- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok, mijn doel is wat extra kracht in mijn onderarmen (heb straps nodig bij dl's boven 170kg) en extra massa is altijd mooi meegenomen.
Ik doe al static holds en wrist curls voor kracht en opbouw. Dus of de COC daar veel bij zou toevoegen?
Brute onderarmen is net als kuiten genetisch. Ze zullen wel iets groeien maar heel veel hoef je niet te verwachten.
Maar CoC's zijn ideaal om je crushing grip te verbeteren. Verder ben ik het eens met Luuc.
natuurlijk niet. Zijn alleen behoorlijk bijzondere filmpjes imo. Zijn weinig mensen op de wereld die zoveel kracht hebben in hun handen. Ik heb de 2 eergister geclosed maar het lukt nu niet meer om een of andere reden. Hopelijk dat ik 'em volgende week, als ik de #1.5 ook heb en wat beter kan opwarmen, kan filmen.En de #2?ik heb dus nu inmiddels de 1.5 al beetje onder de knie.. nu nog effe doorstevenen op de 2.5 want die close ik bijna op een sigarettefilter opening na![]()
Wat kan je nu precies met die expand your hand bands?
Ik heb overigens hier de coc T, 1, en 2 liggen. Alsmede een ivanko supergripper, heb er tot nog toe weinig mee gedaan maar door oa dit topic ga ik er toch maar mee aan de gang. De 1 kreeg ik tot mijn verrassing gisteren geclosed met rechts, links nog lang niet.

Ja. Eerst goed opwarmen, dan knakken ze niet zo. Ik pakte 'em net op zonder op te warmen en m'n hele hand kraakte.Hebben jullie ook zo'n last van knakkende vinger gewrichten
De mijne "poppen" nogal als ik kracht zet![]()
Mwoah.. volgens mij niet echt. Het is geen natuurlijke beweging, je vingers spreiden met kracht.
Ja. Eerst goed opwarmen, dan knakken ze niet zo. Ik pakte 'em net op zonder op te warmen en m'n hele hand kraakte.
Mwoah.. volgens mij niet echt. Het is geen natuurlijke beweging, je vingers spreiden met kracht.
Boeit me niet echt. Trainen op hypertrophie vind ik nergens op slaan.
Boeit me niet echt. Trainen op hypertrophie vind ik nergens op slaan.