- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Telt dit ook als je in totaal 3 grippers hebt besteld?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telt dit ook als je in totaal 3 grippers hebt besteld?

Nice.Numero 2 ging dicht vandaag (of gisteren..) tijdens de training, beetje magnesium in de hand palm en met m'n andere hand een beetje gezet.
Niet TNS dus, da's voor volgende week denk ik.

heel netjes kerel!
ik moet eerst eens gaan kijken welke firma die dingen naar Curacao wil verzenden........
tot die tijd doe ik het wel met mijn kermis-grippers...........setjes van 30~40 per hand, per set
![]()
nu nog wachten tot onze sanca ze eens komt proberen
Ook ik heb ze maar besteld dan. moet zeggen dat ze een zeer snelle service hebben
heb ook nog een whey sample erbij gekregen.
heb de coc no. 1 en coc no. 2 besteld, krijg ze alletwee gesloten, no.2 toch wel nog met de nodige moeite, maar na een paar weken trainen moet het goed lukken denk ik toch zo.......

Ook ik heb ze maar besteld dan. moet zeggen dat ze een zeer snelle service hebben
heb de coc no. 1 en coc no. 2 besteld, krijg ze alletwee gesloten, no.2 toch wel nog met de nodige moeite, maar na een paar weken trainen moet het goed lukken denk ik toch zo.......

Ze zaten niet in de doosGraag gedaan Slater, we doen ons best.
No.2 al kunnen sluiten?! Erg netjes.
@ Bako Boko
Ik vind die bands ook ideaal. Veel minder last van mijn beginnende muisarm sinds ik die bands gebruik. SportFood.nl voor sportvoeding

2 grippers, maar een week daarvoor ook al 1 gripper waarop jij zei dat ik dat moest vermelden. Het was alleen al een beetje laat aangezien je ze al verstuurd had. Mijn fout.He Tjok,
Had je 3 of meer grippers besteld, want dan hadden de bands er gratis bij moeten zitten?
Sportieve groeten,
Bas

2 grippers, maar een week daarvoor ook al 1 gripper waarop jij zei dat ik dat moest vermelden. Het was alleen al een beetje laat aangezien je ze al verstuurd had. Mijn fout.![]()

Ah, ok, geen probleem.
Vandaag trouwens de No.2 aan een collega van mij gegeven die nog nooit een dumbbell in z'n hand heeft gehad. Hij sluit hem gewoon 5x achter elkaar!
Zeer frustrerend.

Nog twee trainingen en dan lukt het denk ik