Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er iets beters aan de CoC dan bvb deze allemaal?
Bodybuilding.com - Hand/Grip Strength Main Page! Hand/Grip Strength Product Guide!
want het is toch wel kostelijk om zo al die niveau's te kopen niet?
Waarom niet 1 die je kan verstellen?
Is er iets beters aan de CoC dan bvb deze allemaal?
Bodybuilding.com - Hand/Grip Strength Main Page! Hand/Grip Strength Product Guide!
want het is toch wel kostelijk om zo al die niveau's te kopen niet?
Waarom niet 1 die je kan verstellen?

Techniek?Netjes, welke techniek gebruikte je?
Ik had 'm gisteren vanaf parallel (met choke) gesloten, rechts alleen.

Ik pak 'em op en sluit 'em/probeer 'em te sluiten. Als ik met me linkerhand een heel klein beetje help sluit ik 'em redelijk makkelijk en kan 'em ook gesloten houden met rechts voor een korte tijd.Techniek?Ik pak 'em op en sluit 'em/probeer 'em te sluiten. Als ik met me linkerhand een heel klein beetje help sluit ik 'em redelijk makkelijk en kan 'em ook gesloten houden met rechts voor een korte tijd.
Links sluit ik 'em nog lang niet. Links train ik ook niet (meer).
Weet jij toevallig de diameter van een rolling thunder? En, ehm, ik leg ém wel eerst ff goed met m'n linkerhand voordat ik ga knijpen.Ja, techniek; table no set (tns= zonder aanraken met andere hand), credit card set (ccs= met behulp van andere hand zetten tot de handvaten op creditcard-wijdte van elkaar zijn en dan dichtknijpen), parallel set (met andere hand zetten of met choke).
Netjes trouwens, zoals jij het normaal doet lijkt het tns.
Ik zou links trouwens gewoon meetrainen, altijd leuk als je 2 sterke handen hebt.
Weet jij toevallig de diameter van een rolling thunder? En, ehm, ik leg ém wel eerst ff goed met m'n linkerhand voordat ik ga knijpen.