MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

grmbl.. Ik moet echt nog 3mm ofzo voor ik de #2 met links sluit... Op een of andere manier lijk ik met links ook niet verder te komen.. Als ik submaximaal kracht geef is de gap iets van 3mm, maar bij maximaal dus ook....

Ik neem aan dat je al met verschillende handposities hebt geknepen? Bij mij maakt dat namelijk verschil want rechts lukt beter dan links terwijl ik links sterker ben. Ligt puur aan het feit dat ik rechts vaak auomatisch goed beetpak terwijl links soms niet goed ligt.

Ja zeker.. Maar ik kan hem rechts ook veel beter setten. Dat scheelt ook zeker.. Links ligt hij verder richting mijn pols.. Wat haast automatisch gaat door de vorm van mijn hand... Rechts gaat single's ook echt bruut makkelijk.. Links voelt het gewoon onmogelijk.. Negatives voelen ook raar links...

Als je met links een gripper probeert te sluiten gaat hij ook 'scheef', dit komt door de spoel die maar één bepaalde kant op is gedraaid, ik heb ergens grippers gezien speciaal voor de linkerhand.

Wat luuc zegt, toch moet het je met links uiteindelijk ook lukken!

Inderdaad, oefen je wel eens op credit card set? Lijkt me toch de moeite om in die lijst opgenomen te worden? Staan hele grote namen in.

nee nog niet gedaan...zal vrijdag ff een poging wagen op ccs.

Succes, zou erg vet zijn om je naam op die lijst te zien. Staan heel wat grote mannen op.

Als je met links een gripper probeert te sluiten gaat hij ook 'scheef', dit komt door de spoel die maar één bepaalde kant op is gedraaid, ik heb ergens grippers gezien speciaal voor de linkerhand.

Ja dat is zo.. Daar zou het ook aan kunnen liggen.

Ik heb iig de 2.5 besteld.. Eens kijken hoever ik daarmee kom. (Met rechts uiteraard)

Ik hoop 'm iig binnen afzienbare tijd te sluiten om zo richting de 3 te gaan.

Hoeveel reps doe jij nu op de 2?

PR is nog steeds 4 reps.. Maar singles kan ik echt met submaximale kracht uitvoeren.. Ik verwacht de 2.5 dus nog niet gelijk in 1 keer te sluiten... Maar dat komt wel goed.

Hoeveel kan jij er op de #2 dan?

AAn het einde van me speeluurtje laatst (met de gripper ;) )18reps ofzo

achter elkaar he geen breathing style :P
MAar dan wel parallel closes, geen 18x tns

Ben nu een maandje bezig en heb eindelijk de #1 gesloten.. :o

Hmmz tot 3x ccs met de 3 op 1mm blijven hangen...GRRRRR
beefbuilder sm 6reps
en rep out op de #2 23 reps :D

Laatst bewerkt:
Hmmz tot 3x ccs met de 3 op 1mm blijven hangen...GRRRRR
beefbuilder sm 6reps
en rep out op de #2 23 reps :D
Nou je zit er in ieder geval niet ver van af :). Heb je al wel is andere #3's geprobeerd omdat ze nog wel is willen verschillen in zwaarte?

Ken verder niemand met een 3... helaas...
Daarom vroeg ik laatst ook aan starter20 of hij een 3 had liggen en die mee kon nemen, maar ook helaas.
Ik heb een oude 3 en die schijnen ook zwakker te zijn dan een nieuwe...dubbel k*t dus.

Terug
Naar boven