AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Is er iets beters aan de CoC dan bvb deze allemaal?
Bodybuilding.com - Hand/Grip Strength Main Page! Hand/Grip Strength Product Guide!
want het is toch wel kostelijk om zo al die niveau's te kopen niet?
Waarom niet 1 die je kan verstellen?

En hoe wil je dat gaan doen? Hoe krijg je het dan zo klein dat het lekker in de hand ligt? Als je spanning aan een veer wil gaan stellen dan zou ik het knap vinden als je dit heel compact kan houden met zo'n sterktes :)

De #2.5 bijna close! Nog een paar weken..

Een week geleden werd ik heel boos en had werd ik super saiyan, bijna de 2 geclosed op een halve cm na.

LOL, ik ben nog hard in de weer met de nummer 1, maar ik ben er bijna! :D
Heb die krengen pas een weekje dus tja hehe

Netjes, welke techniek gebruikte je?

Ik had 'm gisteren vanaf parallel (met choke) gesloten, rechts alleen.
Techniek? ???:o Ik pak 'em op en sluit 'em/probeer 'em te sluiten. Als ik met me linkerhand een heel klein beetje help sluit ik 'em redelijk makkelijk en kan 'em ook gesloten houden met rechts voor een korte tijd.

Links sluit ik 'em nog lang niet. Links train ik ook niet (meer).

Techniek? ???:o Ik pak 'em op en sluit 'em/probeer 'em te sluiten. Als ik met me linkerhand een heel klein beetje help sluit ik 'em redelijk makkelijk en kan 'em ook gesloten houden met rechts voor een korte tijd.

Links sluit ik 'em nog lang niet. Links train ik ook niet (meer).

Ja, techniek; table no set (tns= zonder aanraken met andere hand), credit card set (ccs= met behulp van andere hand zetten tot de handvaten op creditcard-wijdte van elkaar zijn en dan dichtknijpen), parallel set (met andere hand zetten of met choke).

Netjes trouwens, zoals jij het normaal doet lijkt het tns.

Ik zou links trouwens gewoon meetrainen, altijd leuk als je 2 sterke handen hebt.

Ja, techniek; table no set (tns= zonder aanraken met andere hand), credit card set (ccs= met behulp van andere hand zetten tot de handvaten op creditcard-wijdte van elkaar zijn en dan dichtknijpen), parallel set (met andere hand zetten of met choke).

Netjes trouwens, zoals jij het normaal doet lijkt het tns.

Ik zou links trouwens gewoon meetrainen, altijd leuk als je 2 sterke handen hebt.
Weet jij toevallig de diameter van een rolling thunder? En, ehm, ik leg ém wel eerst ff goed met m'n linkerhand voordat ik ga knijpen.

aaahh bijna de 2 dicht!! heel raar kreeg hem normaal maar tot de helft en nu tot een paar milimeter!!:D
(denk dat ik ook ff supersayan was:cool:)

1,5 met bijde dicht geknepen

Krijg die #2 nog steeds niet regelmatig dicht. Heb 'm 1x gesloten, heb een faal poging van vandaag op video, zal 'm straks wel posten :roflol:

Gvd was zondag een paar mm verwijdert van een dubbel op de #3

haha sick ****...

grmbl.. Ik moet echt nog 3mm ofzo voor ik de #2 met links sluit... Op een of andere manier lijk ik met links ook niet verder te komen.. Als ik submaximaal kracht geef is de gap iets van 3mm, maar bij maximaal dus ook....

Terug
Naar boven