MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

het is meer dat ie niet wegglijdt in de handpalm.. zonder magnesium druk je de gripper als het ware iets naar beneden in de hand en met gaat die kracht direct naar het sluiten van de gripper.

ik doe overigens wel gewoon magnesium op mijn vingers

Heb je al 'es een gripper geprobeerd te sluiten? Magnesium helpt zeker.

Mijn handen zijn van natuur al sterk, maar ik heb nog nooit magnesium gebruikt.

Zal ff proberen, misschien krijg ik dan de 3# dicht:)Kun je het gewoon bij C1000 halen of moet je naar een specialzaak daarvoor?

bij perrysport en sport2000 verkochten ze het niet... ik ben uiteindelijk naar OLB in Arnhem geweest.

Bever verkoopt magnesium.

Vanmiddag No.2 eindelijk dicht gekregen en gelijk 3 singles :D.

Vergelijken met Chewie is niet eerlijk... die sloot na een week BB supermaster

Mijn handen zijn van natuur al sterk, maar ik heb nog nooit magnesium gebruikt.

Zal ff proberen, misschien krijg ik dan de 3# dicht:)Kun je het gewoon bij C1000 halen of moet je naar een specialzaak daarvoor?

Ik heb het online bij de Klimwinkel gehaald (Nederland), omdat in de buurt echt helemaal niets te vinden was, 5 sportzaken langs geweest.
15 euro (incl. transport) voor 5 blokken.

Ik heb de #2 ook gesloten net :D.. Dat beetje magnesium maakte inderdaad best veel verschil :). Ik dacht ff dat ik per ongeluk de #1 had gepakt, zo makkelijk ging die dicht ;)

Met links blijft de vooruitgang veel minder snel gaan..

Ik heb net #1 bestelt, ben benieuwd haha!!

Hoelang duurt voordat die binnen is ongeveer 2 dagen was het toch?, njah ben vrijdag pas weer thuis, me pa haalt hem wel binnen, mag die eff testen:D

Vergelijken met Chewie is niet eerlijk... die sloot na een week BB supermaster

Niet overdrijven...10dgn :P

Maruh denk wel dat een .5 gripper handig is...Ik heb ook die BB super master gebruikt voor overcrushes ed, voor max power. Ga ook snel de 3.5 bestellen :)

Dus zo'n dingetje scheelt dus wel veel? Laatst een bestelling gedaan bij IM, maar die dingen niet gekocht omdat het me niks leek. Stom van me.

Je zou eens kunnen proberen om een stevig schuimballetje ertussen de klemmen, zou de weerstand ook wel kunnen verhogen. Zo'n balletje dat je gebruikt bij overspeel spelletjes met een batje ofzo. Ff loeren in de speelgoedwinkel dus :D

• Topic Starter Topic Starter
We zijn nu met de Amerikanen bezig om hier in Nederland ook de officiele certificering van No.3 en No.4 rond te krijgen.

Watch this space!;)

P.s. Wereldwijd zijn er maar 5 mensen tot nu toe die No.4 officieel hebben geclosed.
In 2007 waren er maar 7 mensen wereldwijd die No.3 officieel konden closen. Eeen mooi streven dus!

ben ik enige die zo verrekte traag voorruit ga ?

• Topic Starter Topic Starter
ben ik enige die zo verrekte traag voorruit ga ?

Nee zeker niet Override. Ik train maar 1x per week echt voluit met de grippers en merk dat dat echt te weinig is.
2-3 x is echt nodig voor vooruitgang. Kijk eens in het meegeleverde boekje voor wat extra tips over hoe vooruit te boeken.

Net gripper nr1 en nr2 besteld ga morgen voor de overschrijving zorgen :p Zet er vaart achter want heb er zin in :D

Terug
Naar boven