XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

Mn zusje tennist ook en die krijgt geen beweging in de trainer :P. Ik denk dat iemand die gewoon vier keer per week aan de gewichten trekt een veel betere grip krijgt dan iemand die tennist ;). Die tennisser zal wel van nature zo sterk zijn denk ik.

Haha maar een maat van me kneep hem ook in een keer dicht. Eerst even met het grootste gemak 10 full reps met de #1 en er nog even bij zeggen dat het kinderspel is ;). Mijn kortetermijn doel hem te evenaren is in ieder geval al gelukt hehe.

Vandaag de #2 dichtgeknepen zonder warming up en magnesium, beschouw ik toch weer als een kleine doorbraak ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de #2 dichtgeknepen zonder warming up en magnesium, beschouw ik toch weer als een kleine doorbraak ;)

Zeker een doorbraak! Netjes.
Soms pak je gewoon een gripper en knijp je hem zo maar dicht, de andere keren ben je helemaal gefocust, doe je een goede warming up en lukt het niet!

N0.2 is al wel netjes hoor, komt niet iedereen aan.

Bijna #2 closed, zal vrijdag is een filmpje maken als 'k er weer mee ga kloten ;)

Bas hebben jullie alweer een major bestelling gedaan bij ironmind(if you know what i mean ;) )

Btw ik heb een pees in me linker hand(tussen knokkel wijs en middelvinger in) zodanig geblesseerd met de CoC dat ik nu de trainer links niet zonder pijn dicht krijgt...gaat wel over met genoeg rust...i hope...

Maar zal ik nu met rechts door gaan trainen op naar de 3.5 of ff rustig aandoen ivm het krachtsverschil?

Doorgaan... krachtverschil rechts/links heeft niks te maken met dysbalans.(in de handen dan) Je bent rechts sowieso sterker ivm neurologische patronen.. Daarbij is het dus gewoon een functionele aanpassing dat je rechts sterker bent straks...

Dat je gewend bent om je rechterhand te gebruiken, en je linkerhand veel minder.

Bas hebben jullie alweer een major bestelling gedaan bij ironmind(if you know what i mean ;) )

Btw ik heb een pees in me linker hand(tussen knokkel wijs en middelvinger in) zodanig geblesseerd met de CoC dat ik nu de trainer links niet zonder pijn dicht krijgt...gaat wel over met genoeg rust...i hope...

Maar zal ik nu met rechts door gaan trainen op naar de 3.5 of ff rustig aandoen ivm het krachtsverschil?
Vervelend, hopelijk gaat het snel over.
Gewoon met rechts door trainen; wat maakt dat krachtverschil uit? In wedstrijden hoef je maar met 1 hand de gripper dicht te knijpen, en je rechterhand zwakker maken omdat je links niet kan trainen is zonde.

Wanneer kan je trouwens je spul ophalen?

Vervelend, hopelijk gaat het snel over.
Gewoon met rechts door trainen; wat maakt dat krachtverschil uit? In wedstrijden hoef je maar met 1 hand de gripper dicht te knijpen, en je rechterhand zwakker maken omdat je links niet kan trainen is zonde.

Wanneer kan je trouwens je spul ophalen?

Zo snel mogelijk donderdag of vrijdag namiddag of zondag ?

He Chewie,

Sorry, ik had je bericht even over het hoofd gezien.
I certainly know what you mean.;)
Maar er is nog geen major gedaan. Komt wel snel denk ik. Ik houd je zeker op de hoogte.

Blessure is balen zeg, maar zal zeker snel herstellen.
3,5? Phew, je bent bijna bij de heilige graal aanbeland!:D

3.5 en crea is alweer bij je bestel...dus van de week ff kijken hoever ik met die 3.5 raak :P
Blessure links is ruk...voelde hem vandaag met hammer curls :( maarja

3.5 en crea is alweer bij je bestel...dus van de week ff kijken hoever ik met die 3.5 raak :P
Blessure links is ruk...voelde hem vandaag met hammer curls :( maarja

3,5 al geprobeerd Chewie? Zou wel een monster achievement zijn hoor!

tot onder ee ncm gekomen, kortom gaat nog wel een maandje of 2 overheen...but i will get there :)

Rare is dat als ik een hand geef, ik niet het gevoel heb kracht in me handen te hebben. Als iemand me een stevige hand geeft, dan heb ik al zoiets van ok...terwijl zo iemand niet eens een #1 dichtkrijgt ofzo...

Denk dat dat komt doordat de dogleg van een gripper heel hoog in je hand ligt als je hem set. Heel anders dan gewoon een hand geven. Ik voel wel dat ik sterkere handen heb gekregen als ik gewoon een vuist maak zonder ergens in te knijpen, dan doe ik mn eigen handen haast pijn haha ;)

tot onder ee ncm gekomen, kortom gaat nog wel een maandje of 2 overheen...but i will get there :)

Youtube

Even ter inspiratie. ;) Goed bezig kerel!

Ben zelf trouwens nog aan het stoeien met de #2; meestal krijg ik 'm dicht (tns, magnesium) met rechts, maar niet altijd.. Links komt wel steeds dichter in de buurt.

Rare is dat als ik een hand geef, ik niet het gevoel heb kracht in me handen te hebben. Als iemand me een stevige hand geeft, dan heb ik al zoiets van ok...terwijl zo iemand niet eens een #1 dichtkrijgt ofzo...
Ligt er ook aan hoe je je hand houdt. Meeste kracht kan je zetten als je een onderdanige hand geeft(bovenkant hand richting grond).

Youtube

Even ter inspiratie. ;) Goed bezig kerel!

Ben zelf trouwens nog aan het stoeien met de #2; meestal krijg ik 'm dicht (tns, magnesium) met rechts, maar niet altijd.. Links komt wel steeds dichter in de buurt.
Heb ik ook nog wel met de 3 master hem nog lang niet, slecht geslapen of dag daarvoor zwaar te hebben gepulled dan is het de vraag of de 3 sluit en dan is de 3.5 al helemaal kansloos te pogen...

Ligt er ook aan hoe je je hand houdt. Meeste kracht kan je zetten als je een onderdanige hand geeft(bovenkant hand richting grond).
Yep merk ik ook bij de CoC's

Terug
Naar boven