XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

Ik ben trouwens niet echt sterk met die dingen.. het witte elastiekje gaat wel, maar het groene elastiekje eigenlijk helemaal niet!
Ik eerst ook niet, maar nu doe ik die groene voor een aantal sets van 10, gewoon blijven gebruiken. ;)
Net de CoC#2 binnen gehad! (bedankt voor de snelle levering ;) )

Eerst wat op warmen op mn (relatief) zware cheap-ass gripper..

De 1e keer rechts een bijna close (nog geen 2mm denk ik)

Links kom ik een cm te kort....

Weer rechts geprobeerd met psych up: Dicht!
Netjes man!

Misschien s een stapje terug doen?

inderdaad, raak ze eens een week echt helemaal niet aan en probeer dan, als je er al ooit dicht bij zat sluit je hem waarschijnlijk dan.

Ik heb net de nummer 1 en de nummer 2 besteld. Heb er zin in! :)

100 reps met rechts, met trainer. PR!

De ruimte tussen de poten vd nr 2 wordt steeds groter :mad:

Dat heb ik nou ook :mad: als ik vaker dan 1x per week CoC train.

Ik vind het zowiezo moeilijk om de grippers goed in mijn training te passen want dat ziet er zo uit:
ma: borst rug dus maandag en dinsdag CoC zit er niet in.
wo: armen en schouders: dus wo en do ook geen CoC
vr: benen dus ik kan hooguit vr, za of zo CoC trainen

Hoezo kan je geen coc trainen na borst/rug:scratch:

ik denk niet dat die grippers je gewone training in de weg zitten of vice versa. ik zou misschien niet vlak voor het deadliften grippen, maar voor de rest let ik er totaal niet op. ik train die grippers ook gewoon thuis meestal

Grippers voelen deze week aan als bakstenen bij mij... :/ Gewone trainingen voelden ook zwaar. Tijd voor een deload week aan mijn kant, zo ook op de grippers...

Waar ga je mee trainen, wasknijpers?

Komende week reps en overcrushes op de #2

ik denk niet dat die grippers je gewone training in de weg zitten of vice versa. ik zou misschien niet vlak voor het deadliften grippen, maar voor de rest let ik er totaal niet op. ik train die grippers ook gewoon thuis meestal

Idd, mijn ervaring is ook gewoon tussen je training door. Alleen nooit tijdens of na deadliften.

In between squat setjes werkt het beste voor mij.

Ik heb ze net binnen gekregen. :) Nummer 1 krijg ik met rechts dicht, met links net niet.

• Topic Starter Topic Starter
Een jongen bij ons op de sportschool kneep zonder moeite vorige week bij z'n eerste gripper aanraking gelijk No.2 3x dicht!
Hij is een tenniser die wat aan fitness doet!:eek:

Gisteren had ik de No.3 voor hem meegenomen en daar kwam (gelukkig!:D) bijna geen beweging in.

Moraal van het verhaal:

- Tussen No.2 en 3 zit een behoorlijk verschil.
- Ga tenissen voor een ijzeren grip!

Dat laatste zou ik dan weer niet willen zeggen, eerder gewoon iemand met sterke grip van nature. Zo ken ik ook een gast van 2 meter, 100 kg en een bf van 20% die half zoveel lift als ik maar wel een 2 dichtkrijgt.

Hij tennist misschien toevallig ook :rolleyes: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Haha! was ook met een knipoog bedoeld hoor dat je maar moet gaan tenissen!:D

Ik dacht eerst wat moet die vent nou met een gripper No.2 en stond al klaar om te lachen als hij er geen beweging in kreeg. Dan sta je toch even raar te kijken als ie reps ermee gaat maken!:eek:

op zich niet zo vreemd dat tenissers een sterk ontwikkelde grip hebben.. hoe lang duurt zon wedstrijd? (geen idee) je moet wel continu dat racket beethouden en flinke klappen opvangen

Terug
Naar boven