Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

Laatst 3x6xcock 1 gedaan, wel aardige vooruitgang sinds ik ze heb. Train er 2/3x pw mee.

We zijn nu met de Amerikanen bezig om hier in Nederland ook de officiele certificering van No.3 en No.4 rond te krijgen.

Watch this space!;)

P.s. Wereldwijd zijn er maar 5 mensen tot nu toe die No.4 officieel hebben geclosed.
In 2007 waren er maar 7 mensen wereldwijd die No.3 officieel konden closen. Eeen mooi streven dus!

Dat was toch al in nederland? Zie theo burggraaf? Maar hoe bedoel je in nederland rond te krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
Als het goed is moet op dit moment alle certificering via Ironmind USA gaan.
Het kan idd zijn dat er al juryleden hier rondlopen die waarnemen bij een closure poging en dit dan moeten bevestigen bij Ironmind.

Wij zijn nu aan het kijken of we de officiele certificering volledig in Nederland af kunnen werken van begin tot het eind.

Zit links 8mm van close #2 af, rechts nog 1mm :no:
Vd week gaat ie dicht :fire:

Nee zeker niet Override. Ik train maar 1x per week echt voluit met de grippers en merk dat dat echt te weinig is.
2-3 x is echt nodig voor vooruitgang. Kijk eens in het meegeleverde boekje voor wat extra tips over hoe vooruit te boeken.

ik doe het 3 keer per week
kan de nr 1 al wel closen paar keer achter elkaar maar
had eigenlijk al gehoopt de nr2 te kunnen closen :(

boekje heb ik overigens nooit ontvangen
wel papiertje volgens mij.

staat zelfde info op als op sportfood.nl ?

ik doe het 3 keer per week
kan de nr 1 al wel closen paar keer achter elkaar maar
had eigenlijk al gehoopt de nr2 te kunnen closen :(

boekje heb ik overigens nooit ontvangen
wel papiertje volgens mij.

staat zelfde info op als op sportfood.nl ?

Wat er in 't boekkie staat wat bas bedoelt:

Low reps = High Strength

Beginner
1 - Start met 1 of 2 sets van 10 reps met een gripper ver onder je maximum. Heb je geen goede Coc om op te warmen, gebruik dan wat anders. Dit zijn je opwarm sets, maar behandel ze niet te licht. Ze bereiden je fysiek en mentaal voor op je training.
2 - Pak een gripper waarmee je 5 tot 8 reps doet. Hiermee doe je 1 tot 3 sets maximum effort.

Dit doe je twee tot drie keer per week.

Als je intermediate nodig hebt moet je 't maar zeggen tegen die tijd :p

Ik heb zonet de hele lading binnen gekregen. Kreeg de No.2 net niet dicht:D

Bedankt voor de samples Bas!

net de nummer 1 en 2 besteld. mooi!

hopelijk morgen al binnen.
ben benieuwd :)

@chewie, hoeveel reps kon jij met nummer 2 doen voordat je 3 dicht kreeg.

Mijn pr is nu 12 reps en ik heb net 3x8 gedaan, nou heb ik 3 paar keer geprobeert maar ik moet nog zeker een centimeter, sommige pogingen minder andere meer.

Ik heb een tijdje een paar wkn 5x5 met de nr 2 gedaan, toen repte ik na een hoop setjes nog op 12reps rechts 10links, daarna gewoon op 3reps max blijven hangen en 1 rep + hold op de super master / 2,5...Denk toch dat dat het meeste heeft gedaan.

Nee zeker niet Override. Ik train maar 1x per week echt voluit met de grippers en merk dat dat echt te weinig is.
2-3 x is echt nodig voor vooruitgang. Kijk eens in het meegeleverde boekje voor wat extra tips over hoe vooruit te boeken.

meegeleverd boekje?! :scratch:

Ik heb net #1 bestelt, ben benieuwd haha!!

Hoelang duurt voordat die binnen is ongeveer 2 dagen was het toch?, njah ben vrijdag pas weer thuis, me pa haalt hem wel binnen, mag die eff testen:D

en ja hoor me Pa knijpt dat ding gewoon eff in shitt:o

Ik heb een tijdje een paar wkn 5x5 met de nr 2 gedaan, toen repte ik na een hoop setjes nog op 12reps rechts 10links, daarna gewoon op 3reps max blijven hangen en 1 rep + hold op de super master / 2,5...Denk toch dat dat het meeste heeft gedaan.

hehe links lukt me maar 3 reps ofzo, heeft ook te maken dat ik hem niet zo goed vasthoud volgens mij.

CoC binne, thx sportfood.nl :D

Ik krijg em wel niet dicht :D naja op trainen zeker :o.

Terug
Naar boven