Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel dat die extend your hand-bands helemaal niet specifiek nodig zijn als je je grip traint. De spieren die verantwoordelijk zijn voor het openen van je vingers zijn geen spieren die veel kracht nodig hebben. Dit komt omdat als je je vingers opent de spieren die verantwoordelijk zijn voor het sluiten van je vingers ontspannen zijn en ze dus relatief weinig kracht hoeven te zetten. Je hand, en de gewrichten in je hand, zijn gemaakt om te sluiten en niet om met veel kracht te openen.Leg eens duidelijk uit wat je bedoelt, ik snap echt helemaal niks van wat je aan 't zeggen bent.
Heb je daar ook een bron van? En hoe bedoel je last van je elleboog? De aanhechting bij de elleboog of het gewricht?maar de kracht moet wel in verhouding blijven... als je gripkracht in korte tijd de helft sterker wordt moeten de strekkers in dezelfde verhouding kracht bijwinnen om het evenwicht te behouden.
ik train de vingerstrekkers dan ook alleen maar om blessures te voorkomen, want je kunt last van je elleboog krijgen als je knijpkracht te groot wordt in verhouding tot je strekkracht
Ik ook, serieustoevallig heb ik sinds een aantal dagen last van mijn ellebogen![]()

Nice, had je 'em niet al eerder een keertje geclosed? Nog 1-2 weken en hij's dicht man.vuil vies goor klote ding die #3...op <1mm ofzo takke pl**ris zooi![]()
ik baseer dat alleen op de omschrijving die ironmind bij de expand-your-hand bands zet.Heb je daar ook een bron van? En hoe bedoel je last van je elleboog? De aanhechting bij de elleboog of het gewricht?
Expand-Your-Hand Bands-Ironmind EnterprisesElbow pain? Carpal tunnel syndrome? Aspiring to close the No. 3 (or No. 4!) Captains of Crush Gripper? We developed and launched this revolutionary product in 2004--it's a must-have for everyone interested in maximum grip strength and sparkling hand health. Here's the fun, effective way to work your extensors, achieveing the sort of muscle balance that will both boost your strength and prevent, reduce, or cure the sort of pains associated with arthritis, overuse, abuse, and carpal tunnel syndrome. As a top personal trainer tells his clients, "Get two sets--one for your car or office and one for home. Use both of them."
Color-coded, progress from the easiest up to whatever level of resistance you require: use for warming up, prehab, rehab or just plain relaxing. Get ready to kiss that elbow pain goodbye.

Hoezo krijg je die gratis dan?Heb die expand your hand bands gratis bij mijn bestelling gekregen van Sportfood. Heb er pas 1x mee getraind maar ga vanaf vandaag elke training ook expanden
Bedankt!

http://forum.dutchbodybuilding.com/...t-coc-grippers-138855/index4.html#post2383990
@ Anabolic en Alex T.
De Expand your Hand banden komen in het assortiment!
Ze zullen €14,95 voor een setje van 10 banden kosten of ze worden GRATIS meegeleverd bij bestellingen van 3 of meer COC grippers! Deze zullen automatisch bij de al gemaakte bestellingen toegevoegd worden
Bestellingen kunnen nog steeds via info@sportfood.nl
EXPAND YOUR HAND BANDS
Elbow pain? Carpal tunnel syndrome? Aspiring to close the No. 3 (or No. 4!) Captains of Crush Gripper? We developed and launched this revolutionary product in 2004--it's a must-have for everyone interested in maximum grip strength and sparkling hand health. Here's the fun, effective way to work your extensors, achieveing the sort of muscle balance that will both boost your strength and prevent, reduce, or cure the sort of pains associated with arthritis, overuse, abuse, and carpal tunnel syndrome. As a top personal trainer tells his clients, "Get two sets--one for your car or office and one for home. Use both of them."
Color-coded, progress from the easiest up to whatever level of resistance you require: use for warming up, prehab, rehab or just plain relaxing. Get ready to kiss that elbow pain goodbye.
vandaag de 2.5 rechts geclosed na eigenlijk maar 5 keer echt getraind te hebben met die dingen. Heb ze een maand niet aangeraakt haha

Daar ga je wel brute gains mee makentot die tijd doe ik het wel met mijn kermis-grippers...........setjes van 30~40 per hand, per set
![]()

! aportfood.. klopt t dat je bij je eerste bestelling een t-shirt en prteinepoeder krijgt ofzo?(las ik op de site)
maar ik heb puur alleen me grippers gekregen en wat infoblaadjes![]()