Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

Vandaag de No.2 binnengehad en closed
Links nog halve cm te gaan.

No.3 maar is bestellen dan :)

Waar kan je hem bestellen? Ik weet op sportfood.nl maar zijn ze ergens nog goedkoper?

Thanks

Ironmind.com komt goedkoper uit.

Zou alleen wel elke bestelling onder de 50 dollar houden om gezeik met importbelasting enzo te vermijden.

OTHER INT'L ADDRESSES AIRMAIL $50.00 komt er ook nog eens bij :)

Vreemd, bij mij kwam er slechts 20 dollar ofzo aan verzending bij.

Even een vraagje, denken jullie dat het mogelijk is om de overstap van #2 naar #3 te maken zonder een #2.5 aan te schaffen?

:) grtz.

De Trainer, #1, #2 en de Bands. Zoals ik al zei moet je ze niet allemaal in 1 bestelling stoppen.

Nou, je bestelt dus die dingen apart. Bijv 2x grippers en 1x gripper + band in 2 bestellingen, zodat het allebei in een envelop past en ik geen gezeik krijg met importbelastingen.

net de 2 geclosed, met rechterhand, na 2 weken niet gecrushed te hebben :o

kon niet achterblijven natuurlijk, jij sloot em van de week, nu moest ik ook weer is proberen. 2 x gesloten btw, 3e single failde

• Topic Starter Topic Starter
kon niet achterblijven natuurlijk, jij sloot em van de week, nu moest ik ook weer is proberen. 2 x gesloten btw, 3e single failde

Netjes!

Ik blijf een beetje hangen nu met de grippers. Kom niet verder dan No.2.
Heeft iemand nog speciale tips om een doorbraak te forceren?

op ironmind (of choice of champions) kan je best veel dingen vinden die je helpen.. die imtug grippers kan je je zwakste vingers mee aanpakken bijvoorbeeld.. en je hebt ook close the gap straps ofzo... een goede tip schijnt ook om een lichtere met handschoenen aan te closen (zelf niet geprobeerd)

misschien een idee om je 'trainingsmaterie' sectie wat uit te breiden :P (waarom ga je niet het complete ironmind assortiment leveren :D)

Netjes!

Ik blijf een beetje hangen nu met de grippers. Kom niet verder dan No.2.
Heeft iemand nog speciale tips om een doorbraak te forceren?

Probeer meer reps te doen met #1,5 in jouw geval, 10-15 reps.Als je meer dan 3-4 sets doet over failure of dicht bij failure zou ik meer rust nemen.

Als je niet voluit gaat, maar tot 90% kun je om de dag met grippers trainen.Als je steeds tot 100% gaat, kun je makkelijk vel op je pink afscheuren en heb je meer rust nodig

Ik ga ze binnenkort bestellen als ik weet wat ik kan sluiten. Moet het nogsteeds een keer testen en wil niet de 1 kopen bijvoorbeeld als blijkt dat hij te slap is om echt te trainen om maar een voorbeeld te geven. (overigens krijg ik de 1 misschien niet eens dicht geen idee)

De #1 is een goede stap om te beginnen denk ik.. Als je 'm kan closen is het netjes.. Zodra je daar dan 10+ reps op kan maken zou ik pas naar de #2 overstappen

Terug
Naar boven