- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf net een COC n0.1 besteld.
Hopelijk krijg ik dan genoeg kracht in mijn klauwen om de deadlifts en bor's wat langer vol te houden.
Hopelijk werkt postbank met geld overmaken, vaag gedoe![]()

Zoals luuc al zei, niet echt..Mja, ik weet het niet precies, maar ik kan net 150kg deadliften en krijg de #1 niet dicht
zwaardere compounts = betere grip/kracht in je handen = sterker met een CoC
Zo zie ik het dan.
Ik deadlift 200 met mixed grip en sluit de 2.5 nog maar net niet.. Crushkracht is iets heel anders dan je handen gesloten kunnen houden.En wat als je 'em dichtknijpt en gesloten houdt?Ja, da's misschien niet zo handig.. Je kan, als je een gewicht langer vast wilt houden, beter hiermee gewoon oefenen; overhands deadlifts, static holds, one hand lifts, fat bar lifts/holds.....
Alles beter dan grippers eigenlijk.![]()

Mja, ik weet het niet precies, maar ik kan net 150kg deadliften en krijg de #1 niet dicht
zwaardere compounts = betere grip/kracht in je handen = sterker met een CoC
Zo zie ik het dan.
Kan je niet echt vergelijken imo, ik deadlift maar 15kg meer dan jij, maar close wel de #2..
Dat is duidelijk
Overigens is het mij opgevallen dat je snel sterker wordt met die dingen...OkDat is duidelijk
Overigens is het mij opgevallen dat je snel sterker wordt met die dingen...
Ja, da's misschien niet zo handig.. Je kan, als je een gewicht langer vast wilt houden, beter hiermee gewoon oefenen; overhands deadlifts, static holds, one hand lifts, fat bar lifts/holds.....
Alles beter dan grippers eigenlijk.![]()

Ik heb ze ook, maar doe er niks meer mee. Als ik er een paar x in knijp krijg ik last van me vinger kootjes. Pijn voelt niet gezond aan.