XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

ik heb er ooit is 5 gedaan op de #1 maar nog nooit meer, nu kreeg ik er max 3 dicht achter elkaar toen ik probeerde... close wel gewoon de #2 1x dus reps zeggen ook weer niet alles

Reps zeggen geen ruk....gewoon low reps,holds doen en negatives doen met een zwaardere gripper

Tijdens het deadliften houden mijn handen het niet. De stang glipt uit me handen terwijl me lichaam aangeeft dat ik zwaarder kan gaan.
Als ik nu ga trainen met deze grippers zullen me handen het dan wel houden?

de carryover is minimaal

Ik zou gewoon lockouts gaan doen en holds met deadlift. Beetje rondlopen met dumbbell is ook leuk.

Static holds zal ik binnenkort mee beginnen. Kan je me uitleggen wat lockouts zijn?

Gewoon in een squatrek de pinnen hoog zetten zodat je niet de hele deadlift beweging hoeft te maken. Hoef je het gewicht alleen maar beet te pakken en op te tillen. Wat ook kan is de barbell achter je rug houden, kun je niet cheaten. Als je extra dikke stangen hebt liggen kun je die ook gebruiken en anders zijn er nog wel wat oefeningen. Staat een mooie sticky op dit forum over grip training.

Is het knap als een vrouw de trainer dicht knijpt?

Laatst bewerkt:
Of zoals een wijs man ooit zei Azrael, "dan ben je gewoon te zwak en moet je meer choco drinken".

Of zoals een wijs man ooit zei Azrael, "dan ben je gewoon te zwak en moet je meer choco drinken".

Dat zeg ik. Gamma! Gelukkig komen de kg's er goed aan momenteel. Ik zit nu op de 83 dus das alweer 5 kg meer dan toen ik begon. Even doorvreten, en gaat een pizza de oven in! :D

Zo, #1 en #2 zijn hier ook besteld :D

• Topic Starter Topic Starter
Hier de trainer en nummer 1......:rolleyes:
Hoop ze dinsdag binnen te krijgen. Neem ik ze mee naar mijn werk. Eens kijken wie die krengen dicht krijgt.

Als ze bij ons besteld zijn houd dan even rekening met 2e Paasdag (vandaag, maandag).;)
Alle paketten zullen dinsdag verstuurd worden en zijn dus woensdag binnen(in Nederland)

Als ze bij ons besteld zijn houd dan even rekening met 2e Paasdag (vandaag, maandag).;)
Alle paketten zullen dinsdag verstuurd worden en zijn dus woensdag binnen(in Nederland)

Yupz, ik zie ze toegemoet komen. Heeft gelukkig geen onwijze haast. Gisteren fijn met de rolling thunder grip wezen trainen.

Cool, ik ga er vanuit dat met pasen ook de banktransacties langer duren? Heb je eigenlijk weleens aan iDeal gedacht om te gebruiken als betalingsmethode?:)

Heb nog wat grippers die ik van de hand doe..

Goede service sportfood!
Vandaag de T 1 1,5 en 2 binnen gekregen:D

kan de 1,5 met rechts dichtknijpen en links enkel de 1:(

Idd, top service van sportfood. Ik zal mijn volgende grippert ook via jullie kopen.
Helaas....ik krijg de trainer dicht met rechts en links maar de 1 niet hehehe. Nouja, ik blijf gewoon hard oefenen totdat ik die 1 dicht krijg en dan naar de 2!

Terug
Naar boven