MuscleMeat

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic

Bezoekers in dit topic

Zou eigenlijk wel een kijkje willen nemen bij de Bart Smit hier in de buurt maar mij te laat. Al die bleke bekkies die zich staan te verlekkeren en waarschijnlijk tot diep in de ochtend gaan gamen. Get real people.

En sinds wanneer bepaal jij wat "real" is? Als die jongens hier nou naar uit kijken, dan is dat "real" genoeg. Net als dat jij "real" bent, omdat je uitkijkt naar die vette vakantie in Nepal. Of skinnie "real" is, omdat 'ie een date met z'n moeder heeft.
 
En sinds wanneer bepaal jij wat "real" is? Als die jongens hier nou naar uit kijken, dan is dat "real" genoeg. Net als dat jij "real" bent, omdat je uitkijkt naar die vette vakantie in Nepal. Of skinnie "real" is, omdat 'ie een date met z'n moeder heeft.


Is gewoon de leeftijd ;)
 
Was uit m'n werk naar nachtopening gegaan, maar was veel te druk.

:o

Dus ben nu thuis..
... zonder mw3
 
Ik heb m'n moeder gestuurd, because i needed that shit bad and i'm too sick to go :)

Edit, en ze wandelt net binnen met m'n ps3 exemplaar en glossy poster :D
 
Haha lucky bastard :D

You're life is officially over
 
Hellz yeah, gonna dominate heavy...hopelijk toch
 
Game ziet er goed uit :cool:
 
Yep, kan ik alleen maar bijstaven...Lekkere graphics :) Ik amuseer me top nu

Edit:mja de singleplayer is echt weer vet goed. Net of je midden in de actiefilm zit...Missies vind ik ook wel leuk. Hij spreekt me meer aan dan battlefield 3
 
Laatst bewerkt:
Al wat mensen die 'm hebben? Ik ga 'm om half 10 halen.
 
Ik heb vannacht 2 potjes gespeeld voordat ik ging slapen. Nu de rest van de dag testen. Jeej.
 
En sinds wanneer bepaal jij wat "real" is? Als die jongens hier nou naar uit kijken, dan is dat "real" genoeg. Net als dat jij "real" bent, omdat je uitkijkt naar die vette vakantie in Nepal. Of skinnie "real" is, omdat 'ie een date met z'n moeder heeft.

Ik kan tenminste relativeren, als ik sommige reacties hier lees lijkt het net alsof het uitkomen van dat spel iets van levensbelang is. Maar verder goede troll, Trekkertje.
 
Ik kan tenminste relativeren, als ik sommige reacties hier lees lijkt het net alsof het uitkomen van dat spel iets van levensbelang is. Maar verder goede troll, Trekkertje.

Nou, 11 november... ;)
 
Ziezo, de storymode is eraan....ging wel lekker. Net zo filmisch en meeslepend als voorgaande delen. Nu beginnen waarvoor ik het gekocht heb...ONline war :p

ps: Weet er iemand welke het funlevel is hier?

Bij mw2 was dat terminal
Bij black ops was dat Nuke town
Maar welke is het hier?
 
Campaign heb ik ook al geklaard

:o

4 uur en 16 minuten..
..op recruit
 
****, online wordt ik hard geowned :(
Maps zitten wel vrij hectisch in elkaar, overal hoeken, tunnels, gaten in de muren,...

SP nog niet geprobeerd.
 
Hoe zit het met glitches en connectie problemen enzo voor online? Waren bij vorige games int begin prille problemen mee daarom dat ik nu heb gewacht met hem op release te kopen ...
 
Ben niet echt een gamer,maar s'winters zit ik graag achter de xbox.
Haal MW3 volgende week aangezien ik nu veel te druk heb om het te spelen en anders mijn tijd ga verdoen.
 
Connection probs vallen nogal mee. Is toch in elk geval een pak minder als bij de release van BO.
Voor mijn eerste match daarstraks heb ik wel bijna 10 minuten moeten proberen om ergens binnen te geraken. Maar voor de rest nog geen probs gehad.
 
Back
Naar boven