijk altijd hebben
     
    Auto's kunnen zat hebben, vroeger ook (1990-2005). 2ton is ook prima haalbaar voor een benzine. Pech kun je natuurlijk altijd hebben

    2 ton is kapot weinig.. :o

    Als je er een beetje netjes mee omgaat en niet alleen kleine k*t stukkies rijd moet je 3-4 ton makkelijk halen..
     
    He hoe denken jullie over hoge kilometerstanden? Ik ben namelijk op zoek naar een stationwagon voor max 8.000 euro. Als ik bij het zoeken de km stand onder de 80k houdt dan kom ik eigenlijk alleen Renault Megane's en Opel Astra's tegen. Als ik echter kijk naar hogere km standen zie ik veel meer interessants voor dat bedrag.

    Vroeger was bij een benzine auto 120k toch wel een redelijk hoge km stand... maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Of kunnen de auto's tegenwoordig wat meer hebben?

    Check dit dan!

    http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=219852211&cd=634869159850000000&asrc=st|s


    Dan rij je in een real american chevy!!

    :rolleyes:
     
    2 ton is kapot weinig.. :o

    Als je er een beetje netjes mee omgaat en niet alleen kleine k*t stukkies rijd moet je 3-4 ton makkelijk halen..

    dan weet ik toch wel zeker, dat je bij benzinemotoren de nodige kosten hebt gedaan om stukken te vervangen.
     
    dan weet ik toch wel zeker, dat je bij benzinemotoren de nodige kosten hebt gedaan om stukken te vervangen.

    Mijn pa heeft jaren met een toyota carina gereden (omdat hij fijn reed en goedkoop was :o) ding had met 450.000 km op de teller nog maar 1 ding vervangen aan de voorophanging en verder alleen regulier onderhoud.
     
    Back
    Naar boven