MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

Agh man mijn handen zijn echt kapot. Mijn pink doet pijn als een gek en ik kan de trainer met links (meer sterkste hand) niet eens meer sluiten van de pijn. Rechts gaat nog prima haha......Gewoon een weekje rust nemen, iets te fanatiek geweest met die dingen sinds ik ze heb ;)

20 seconde hold met #1.5

Geen idee hoe lang ik het met de 2 kan. Ff testen.

Edit: 15 sec :o:roflol:

Laatst bewerkt:
Dat ga ik van de week ook eens proberen Tjok. Hopelijk heb ik dan ook de 2.5 binnen..

Dat ga ik van de week ook eens proberen Tjok. Hopelijk heb ik dan ook de 2.5 binnen..
't Is wel alleen met rechts he? Links bak ik er niet veel van. Zit momenteel op 1cm van close met #2 links, rechts gaan meerdere reps al redelijk makkelijk. Ik wil die 2.5 zo snel mogelijk closen zodat ik de 3 kan bestellen.:D

Ja ik ook ;) Links moet ik nog 2-3mm.. Dus een 15sec hold gaat niet lukken met links ;) Rechts miss wel :)

Ken verder niemand met een 3... helaas...
Daarom vroeg ik laatst ook aan starter20 of hij een 3 had liggen en die mee kon nemen, maar ook helaas.
Ik heb een oude 3 en die schijnen ook zwakker te zijn dan een nieuwe...dubbel k*t dus.

Had je toch langs moeten komen, hier ligt 'ie nog in de verpakking.

Is 't pakje al aangekomen?

REtourtje is 25euro met de trein en dan nog de bus erbij...ken ik net zo goed een nieuwe kopen :P

Pakje nope nog niets gezien of gehoord...klote zooi dus...
De 3.5 is zeg maar zwaar :P
Heb daarom ook een beefbuilder elite bij Pieter Theo (Fries zie zijn grippers te koop) gekocht. Die moet rond de 3.2/3.3 zijn een mooie tussen stap dus :)

Zo de 2.5 is net bezorgd.. Ik ga hem zo proberen :)

Hahahah en nog gewoon dichtgeknepen ook in 1 keer!

Binnenkort ff filmen :)

Erna nog een poging gedaan.. Gap van 2mm... Merk goed dat dit wel echt m'n max is nu... Erna nog een poging gedaan op de 2.. kreeg ik met moeite 1 keer dicht :P

Maargoed.. Over een paar weken own ik die 2.5 makkelijk... dan op naar de 3 ;)

Wil je nog er om wedden Tjok? ;)

Erna nog een poging gedaan.. Gap van 2mm... Merk goed dat dit wel echt m'n max is nu... Erna nog een poging gedaan op de 2.. kreeg ik met moeite 1 keer dicht :P

Maargoed.. Over een paar weken own ik die 2.5 makkelijk... dan op naar de 3 ;)

Wil je nog er om wedden Tjok? ;)
Wedden? Ik wil wel een "race".. Blijf ik ook een beetje gemotiveerd. Ik sluit die 2.5 vanavond ook nog!:evil2:

Is goed.. De race naar de CoC3.. ik ben wel bang dat dat nog even gaat duren....

Ik sloot de coc 2.5 ook een goede week geleden. 3 blijft wel een b*ch.

Als ik wat reps kan maken op de 2.5 bestel ik ook een 3...

Maar dat duurt nog wel een maand of wat..

waarom geen negatieven met de 3? of forced closes? Ben ik nu wel mee bezig

Omdat ik de 2.5 eerst wil ownen... de 3 komt later wel. Buiten dat heeft dit geen prioriteit bij mij... Het is gewoon fun om er bij te doen

Ik heb de ideale warming up en herstel training gevonden voor die grippers. Die NSD PowerBall. Leuke dingen zeg :D

Terug
Naar boven