MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

heb daar straks me nummer 1 met rechts geclosed:D
links mag nog wel wat werk verricht worden.

Zo... ik heb net de CoC #2 besteld... Ik sla bewust de #1 over.... ;)

Ben benieuwd hoe lang het zal duren voor ik hem close..

Dank je... Moet lukken binnen een paar weken....

Ik moet je wel verklappen dat ik rechts pas al makkelijk 10 reps maakte op de #1 en de #2 bijna dicht had ;)
Ik train er alleen nooit op, omdat ik ze zelf niet heb..

oww vandaar;) nou in dat geval haha, dan snap ik het ook.

Heb gisteren eigenlijk met toeval weer een #1 geprobeerd. Had ze al ruim 6 weken niet meer aangeraakt, want had steeds last van mn linker ellepijp. Kneep gister met gemak #1 met links 3x dicht, zonder pijn in de ellepijp! 6 weken geleden kon ik er niet eens 1 herhaling mee haha

Netjes, wat is er eigenlijk gebeurd met die ellepijp?

Net coc 2 op 0,5cm na gesloten.

Ik kom alleen maar steeds verder weg van mijn doel :mad:

Voel soms in men linkerhand een steek wanneer ik na het knijpen terug ontspan? Iemand ook ervaring mee..???

Ja, zorgen dat je na je training wat hand expands doet (aantal sets van 10-15 reps, kan ook tussen het gripperwerk door); met IM bands, of gewoon grote post elastieken.
Zorgen dat je bloed beter gaat stromen door masseren, oefeningen, bewegen helpt ook.

Bedankt voor de tips luuc ;)

Starter20 kan trouwens beamen dat ik de #2 meerdere keren (singles) tns gesloten heb, met rechts.

Ja merk bij mezelf ook dat het dan iets minder is. Hoever moet je je hand openen bij die expand-hand oefening? Tot de rekker/band er net niet afvliegt??? :D

ik strek mn vingers helemaal, maar mn duim net niet zodat het elastiekje erom blijft..

Ik ben trouwens niet echt sterk met die dingen.. het witte elastiekje gaat wel, maar het groene elastiekje eigenlijk helemaal niet!

Net de CoC#2 binnen gehad! (bedankt voor de snelle levering ;) )

Eerst wat op warmen op mn (relatief) zware cheap-ass gripper..

De 1e keer rechts een bijna close (nog geen 2mm denk ik)

Links kom ik een cm te kort....

Weer rechts geprobeerd met psych up: Dicht!

Terug
Naar boven