Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

ik heb gister wat van die dingen besteld via sportfood.nl
onder rembours. dan zouden ze er vandaag tot moeten zijn, of heb ik dat verkeerd gelezen?
tot hoe laat rijden die lui van de tnt?
ik wil nog sporten namelijk:)

was iets te vroeg :)

heb de nummer 1 en 2 binnen!

1 gaat lachend dicht.
nu nummer 2 proberen.

:)
2 iets minder lachend maar krijg hem helemaal dicht
zowel links als rechts.

nu oefenen voor meerdere reps

Ik heb nog ff een filmpje gemaakt van de #2 net :). Volgende keer ga ik wat parallel reps proberen.

YouTube - CoC #2 Close

level one, maar nog halve centimeter en kheb em dicht. alsk geen progressie maak koop ik de trainer wel :).
ik merk altijd wel dat het een stuk beter gaat als ik een goede warming up heb gedaan. als ik jou was zou ik wel eerst even een paar keer in een stressballetje knijpen, of zo'n plastic knijpertje :).

Netjes Daster, hij leek aardig gesloten!

ik merk altijd wel dat het een stuk beter gaat als ik een goede warming up heb gedaan. als ik jou was zou ik wel eerst even een paar keer in een stressballetje knijpen, of zo'n plastic knijpertje :).

idd opwarming scheelt een pak! Sowieso is het ook beter voor de spiertjes!

Wat er in 't boekkie staat wat bas bedoelt:

Low reps = High Strength

Beginner
1 - Start met 1 of 2 sets van 10 reps met een gripper ver onder je maximum. Heb je geen goede Coc om op te warmen, gebruik dan wat anders. Dit zijn je opwarm sets, maar behandel ze niet te licht. Ze bereiden je fysiek en mentaal voor op je training.
2 - Pak een gripper waarmee je 5 tot 8 reps doet. Hiermee doe je 1 tot 3 sets maximum effort.

Dit doe je twee tot drie keer per week.

Als je intermediate nodig hebt moet je 't maar zeggen tegen die tijd :p

ok dus opwarmen
dan coc 1
rechts 5 keer closen
links 5 keer closen

X 1 a 3
?

of opwarmen
links/rechts x5
L/R 2x3
L/R 2x2
L/R overcrushes +5sec

Straks mijn 2.5 attempten. Zou dit lukken met 4 reps op de no2 ?

Thx sportfood.nl , grippers zijn binne. Niet lang erop moeten wachten :thumbs: wel krijg ik nr1 op halve cm niet toe. Maar nu kan ik tenminste men grip wat traine.
Ook bedankt touwens voor die stacker whey sample :P

Terug
Naar boven