- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij ben je gewoon champ, of familie van hem oid. of je probeert mee te liften op zijn niveau of gebrek aan niveau, beetje triest allemaal.
Potverdomme 5 min van mijn leven verpest voor deze k*tzooi... i'm mad brah! Waar is het rellen? Het schelden? En waarom heeft daniel zoveel tijd om te reageren? Hoeft hij niet te werken? VRAGEN VRAGEN VRAGEN!
Ik had allesbepalende discussies verwacht tussen Bart en Joop.
Joopie zei:Je kan onzeker doen door irrelevante plaatjes te posten de hele tijd.
Maar het is al lang duidelijk dat je onzeker bent over jezelf in alle mogelijke opzichten, anders had je je wel verdedigd toen ik je wees op wat voor moederskindje, ecto, fantast, broke-ass n*gger, wannabe n*gger, leugenaar enz je was. Je durft er niet eens op in te gaan, dat maakt je oppervlakkig en zielig. Random spam eroverheen posten helpt niet hoor, iedereen klaagt dat het topic slechter is geworden sinds ik kwam posten.
Ik voorspel dat je binnen een jaar of drie zelfmoord pleegt, zoals jij heb ik er al velen zien gaan. Als je wil betten met EricR als escrow laat het me weten. Tip: sluit een lening als je geen geld hebt.
Kusjes,
Joopie