Tornadoo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hoe staat het ermee mensen? Nog even fanatiek ermee bezig als voorheen?
Close met #2 zit eraan te komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hmm ik heb die magnesium gekocht maar de eerste training ermee werd er niet beter op.. denk dat er teveel op mn vingers zat want die schoven niet goed over de gripper heen toen ik voorbij parallel was.
Ik weet dat deze vraag wsl al honderd keer is voorbij gekomen , maar waar kan je die grippers best kopen ? Kan je die best op sportfood.nl bestellen of zijn er ook bedrijven in België die deze verkopen ?
Veel halve reps met de 2 of hele met de 1? Dat laatste valt me wel tegen vergeleken met een paar weken geleden. Ben verder nog een beetje aan het aankloten met de expandeer bandjes.Choker hold reps etc.. met de #2. Overcrush met #1. Misschien 1.5 kopen?Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet doenVeel halve reps met de 2 of hele met de 1? Dat laatste valt me wel tegen vergeleken met een paar weken geleden. Ben verder nog een beetje aan het aankloten met de expandeer bandjes.
Idd, om de #1.5 te kopen is zonde, ik heb nu wel de #2.5 gekocht; van #2 naar #3 is een grote stap, veel groter dan van #1 naar #2.
Doe de dingen die Tjok zegt en de #2 zal ook dicht gaan.
ik heb nu ook die expand your hand bands, een gewoon post elestiekje is niet echt genoeg.
Maar als ik met geel bv me hand opend, dan glijd elke keer dat elastiekje naar halverwege me vingers ipv onder de rand van me nagels. Iemand tips dat ding op zijn plaats te houden? Magnesium werkt niet echt op die bandjes..
In plaats van de 1.5 heb ik de "hand gripper helper" gekocht (rechtstreeks via IronMind), die doe je boven op je gripper wat hem ongeveer 10 kg zwaarder maakt. Daardoor komt een 1 uit op ongeveer een 1.5 en worden de stappen kleiner, kunt bijv. tussen 2 en 2.5 en 2.5 en 3 gebruiken.
Dus zo'n dingetje scheelt dus wel veel? Laatst een bestelling gedaan bij IM, maar die dingen niet gekocht omdat het me niks leek. Stom van me.
Heb je al 'es een gripper geprobeerd te sluiten? Magnesium helpt zeker.Ik zie een paar filmpjes met magnesium, helpt het echt of is het gewoon voor de grap?