MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

Heb zelf net een COC n0.1 besteld.
Hopelijk krijg ik dan genoeg kracht in mijn klauwen om de deadlifts en bor's wat langer vol te houden.

Hopelijk werkt postbank met geld overmaken, vaag gedoe :(

Laatst bewerkt:
Heb zelf net een COC n0.1 besteld.
Hopelijk krijg ik dan genoeg kracht in mijn klauwen om de deadlifts en bor's wat langer vol te houden.

Hopelijk werkt postbank met geld overmaken, vaag gedoe :(

Ja, da's misschien niet zo handig.. Je kan, als je een gewicht langer vast wilt houden, beter hiermee gewoon oefenen; overhands deadlifts, static holds, one hand lifts, fat bar lifts/holds.....
Alles beter dan grippers eigenlijk. ;)

Mja, ik weet het niet precies, maar ik kan net 150kg deadliften en krijg de #1 niet dicht :p

zwaardere compounts = betere grip/kracht in je handen = sterker met een CoC

Zo zie ik het dan.
Zoals luuc al zei, niet echt..:p Ik deadlift 200 met mixed grip en sluit de 2.5 nog maar net niet.. Crushkracht is iets heel anders dan je handen gesloten kunnen houden.

Ja, da's misschien niet zo handig.. Je kan, als je een gewicht langer vast wilt houden, beter hiermee gewoon oefenen; overhands deadlifts, static holds, one hand lifts, fat bar lifts/holds.....
En wat als je 'em dichtknijpt en gesloten houdt?

De enige reden waarom grippers bijna geen **** doet voor je holding strength is je duim.
Pronated rolt de bar altijd uit je klauwen door dat je duim failt...daarom als je hook grip gebruikt kan je veel meer pronated hebben, omdat je je duim vast zet.
En bij grippers gebruik je 0.5% duim kracht ofzo :P

Mja, ik weet het niet precies, maar ik kan net 150kg deadliften en krijg de #1 niet dicht :p

zwaardere compounts = betere grip/kracht in je handen = sterker met een CoC

Zo zie ik het dan.

Kan je niet echt vergelijken imo, ik deadlift maar 15kg meer dan jij, maar close wel de #2..

Iemand nog een paar makkelijke die hij niet meer gebruikt te koop? :eyebrow:

st me maar een PM

Laatst bewerkt:
Ok :) Dat is duidelijk :p Overigens is het mij opgevallen dat je snel sterker wordt met die dingen...

Klopt, ik heb die dingen al een tijdje, maar train sinds een week of 3 echt serieus ermee en doe nu 7 singles met de #2. Bij mij is het wel zo dat ik links een STUK minder sterk ben, bijv maar 7-8 reps met de #1.

Gaat mij niet alleen om dat, heb ook gauw mijn onderarmen vol omdat ik te hard aan het knijpen ben.
Dat vind ik redelijk vervelend. Ik wil zowiezo eens kijken hoe dit me bevalt.
Als het niks is gooi ik het in de bak op mijn sportschool:D

Zijn er trouwens mensen bezig met de techniek; credit card set bijvoorbeeld? Omdat dit op wedstrijden wordt gebruikt is het wel handig om dit te kennen namelijk.

Ben er vandaag mee begonnen, en heb de #2 ermee dicht gekregen (alleen rechts), als je je hand curlt (richting je elleboog) voordat je 'm weer open doet om de credit card ertussen te houden voorkom je dat de gripper richting je duim glijdt, scheelt veel.

denk dat er hier verder geen mensen zijn metwedstrijd aspiraties...
Beef builder super master krijg ik overigens met ccs vrij makkelijk dicht. Morgen is een goede poging op de BB elite proberen :)

Heb die handdyno van Fries hier, max tot nu toe is 94kg met rechts :D
Ik moet dat wel ernstig kijken hoe je hem set (alla gripper of gewoon ter hand neemt) en hoe hoog hij pre-set staat

Zijn er nog niet meer mensen die de #3 al eens hebben geprobeerd?

Moet toch niet zo zijn dat die Chewie dat alleen kan? (en Jarno uiteraard)

JAwel joh ik ben speciaal :D
Hmmz beetje verloost of een slechte dag vandaag bleh k*t grippers ;)

Ho ho, ik was de eerste met de #3 :D

Ja idd! En jij bent gecertificeerd!

@luuc: Ik gok dat het bij mij ook niet heel lang zal duren...

Die lange dikke gasten zijn toch nog ergens goed in, hè Chewie ;)

Fries is volgens mij niet zo lang :P

of verzend ze naar mij voor een hard prijsje? :D

Terug
Naar boven