XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

Mooie vooruitgang dan zeg, hoe regelmatig train je met coc's?
Eens per drie dagen, 5 of 6 zware setjes per hand. Verder doe ik 3 keer per week 2 setjes pinch grip en 2 rondjes farmerwalk. en na de grippers doe ik nog 3 setjes met die expand your hand bands.

Maar die vooruitgang zal wel groot deel met techniek te maken hebben, als dat ding iets verkeerd in mn hand ligt krijg ik hem al niet dicht.

Doe je dan setjes met de #1 van 10 reps?

niet alleen dat.. ook bounce forced negatives met de #2 en overcrushes etc.. en met links kan ik hem maar net dichtkrijgen dus daar gebruik ik de trainer ook nog aardig veel

nummertje 2 en expandeer je hand banden besteld

• Topic Starter Topic Starter
Het mooie van grippers is dat je ze ook tussen alle Kerstmaaltijden door kunt gebruiken, gewoon lekker trainen vandaag en morgen!:D

Fijne Kerst allemaal en een Crushing new year!:lifter:

Dat we in 2008 allemaal de #4 mogen crushen :D

Fijne feestdagen!

Ik heb die N0.4 hier thuisliggen. Die veer is zo massief, daar kun je een auto mee veren!:eek:
Maar what the hell, je moet iets hebben om naar toe te streven en ooit was 100kg ook zwaar op je nek om mee te squatten!:D

Nr 3 moet en zal ik sluiten in 2008 :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

ik heb de 1.5 en de 2 besteld:)

Nummertje 2 binnen :D Krijg hem maar half dicht. Maar ik heb sinds een week ofzo best wel last van mijn ellebogen soms.

#2 krijg 'k niet dicht, vandaag voor 't eerst geprobeerd. Kwam ongeveer even ver als de eerste keer met #1, viel me mee :p

Als ik zo naar jullie leeftijden kijk, 16 en 17, dan hebben jullie al behoorlijk wat kracht zeg! Moet je nagaan dat de echte brute krachtvorderingen bij jullie nog moeten komen.

No.4 potentieel zou ik zeggen!:lifter:

#2.5 geclosed vandaag, helaas is m'n filmpje veel minder duidelijk dan die van de #2, camera stopt ook precies nadat ik 'm dicht heb en het nummer is niet zichtbaar in het begin, jullie zullen me dus op m'n woord moeten geloven:

YouTube - Coc 2.5 close

#2.5 geclosed vandaag, helaas is m'n filmpje veel minder duidelijk dan die van de #2, camera stopt ook precies nadat ik 'm dicht heb en het nummer is niet zichtbaar in het begin, jullie zullen me dus op m'n woord moeten geloven:
Netjes man :bow: Nog even en je kan je laten certificeren op de #3. :D

nice Alex :D ik moet nog steeds de 2 closen :o

Terug
Naar boven