MuscleMeat

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic

Bezoekers in dit topic

Origineel man. Heb je daar 7 minuten over nagedacht?

EricR, kan je dit topic opschonen tot er alleen relevante posts overblijven? Bvd.

Ik stel voor dat we vanaf nu weer on-topic gaan. De BF-freaks en GTA IV gangsters mogen gaan klieren in hun eigen topic.
 
Thanks!
 

Ben jij wel van mening dat de graphics er ver op vooruit zijn gegaan beoordeeld op de trailer? De graphics etc. zullen wel wat verbeterd zijn maar vergeleken met de verschillen tussen BF:BC2 en BF3 is er niet zo veel veranderd.

Natuurlijk hopen dat de gameplay beter is, trouwens ik had gehoord dat je weer kon quickscopen :(?

PS: Ik wil niet BF3 ofzo promoten zoals hiervoor, is gewoon een vraag.
 
De graphics zijn al prima. Ik wil gewoon hetzelfde spel met nieuwe maps.
 
De graphics zijn al prima. Ik wil gewoon hetzelfde spel met nieuwe maps.

waarom ?!

cod2 --> cod 4 was een sensatie (call of duty 4 beste game uit de serie)
 
Omdat ik die game blijf spelen omdat ik die game vet vond. Als er iets is wat ik haat is het wel een vervolg op een game die ooit goed was en nu k*t.

Quake 1 -> Quake 2 :(, toen was Quake 3 weer ziek en quake 4 was weer crap. :(
GTA SA -> GTA 4 :(
Pro evo na die van 4 jaar geleden oid :(
De nosedive van Fifa na 2000 :(

Ik trek het niet meer. Ik wil gewoon mn favoriete games blijven spelen zonder dat ze het k*tter maken, meer vraag ik niet.
 
Omdat ik die game blijf spelen omdat ik die game vet vond. Als er iets is wat ik haat is het wel een vervolg op een game die ooit goed was en nu k*t.

Quake 1 -> Quake 2 :(, toen was Quake 3 weer ziek en quake 4 was weer crap. :(
GTA SA -> GTA 4 :(
Pro evo na die van 4 jaar geleden oid :(
De nosedive van Fifa na 2000 :(

Ik trek het niet meer. Ik wil gewoon mn favoriete games blijven spelen zonder dat ze het k*tter maken, meer vraag ik niet.

avatar1755201_1.png
 
Zijn er nog gasten van DBB uit Den Haag die maandag aanstaande ( 7 november ) om 23:59 de nieuwe Modern Warfare 3 gaan halen op Grote Markt? mischien beetje of topic :p maartoch worth a shot
 
Omdat ik die game blijf spelen omdat ik die game vet vond. Als er iets is wat ik haat is het wel een vervolg op een game die ooit goed was en nu k*t.

Quake 1 -> Quake 2 :(, toen was Quake 3 weer ziek en quake 4 was weer crap. :(
GTA SA -> GTA 4 :(
Pro evo na die van 4 jaar geleden oid :(
De nosedive van Fifa na 2000 :(

Ik trek het niet meer. Ik wil gewoon mn favoriete games blijven spelen zonder dat ze het k*tter maken, meer vraag ik niet.

klopt wat je zegt, liever mindere graphics maar leukere gameplay.. en ik blijf mij rot amuseren met fifa 99 :p
 
Filmpje vvan 4 uur?
 
Heb vooral veel zin in de spec ops (imo het vetste gedeelte van mw2), maar ga eerst nog een tijdje bf 3 spelen.
 
In @ PC versie. Ben ook nog is vrij volgende week dus helemaal mooi!
 
De filmpjes kunnen me helemaal niet overtuigen, om eerlijk te zijn.
Mijn meeste maten zullen overigens cod spelen.

Ja ik ben ook een bf liefhebber.
Wat ik soms wel eens mis is "search and destroy", echt een geweldig iets aan cod.

Ik zou het eerder leuk vinden, terug quickscopen (het is totaal niet realistisch, maar wat the heck, dat is cod zo i zo niet). Mss schaf ik hem naderhand nog wel aan.
 
Zou mijn pc MW3 goed kunnen draaien?
Specs:
Windows 7 Ultimate 64-bit
QuadCore Q6600 @ 2,4GHz
4GB RAM
NVIDIA GeForce 9800 GTX+
 
Tuurlijk wel
 
Zou mijn pc MW3 goed kunnen draaien?
Specs:
Windows 7 Ultimate 64-bit
QuadCore Q6600 @ 2,4GHz
4GB RAM
NVIDIA GeForce 9800 GTX+

Goed: nee.
GPU is stokoud en zo'n beetje de langzaamste quadcore die er is.
 
Goed: nee.
GPU is stokoud en zo'n beetje de langzaamste quadcore die er is.

ik draai battlefield 3 met diezelfde cpu nog aardig hoog hoor .. welliswaar met SLi GTX460 maar verbaasd me nog dat hij het zo goed doet ;)
 
ik draai battlefield 3 met diezelfde cpu nog aardig hoog hoor .. welliswaar met SLi GTX460 maar verbaasd me nog dat hij het zo goed doet ;)

Barry, jij mag niet gamen!
Alleen maar cardio!!!!!!!
 
Back
Naar boven