AndroidHealthClinic

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic

Bezoekers in dit topic

ieder jaar hetzelfde spel is ook niet helemaal waar... in tegenstelling tot een hoop mensen heb ik aan black ops echt een hoop lol beleefd ik vond het echt een vet spel trouwens mw1 en waw waren ook gewoon leuk... nieuwe gameplay, perks, attachments en guns.... mw3 is gewoon een uitgebreide mw2 dat is zeer zeker waar en de volgende modern warfare ga ik niet zomaar meer kopen dat weet ik wel
 
Op welk verhaal borduurt deze nou verder? Mw2 of black ops...is lang geleden dat ik één van de beide gespeeld heb en m'n kop zit nu toch vol battlefield 3 dus
 
Black ops speelt zich af tijdens de koude oorlog, terwijl dit gewoon een vervolg is op mw2 het heden zeg maar.

straks nightrelease, wel morgen om 6u eruit :mad:
 
Hoop dat MW3 in ieder geval beter is dan Black Ops. Treyarch verkloot eigenlijk ieder keer Call of Duty-spel. Gelukkig hebben ze nu alleen de Wi-versie mogen doen.

Speel overigens alleen singleplayer, MP boeit me niet.
 
Hoop dat MW3 in ieder geval beter is dan Black Ops. Treyarch verkloot eigenlijk ieder keer Call of Duty-spel. Gelukkig hebben ze nu alleen de Wi-versie mogen doen.

Speel overigens alleen singleplayer, MP boeit me niet.
Wrm niet dan, dit spel is gemaakt voor MP. Die single player is een leuke extra, maar alleen daarvoor koop ik echt geen spel meer van 60 euro.
 
Wrm niet dan, dit spel is gemaakt voor MP. Die single player is een leuke extra, maar alleen daarvoor koop ik echt geen spel meer van 60 euro.

Omdat je tegenwoordig voor online gaming er een baan bij hebt als je enigszins wilt meekomen. Dat was ten tijde van Unreal Tournament al het geval maar is door de jaren heen alleen maar erger geworden.

Enige spel wat ik nog wel eens online speelde was Enemy Territory, daarna eigenlijk nooit meer iets online gespeeld.
 
Omdat je tegenwoordig voor online gaming er een baan bij hebt als je enigszins wilt meekomen. Dat was ten tijde van Unreal Tournament al het geval maar is door de jaren heen alleen maar erger geworden.

Enige spel wat ik nog wel eens online speelde was Enemy Territory, daarna eigenlijk nooit meer iets online gespeeld.

Klopt, tegenwoordig word je met elke online shooter geasskicked omdat al die pubers niks anders doen dan gamen.

Alleen online RPG's zijn nog wel te doen, want daar hoef je geen skill voor te hebben, alleen als je de verkeerde hebt zijn ze rete verslavend, daarom twijfel ik nog steeds of ik Diablo 3 koop of niet.
 
Cod staat er nochtans voor bekend om heel noobfriendly te zijn, zeg maar :D

Buiten dat kan je met die co-op mode al wat ervaring opdoen. Dus je hoeft niet persé een cod veteran te zijn, ik denk zelfs zo dat deze cod het meest toegankelijk zal zijn mede door de verschillende killstreak layouts. Bij de support class word je pointstreak niet gerest moest je sterven. Dus ook de minder goede spelers worden beloond.
 
RPG's zijn saai, die sla ik dus maar over.

Race nog wel eens online, dus nooit klopt niet helemaal. Maar ook bij racen is lastig om bij te blijven als je bedenkt dat meestal alleen de top 1% of zelfs 0,1% meeraced in de potjes die je speelt. Ben zelf meestal al blij als ik top 5% haal.

Verder is het natuurlijk ook wel leeftijdsgerelateerd, bij online shooters gaat het om reflexen en als 40+-er is je reactiesnelheid gewoon minder dan een 16 jarige die dagelijks 10 uur BF3 of MW3 speelt.

Gaming is serious business en ik neem gaming al tig jaar niet meer serieus.
 
Iemand met HD-pvr, pm mij
 
Ben al ****ing blij als ik een harrier strike kan halen..
Word constant afgeknald door die AC-130 noobs --'
 
COD series zijn gewoon twitch shooters. Oftewel "seek en destroy", draait idd om reactie snelheid. Zit niet veel denkwerk in. Wat een pluspunt is in dit genre. Beetje te vergelijken met Quake een decennium geleden. Snelle gameplay, fraggen maar. Daarom verkoopt COD ook zoveel beter, dan bijvoorbeeld BF3. COD is eigenlijk ook een echte console game. Vooral op xbox leeft de COD community nogal.

Terwijl BF3 meer gericht is voor op de PC. BF3 conquest heb je toch ook echt team werk nodig. En beheersing van meer vaardigheden, dan alleen maar kunnen schieten. Dat zijn eigenlijk de verschillen tussen de twee. PC graphics blijven superieur. Maar Steam games zoals Team Fortress2, CS, maar ook CS:Source leven nog hevig online. En doen naar mijn mening alleen maar onder kwa graphics. Kwa gameplay misschien wel beter. Maar mensen volgen de hype en willen wat nieuws....
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Cod staat er nochtans voor bekend om heel noobfriendly te zijn, zeg maar :D

Buiten dat kan je met die co-op mode al wat ervaring opdoen. Dus je hoeft niet persé een cod veteran te zijn, ik denk zelfs zo dat deze cod het meest toegankelijk zal zijn mede door de verschillende killstreak layouts. Bij de support class word je pointstreak niet gerest moest je sterven. Dus ook de minder goede spelers worden beloond.

door dit te doen hebben ze IMO heel call of duty verdoet :mad: dat was juist het leukste van heel het spel door goed te spelen werd je beloond met killstreaks.. nu kan dus iedere mongool die het niet kan gewoon killstreaks halen.. en de killstreaks in de supportclass zijn niet eens slecht, ik speelde er gister de hele tijd mee... je hebt gewoon stealth bomber, advanced uav, emergency airdrop (waar ook alle gruwelijke dingen bijzitten) en nog andere vette dingen...dit houdt dus in dat er constant wel een advanced uav in de lucht die dus eigenlijk niet verdiend is want iemand die de hele tijd dood gaat krijgt dat gewoon uiteindelijk..BELACHELIJK DUS.. modern warfare is voor mij bij dit spel dood want ze maken het spel nu zo dat iedereen het kan en iedereen killstreak rewards krijgt...degene die dus echt skills hebben en tijd erin stoppen die worden constant gekilled of worden gespot door een advanced uav van die noob die niks kan.. ik ben als cod fan echt zwaar afgeknapt op dit spel :mad:
 
wou hem vorige week op de pre-order doen, maar laatste moment afgehaakt. Ben bang dat mijn leven naar de klote gaat door dit spel :roflol:
 
Aaaah, zie nu pas dat niet alle game mania winkels open zijn. Op zich ook wel logisch natuurlijk. Als ik er niet binnen vijf minuten op de fiets kan komen ga ik uiteraard niet m'n leven verspillen door met een leger van die geeks in de rij te gaan staan. Ik ga hem morgen wel halen.

door dit te doen hebben ze IMO heel call of duty verdoet :mad: dat was juist het leukste van heel het spel door goed te spelen werd je beloond met killstreaks.. nu kan dus iedere mongool die het niet kan gewoon killstreaks halen.. en de killstreaks in de supportclass zijn niet eens slecht, ik speelde er gister de hele tijd mee... je hebt gewoon stealth bomber, advanced uav, emergency airdrop (waar ook alle gruwelijke dingen bijzitten) en nog andere vette dingen...dit houdt dus in dat er constant wel een advanced uav in de lucht die dus eigenlijk niet verdiend is want iemand die de hele tijd dood gaat krijgt dat gewoon uiteindelijk..BELACHELIJK DUS.. modern warfare is voor mij bij dit spel dood want ze maken het spel nu zo dat iedereen het kan en iedereen killstreak rewards krijgt...degene die dus echt skills hebben en tijd erin stoppen die worden constant gekilled of worden gespot door een advanced uav van die noob die niks kan.. ik ben als cod fan echt zwaar afgeknapt op dit spel :mad:

Dan speel je tcoh lekker Barebones man. Wat zit je nou te janken.
 
Laatst bewerkt:
door dit te doen hebben ze IMO heel call of duty verdoet :mad: dat was juist het leukste van heel het spel door goed te spelen werd je beloond met killstreaks.. nu kan dus iedere mongool die het niet kan gewoon killstreaks halen.. en de killstreaks in de supportclass zijn niet eens slecht, ik speelde er gister de hele tijd mee... je hebt gewoon stealth bomber, advanced uav, emergency airdrop (waar ook alle gruwelijke dingen bijzitten) en nog andere vette dingen...dit houdt dus in dat er constant wel een advanced uav in de lucht die dus eigenlijk niet verdiend is want iemand die de hele tijd dood gaat krijgt dat gewoon uiteindelijk..BELACHELIJK DUS.. modern warfare is voor mij bij dit spel dood want ze maken het spel nu zo dat iedereen het kan en iedereen killstreak rewards krijgt...degene die dus echt skills hebben en tijd erin stoppen die worden constant gekilled of worden gespot door een advanced uav van die noob die niks kan.. ik ben als cod fan echt zwaar afgeknapt op dit spel :mad:
Je oordeelt veel te vroeg, net als vele. Geef het spel een eerlijke kans en kijk hoe het wordt gespeeld als de grote menigte het spel in handen heeft. ;)
 
Giving it a chance this night...heb nog twee of drie levels te doen in battlefield 3 en dan maffen tot 24u, dan stuur ik iemand naar de nachtopening en by two o clock...we'll be blowing heads off :) en racen naar de top voor een goeie ranking offcourse :)
 
oordeelt te vroeg? ik heb het spel al 3 dagen...het is gewoon duidelijk dat dit spel gemaakt is om de noobs tevreden te maken zodat ze ook eens wat halen.... ik spreek jullie over een paar dagen wel
 
Back
Naar boven